51. forduló, 53. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 15. 12h:05'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,42] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst végzetmedált, egy gyakorlónadrágot, egy halálhozó karkötőjét, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kotét, egy lidérckoronát, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy sötét ülnök trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Claire DeVrinn. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+3 életpont gyógyulás.)
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy vaskard elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

a 555 3878 4 átadod az 555. tárgyat a 3878. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 csatabárdot Claire DeVrinn részére. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

fkt 46 1 felt. készítesz a 46. tárgyat (1 darabot)
fkt 46 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[117,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Itt csata lesz.

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

(Továbbmész...) [116,42] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a pattanóböde testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [115,43] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy hegymélyi lidérc közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 43 1 elkészíted a 43. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

v 9 2 18 elmormolod a 9. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a varázsfesték varázslatot! A mágikus festékanyag pillanatok alatt szétterjed! A tükörben figyeled a változást: Egy kopasz, szemüveget viselő törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[116,44] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 7 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 70 (limit: 445), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5833.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+19 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+23 életerő.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy hegymélyi lidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Mély Grunnal. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy mind. kristályát, egy réz masszariasztót, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy dermesztő lidérc trófea, egy élőholt sullár trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Velinor. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy Huddens alkarvédőjét, egy örök. csillagkövét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy dermesztő lidérc trófea díszíti. Bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Vallal. Raia ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy purifikátor trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[60 pontot használtál fel, van még 61.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Mindjárt a medence fölé érsz! Érzed, hogy nem nagyon tudod tartani magad, nem is az erővel, hanem a technikával van baj. Cápaeledel nem lesz belőled, határozod el, és lekászálódsz még a medence előtt.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[117,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+22 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 2.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKARD (2084. TÁRGY)
A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3.

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, szemüveget viselő törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. Papi hited: 41. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 14 (36) Támadás: 31 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (33) Életpont: 494/205 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 363/8 Pénz: 1099 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/15 EFejl: 15
Eddig összesen 386 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 469 TP-t kaptál. Jelenleg 188 828 TP-d van. A következő szinthez még 71 172 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, jégtroll. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7245 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2/56 ütőfegyverek: 20/25 (+20%) lőfegyverek: 5/43
dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
117,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/19 (+44%) 2. nyomkövetés: 9/6 (+36%) 3. mászás: 5/43 (+7%)
4. csapdakészítés: 15/98 (+27%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 17/35 (+88%)
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 8/5 9. teológia: 3/71 (+7%)
10. taumaturgia: 14/75 (+12%) 11. zene: 1/44 12. szörnyismeret: 3/0
13. zárnyitás: 1/25 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 10/52 (+66%)
16. testépítés: 2/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1045 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 + csatabárd (#555) 1 kőkés (#6)
1 + törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Fairlight köpenye (#303)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 2]
10 fűszertartó (#210) [bennük 24 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 100]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 46]
3 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 11]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 56 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
2 tüskecsapda (#242) 99 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 3 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
6 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 3 ezüstdarab (#326)
4 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 3 gyíkfű (#201)
10 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
19 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44)
2 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80) 3 lidércesszencia (#1074)
39 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 8 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
11 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 8 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 8 szulfagor agyar (#677) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
12 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 15 vasérc (#152)

Összsúly: 139.50 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 4 csatabárd (#555) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 tükör (#43)
7 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119
41
42
43
44
45
46
(115,43) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 36. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(116,42) olvasztókemence (#86), érclelőhely, pattanóböde (#145), élőholt sullár (#216)
(116,44) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, tetemember (#123), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202), pszi elementál (#221)
(116,45) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), arató csattanat (#144), élőholt quwarg (#202), Mély Grun (2976. kalandozó), Velinor (3482. kalandozó), Val (3498. kalandozó)
(117,42) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szürke rinocérosz (#346)
(117,44) ryuku futárbérenc (#765), Raia rúnaköve, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek