Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 23. 15h:29' EZ A 529. JÁTÉKHETED, 519. FORDULÓD 530. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1542 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot az 57. varázslatot a 78. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 177. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 201. tárgyat |
fl 1 284 | lopsz az 1. fajúaktól a 284. tárgyat |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 3 284 | lopsz a 3. fajúaktól a 284. tárgyat |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
kb 260 20 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
ve 305 20 | megveszed a 305. tárgyat 20 |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kentaurusz közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 395 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz fejét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 70 életpontot vesztettél. A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 190, gyógyulás: 171, összesen: -19 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mösze uralkodó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 613 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mösze uralkodó jobb oldalát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a mösze uralkodó jobb első lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 319, gyógyulás: 201, összesen: -118 ÉP}
v 198 421 5 | elmormolod a 198. varázslatot |
[421,5] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 326 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében hadúr fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 75, gyógyulás: 123, összesen: +48 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 340 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a smaragd drakón farkát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd drakón testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 52, gyógyulás: 123, összesen: +71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 345 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 43 arany és 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 38, gyógyulás: 121, összesen: +83 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Techiulan farkát. Kritikus ütés! (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Techiulan fekete testét. Kritikus ütés! (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Techiulan testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 458 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Techiulan jobb első lábát. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a Techiulan testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A Techiulan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Techiulan amulettje és 1 dlathog kőzet. 27840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2244, sebződés: 947, gyógyulás: 440, összesen: -507 ÉP}
(Továbbmész...) [422,7] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
lm 17 65 79 | mozogsz 17 65 79 |
lm 80 78 61 | mozogsz 80 78 61 |
lm 59 12 76 | mozogsz 59 12 76 |
lm 59 12 76 | mozogsz 59 12 76 |
lm 74 10 57 | mozogsz 74 10 57 |
lm 55 8 72 | mozogsz 55 8 72 |
lm 70 6 53 | mozogsz 70 6 53 |
lm 51 4 68 | mozogsz 51 4 68 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 499 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (69 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 obszidián karkötő, egy vas dobónyíl, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 27 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 272, gyógyulás: 154, összesen: -118 ÉP}
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
szk 412 | keresed a 412. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
Erő: | 81 (106) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 88 (95) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 81 (86) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/56 év |
Egészség: | 74 (80) | Életpont: | 959/839 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (94) | Varázspont: | 3416/1440 | Pénz: | 2230 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 24/15 | Pszi pont: | 335/75 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 32/81 |
vágófegyverek: | 5/74 | ütőfegyverek: | 43/59 (+8%) | lőfegyverek: | 14/62 |
dobófegyverek: | 38/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/59 | 2. nyomkövetés: | 121/37 (+28%) | 3. lopás: | 59/58 (+6%) |
4. mászás: | 28/14 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 32/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 45/93 (+6%) |
7. gyógyítás: | 75/38 | 8. titkosírás: | 19/22 | 9. felderítés: | 32/14 |
10. szörnyidomítás: | 8/93 | 11. teológia: | 157/79 (+53%) | 12. taumaturgia: | 131/88 (-782%) |
13. versengés: | 10/31 (+16%) | 14. zene: | 6/79 | 15. szörnyismeret: | 25/7 (+18%) |
16. pszi: | 24/3 (+16%) | 17. zárnyitás: | 25/90 | 18. vadászat: | 16/50 |
19. vitalitás: | 4/43 (+6%) | 20. bányászat: | 34/12 (+2%) | 21. úszás: | 14/85 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz az elfektől (2) sötét italt (#284), a trolloktól (5) sötét italt (#284), a gnómoktól (6) sötét italt (#284), a mutánsoktól (9) sötét italt (#284), az elfektől (2) fiatalság italát (#473), az alakváltóktól (7) sötét italt (#284), az árnymanóktól (4) sötét italt (#284), a kobuderáktól (8) sötét italt (#284), az emberektől (1) sötét italt (#284), az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), armageddont lövő lények (#9099), ezerszemű bestia (#288), gh'raiton ölész (#412) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
nukleáris cickány (#155), Éjharcosok (#9131), ryuku gólem (#394), csápos otagi (#395), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), ezerszemű bestia (#288), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,45,2) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | túlvilág lehelete (#177) | óriáserő (#53) |
varázsenergia (#161) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), sötét halál (#45), pusztító végzet (#106), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
pusztító végzet (#106) | >> | jók (#990) | pusztító végzet (#106) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
pusztító végzet (#106) | >> | semlegesek (#989) | pusztító végzet (#106) | >> | gonoszok (#988) | |
agykorbács (#97) | >> | élőholt ősmágus (#179) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | gh'raiton ölész (#412) | fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás sámán (#324) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az Árnybirodalmat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy gh'raiton ölésszel! |
2.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld halhatatlanságodat legalább 4%-kal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4159 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
2 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyíkfű (#201) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | Techiulan amulettje (#499) | 18 | varázskő (#305) | |||
76 | vas dobónyíl (#189) |