Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 16. 13h:00' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
fkt 2368 10 1 | felt. készítesz a 2368. tárgyat (10 darabot) |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
pki 100 | kiveszel a bankból 100 aranyat |
kf 237 | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat |
ve 249 4 | megveszed a 249. tárgyat 4 |
le 72 | leveszed/lerakod a 72. tárgyat |
ea 72 2 | eladod a 72. tárgyat 2 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a khór darázs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nagyot húz a khór darázs farka a lábadra! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [-42,-66] A terep továbbra is ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alattomos manó lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszablyával épp hogy megvágod az alattomos manó nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alattomos manó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Mosolyogva kidobod a nevetséges szürke rinocérosz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes autentikus vámpír trófeát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [-42,-67] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő fabontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fabontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a láplidérc jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a láplidérc nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 8 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a láplidérc fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 134.]
be 549 | bemész az 549. épületbe |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a fabontó szójer bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [-40,-65] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-39,-64] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
vtn 40 | varázslat tanulás: a 40. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával felnyitod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 8 15 | mozogsz 8 15 |
tv 40 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot |
lm 16 1 | mozogsz 16 1 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.] |
TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 15 (20) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 474 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 187/92 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 168/102 | Pénz: | 81 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/5 | Pszi pont: | 48/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 9/31 (+30%) | szúrófegyverek: | 18/5 (+16%) |
vágófegyverek: | 2/96 (+48%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 4/44 |
dobófegyverek: | 9/65 (+45%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
75,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 63 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/81 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 11/45 (+25%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/0 | 5. csapdakészítés: | 5/62 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 1/11 |
7. gyógyítás: | 10/79 | 8. titkosírás: | 1/63 | 9. felderítés: | 1/57 |
10. szörnyidomítás: | 1/68 | 11. teológia: | 3/70 (+18%) | 12. taumaturgia: | 9/9 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 3/77 | 18. pszi: | 7/49 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 1/76 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 5/46 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. főzés: | 1/61 (+30%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8790. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 762 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rejtőköpeny (#277) | ||
1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | csontszablya (#64) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szögletes kő (#17) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | ||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | ||
1 | gyógykenőcs (#313) | 19 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 5 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 45] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 5 | dorony tüdő (#212) | 16 | drótszőr (#37) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 3 | evaporőr háj (#105) | $6 | fabontó ($106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
7 | halálvirág (#2371) | 10 | kaktusztüske (#114) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
40 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
24 | sallank karom (#128) | 20 | sünmedve tüske (#14) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | |||
$2 | szvó-ektoplazma ($151) | 1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 42.41 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (5 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 3 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | súlyzó (#347) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 3 | bomló esszencia (#2367) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rézsisak (#72) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
81 | arany (#50) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | éjkő (#2369) | 6 | fabontó (#106) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tüskecsapda (#242) | 1 | vassisak (#160) |
-43 | -42 | -41 | -40 | -39 | -38 | -37 | |
-68 | |
|
|
|
|
|
|
-67 | |
|
|
|
|
|
|
-66 | |
|
|
|
|
|
|
-65 | |
|
|
|
|
|
|
-64 | |
|
|
|
|
|
|
-63 | |
|
|
|
|
|
|
-62 | |
|
|
|
|
|
|