Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 27. 11h:20' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: máj. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
vik 3 | merészség kalandozókra: 3 |
kt 13 | elkészíted a 13. tárgyat |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges karmazsin huhogó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mutáns pók trófeát. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [41,4] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kaszabolósáska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a kaszabolósáska bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [41,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 88 | elkészíted a 88. tárgyat |
kf 88 | kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat |
kt 89 | elkészíted a 89. tárgyat |
kf 89 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [43,4] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [43,5] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Találsz egy gumifát.
gyk 8 50 | gyakorolsz a 8. tárggyal 50 pontért |
gyk 8 50 | gyakorolsz a 8. tárggyal 50 pontért |
gyk 8 50 | gyakorolsz a 8. tárggyal 22 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 19 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 148/148 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 212 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 (+1) | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
43,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 23 | 6. felderítés: | 2 |
7. harcművészetek: | 12 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 5 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges bőrpajzs (#66) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | 8 | * | kerek kő (#19) | ||
4 | kőkés (#6) | 2 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 14 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 9 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 20 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
19 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 5 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | varányszem (#30) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 46.80 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | |||
7 | kerek kő (#19) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|