Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 31. 9h:09' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4521 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
hu 225 | hulladék: 225 |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
szm 91 | megölöd a 91. szörnyet |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
fog 61 274 | elfogod a 61. szörnyet a 274. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
ve 451 | megveszed a 451. tárgyat |
ve 223 | megveszed a 223. tárgyat |
ve 1551 | megveszed az 1551. tárgyat |
ve 78 | megveszed a 78. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Itt csata lesz.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 | bemész a 698. épületbe |
be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az útonálló nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 12 (21) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 454/320 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 450/79 | Pénz: | 1025 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 92/72 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21/6 (+6%) | vágófegyverek: | 14/94 (+6%) | ütőfegyverek: | 1/96 |
dobófegyverek: | 19/66 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 172 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/5 | 2. nyomkövetés: | 13/8 (+5%) | 3. csapdakészítés: | 18/49 (+36%) |
4. csapdaészlelés: | 1/34 | 5. gyógyítás: | 6/15 | 6. titkosírás: | 2/47 |
7. felderítés: | 3/30 | 8. szörnyidomítás: | 1/61 | 9. teológia: | 4/1 (+7%) |
10. taumaturgia: | 21/34 | 11. szerencsejáték: | 1/47 | 12. versengés: | 2/59 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 3/89 (+22%) | 15. pszi: | 12/62 (+8%) |
16. zárnyitás: | 3/73 | 17. vadászat: | 1/52 | 18. bányászat: | 5/4 |
19. főzés: | 4/67 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
2.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 53, 170, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 837 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | csontpálca (#329) | 3 | csontszablya (#64) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | pirkit (#153) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 18 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
253 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 47 | víz (#27) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|