518. forduló, 520. forduló, Immúnis Thanatosz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 23. 15h:29'
EZ A 529. JÁTÉKHETED, 519. FORDULÓD
530. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1542
SZÁMLA : XXXX

IMMÚNIS THANATOSZ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,31] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy koponya szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy tükörpáncélt és egy Urgod fétisét visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy Főmágus trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lopez de Francon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon megintcsak találkozol Lopez de Franconnal. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, bajuszos árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din testi manifesztációja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku karvédőt és egy ryuku nadrágot visel. Felszerelését egy halálelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sundéra. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 9. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Kecskeszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy mászó-karperecet, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt és egy törpe védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy aranyfecske trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Fantasztikus nyomkövető vagy: szemed sarkából csak egy pillantást vetsz a lábnyomra, amibe bele van vésve a tulaj monogramja, és már tudod is, hogy a tolvaj Kazimir volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1230 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 642. hetének nyerőszámai: 10, 12, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy őrjáratozó katona nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 862.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot az 57. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 850.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 848.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 846.]

* 5. KP: elmormolod a 177. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]

* 6. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 836.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 834.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 834.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 834.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 834.]

* 8. KP: használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 830.]

fl 1 284 lopsz az 1. fajúaktól a 284. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

fl 3 284 lopsz a 3. fajúaktól a 284. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-69 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 825.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 825.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-13 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 795.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 795.]

kb 260 20 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 795.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Aranyeső, 1 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 Aranyeső. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Mákrózsa főzet. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 1 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Orzag bilincse, 1 Tisztítótűz, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Orzag bilincse, 1 Piromenyét, 1 Aranyeső, 1 Temető, 1 Szerencsejáték. Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Aranyeső, 1 Temető, 1 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1854 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 85 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 765.]

ve 189 100 megveszed a 189. tárgyat 100
Mindössze 75 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 75 vas dobónyilat. 1050 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

ve 305 20 megveszed a 305. tárgyat 20
Vásároltál 20 varázskövet. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 765.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 113 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [185,31] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 745.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 190 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 695.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[186,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kentaurusz közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 395 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz fejét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 70 életpontot vesztettél. A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP] 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 190, gyógyulás: 171, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 675.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (38452), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), #. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, kentaurusz (#762)

[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mösze uralkodó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 613 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mösze uralkodó jobb oldalát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a mösze uralkodó jobb első lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 319, gyógyulás: 201, összesen: -118 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 655.]

v 198 421 5 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484), mösze uralkodó (#789)

[421,5] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

Látsz egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 326 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében hadúr fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 75, gyógyulás: 123, összesen: +48 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 340 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a smaragd drakón farkát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd drakón testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 52, gyógyulás: 123, összesen: +71 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy taalru herceg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 345 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 43 arany és 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 38, gyógyulás: 121, összesen: +83 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 manakristályt. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 605.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[422,6] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy Techiulan. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Techiulan farkát. Kritikus ütés! (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Techiulan fekete testét. Kritikus ütés! (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Techiulan testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 458 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Techiulan jobb első lábát. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a Techiulan testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A Techiulan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Techiulan amulettje és 1 dlathog kőzet. 27840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2244, sebződés: 947, gyógyulás: 440, összesen: -507 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [422,7] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a kobudera férfi tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 561.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

h 284 használod a 284. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +309 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 561.]

ek 116 40 284 t. energia kisütése: 116 40 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

h 697 3000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+474 varázspont, -948 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +948 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 17 65 79 mozogsz 17 65 79
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 80 78 61 mozogsz 80 78 61
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 59 12 76 mozogsz 59 12 76
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 59 12 76 mozogsz 59 12 76
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 74 10 57 mozogsz 74 10 57
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 55 8 72 mozogsz 55 8 72
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 70 6 53 mozogsz 70 6 53
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 51 4 68 mozogsz 51 4 68
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(421,5) ében sziklatorony (#589), ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(422,6) Techiulan (#400)
(422,7) a 125. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, vg'axtol torzító (#416), egy kobudera férfi

[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját.


(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a törpe férfi letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 6 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 547.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Acélfejű Porfin boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 9 angyalok kesztyűje után." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 543.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Varlzortripbolk boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 1 liumbe hajtás után." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 539.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Keresd a zafír sárkány nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig sárkánypikkelyt találhatsz." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 535.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 531.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 2 sólyomcsőr többletet jelez. (ld. enc.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 527.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A következő varázslat, amit megtanulsz a teljes gyógyulás legyen! Ez a papi varázslatok egyike." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 523.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Mostanában sokat dicsérik a pengepajzsot. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 31 hüvelyk, súlya pedig 2 kiló." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 519.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Egy nyílt titok: az ezüsttölgy mellény értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 515.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 511.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[422,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy oltárt. Chara-din híveié.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 499 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (69 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Kezded megérezni a korod súlyát. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 obszidián karkötő, egy vas dobónyíl, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 27 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 272, gyógyulás: 154, összesen: -118 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 501.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 1 évet.) Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 501.]

szk 412 keresed a 412. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gh'raiton ölészt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 496.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 456.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 416.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 376.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

[40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 3, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 660 pontot. A következő körben tehát 860 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

KARAKTERLAP

Immúnis Thanatosz, egy göndör ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Leah első számú avatárja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 519. fordulód.

Erő: 81 (106) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 108 cm
IQ: 88 (95) Támadás: 77 Agresszió: 5 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 81 (86) Védekezés: 104 Menekülés: 30 % Életkor: 33/56 év
Egészség: 74 (80) Életpont: 959/839 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 87 (94) Varázspont: 3416/1440 Pénz: 2230 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 24/15 Pszi pont: 335/75 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 4907 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 98413 TP-t kaptál. Jelenleg 18962905 TP-d van. A következő szinthez még 1037095 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, quwarg széltáncos, Techiulan. A 516. fordulódban 26457 arany került a bankszámládra. 26853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 32/81
vágófegyverek: 5/74 ütőfegyverek: 43/59 (+8%) lőfegyverek: 14/62
dobófegyverek: 38/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/59 2. nyomkövetés: 121/37 (+28%) 3. lopás: 59/58 (+6%)
4. mászás: 28/14 (+7%) 5. csapdakészítés: 32/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 45/93 (+6%)
7. gyógyítás: 75/38 8. titkosírás: 19/22 9. felderítés: 32/14
10. szörnyidomítás: 8/93 11. teológia: 157/79 (+53%) 12. taumaturgia: 131/88 (-782%)
13. versengés: 10/31 (+16%) 14. zene: 6/79 15. szörnyismeret: 25/7 (+18%)
16. pszi: 24/3 (+16%) 17. zárnyitás: 25/90 18. vadászat: 16/50
19. vitalitás: 4/43 (+6%) 20. bányászat: 34/12 (+2%) 21. úszás: 14/85

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
lopsz az elfektől (2) sötét italt (#284), a trolloktól (5) sötét italt (#284), a gnómoktól (6) sötét italt (#284), a mutánsoktól (9) sötét italt (#284), az elfektől (2) fiatalság italát (#473), az alakváltóktól (7) sötét italt (#284), az árnymanóktól (4) sötét italt (#284), a kobuderáktól (8) sötét italt (#284), az emberektől (1) sötét italt (#284), az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), armageddont lövő lények (#9099), ezerszemű bestia (#288), gh'raiton ölész (#412)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
nukleáris cickány (#155), Éjharcosok (#9131), ryuku gólem (#394), csápos otagi (#395), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), ezerszemű bestia (#288), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (98,45,2) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1)
csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) túlvilág lehelete (#177) óriáserő (#53)
varázsenergia (#161) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
puha ütés (#60), sötét halál (#45), pusztító végzet (#106), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
pusztító végzet (#106) >> jók (#990) pusztító végzet (#106) >> magnetikus praglonc (#200)
pusztító végzet (#106) >> semlegesek (#989) pusztító végzet (#106) >> gonoszok (#988)
agykorbács (#97) >> élőholt ősmágus (#179) jégoszlop (#231) >> Thargodan berzerker (#377)
istenítélet (#284) >> Techiulan (#400)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> gh'raiton ölész (#412) fürgülés (#92) >> Techiulan (#400)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás sámán (#324)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az Árnybirodalmat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy gh'raiton ölésszel!
2.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld halhatatlanságodat legalább 4%-kal!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4159 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 2 deus ex machina (#1)
2 fiatalság itala (#473) 2 gyíkfű (#201) 8 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248) 2 purifikátor háj (#269)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 sötét ital (#284)
1 tükör (#43) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 dlathog kőzet (#829) 1 galachmit (#310)
1 íjászkence (#1225) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 karbin plazma (#199)
1 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148) 2 obszidián karkötő (#229)
2 sólyomcsőr (#1223) 1 Techiulan amulettje (#499) 18 varázskő (#305)
76 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(422,7) a 125. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, vg'axtol torzító (#416), egy kobudera férfi, ezerszemű bestia (#288), ml'othag szürcsölő (#415)

Üzenet küldése a karakternek