Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 15. 12h:18' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 519. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: okt. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
hu 1229 223 1236 | hulladék: 1229 223 1236 |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {KCC:} Vámpírölővel meghorzsolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy karbin plazma. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 111, gyógyulás: 164, összesen: +53 ÉP}
Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós bal vállát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A fényaura 32 ép-t sebez. A Thargodan légiós karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 45, gyógyulás: 16, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 58 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezerszemű bestia bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (59 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 66 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (3 támadással 357 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, 2 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 592, gyógyulás: 192, összesen: -400 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 187 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A 6 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 29 ép-t sebez. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zafír sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb vállát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 476 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 607, gyógyulás: 243, összesen: -364 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón bal vállát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a zafír drakón bal hátsó lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 105, gyógyulás: 90, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (103 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1439, sebződés: 513, gyógyulás: 248, összesen: -265 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 217 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vámpírféreg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg véres fejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vámpírféreg jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 2 vámpírfogat. 14381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 537, gyógyulás: 35, összesen: -502 ÉP}
(Továbbmész...) [358,57] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia angyala. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [357,58] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezerszemű bestia nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (71 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 537, gyógyulás: 201, összesen: -336 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Notermanthi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 29 ép-t sebez. A Notermanthi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi öklelő szarvai elől. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 53, gyógyulás: 99, összesen: +46 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy téfea-agy. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 105, gyógyulás: 88, összesen: -17 ÉP}
Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege gigászi alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Sötétség Hercege gigászi alakját. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 3 jégkristályt. 9744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 224, gyógyulás: 97, összesen: -127 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány bal vállát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragd sárkány farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1436, sebződés: 449, gyógyulás: 260, összesen: -189 ÉP}
(Továbbmész...) [357,60] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
(Továbbmész...) [358,61] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
im 2 | imádkozol |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (85 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány bal első lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 467, gyógyulás: 254, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A messzeségben füstoszlopot látsz.
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[361,63] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus jobb oldalát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus bal lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 97, gyógyulás: 2, összesen: -95 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 196 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus bal vállát. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 133 életpontot vesztettél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP]. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 135, gyógyulás: 2, összesen: -133 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (63 életpontot vesztettél.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 143, gyógyulás: 2, összesen: -141 ÉP}
szk 311 | keresed a 311. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
Erő: | 74 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 78 (90) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 66 (78) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/56 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 962/623 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2338/303 | Pénz: | 11549 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 17/-7 | Pszi pont: | 188/172 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/97 (+7%) |
vágófegyverek: | 22/29 (+5%) | ütőfegyverek: | 24/46 (+8%) | lőfegyverek: | 28/39 (+9%) |
dobófegyverek: | *32/100 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/18 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 124/16 (+40%) | 3. mászás: | 26/83 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/41 (-53%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 113/32 (+47%) | 11. taumaturgia: | 105/1 | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/83 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/33 (+20%) | 17. pszi: | 21/77 (+5%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/81 (+35%) | 21. bányászat: | 33/95 (+2%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 17 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | nyílvessző (#108) | 16 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1150 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | galachmit (#310) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | púderkő (#119) | 2 | rákpáncél (#97) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 21 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | törpe őskő (#633) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |