Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 1. 7h:38' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1310 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 16 | eldobod a 16. tárgyat |
v 6 2 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és kiszedsz egy törpemammut trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [67,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy bolhakutya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [64,-11] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy mély kutat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy világítótornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 108 5 | elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
szk 18 | keresed a 18. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 162/128 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 38/27 | Pénz: | 259 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 | szúrófegyverek: | 2 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
63,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 70 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 141 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 20 | 3. mászás: | 4 (+1) |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 13 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 (+1) |
10. harcművészetek: | 14 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 2 | 14. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
mérges pók (#20) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
piromenyét (#99), pszi elementál (#221), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | áldomás (#6) (2,10) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 27, 33. |
Összsúly: 50.91 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | madártoll (#112) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 5 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | |
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|