Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 29. 17h:31' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [74,29] Továbbra is dombság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy szeppent rákfatty. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 4 mandibulapenge annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner trappoló dinymák trófeát, és kiszedsz egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [74,28] Továbbra is dombság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [74,26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a dombi yeti fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a dombi yeti testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges ork sámán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes dombi yeti trófeát. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [73,25] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
gyk 127 50 | gyakorolsz a 127. tárggyal |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY) A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2. |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 11 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 170/69 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 29/2 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
73,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 22 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 2 | 11. bányászat: | 10 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | mászókarom (#78) | 2 | * | rézsisak (#72) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 9 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | ||
1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 24 | ubuk tüske (#131) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 4 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 4 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyíkfű (#201) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 32 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 16 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | |||
37 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 60.27 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 4 | mandibulapenge (#125) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kerek kő (#19) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | vasérc (#152) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|