Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 8. 12h:20' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 518. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
bb 310 2 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (2 darabot) |
h 473 3 | használod a 473. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
kno 11 30 | képesség-növelés 11 |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 112, gyógyulás: 2, összesen: -110 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan mágus bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sáfránypor. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 96, gyógyulás: 97, összesen: +1 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan légiós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Thargodan légiós jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 57, gyógyulás: 105, összesen: +48 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 137 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a mópat gigász jobb oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mópat gigász ragyás masszáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [359,62] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tone Zangief lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [358,61] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mösze uralkodó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mösze uralkodó bal hátsó lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mösze uralkodó testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a mösze uralkodó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A mösze uralkodó csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) 18416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1370, sebződés: 669, gyógyulás: 250, összesen: -419 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 70 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mösze uralkodó kitines hátát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mösze uralkodó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vámpírölővel megbököd a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a mösze uralkodó bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 66 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 18416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 670, gyógyulás: 269, összesen: -401 ÉP}
(Továbbmész...) [356,59] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Notermanthi jön feléd.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Thargodan zsoldos bal vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a lidérckirály fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel megdöföd a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [357,58] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Látsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű, egy arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 572, gyógyulás: 210, összesen: -362 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [359,57] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
(Továbbmész...) [360,56] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
im 2 | imádkozol |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zafír drakón jobb vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 98, gyógyulás: 90, összesen: -8 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[362,56] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a taalru testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 216 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 63, gyógyulás: 89, összesen: +26 ÉP}
Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1071, sebződés: 50, gyógyulás: 83, összesen: +33 ÉP}
Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Sötétség Hercege bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 35 arany és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 3 jégkristályt. 9744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 179, gyógyulás: 85, összesen: -94 ÉP}
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 821 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
szk 317 | keresed a 317. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
Erő: | 74 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 78 (90) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 66 (78) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/46 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 961/881 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2338/339 | Pénz: | 10399 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 17/-9 | Pszi pont: | 188/136 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/90 (+3%) |
vágófegyverek: | 22/24 (+5%) | ütőfegyverek: | 24/38 (+12%) | lőfegyverek: | 28/30 (+4%) |
dobófegyverek: | 32/95 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/7 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 123/76 (+10%) | 3. mászás: | 26/83 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/94 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 112/85 (+533%) | 11. taumaturgia: | 105/1 (+3500%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/83 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/13 (+20%) | 17. pszi: | 21/72 (+6%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/46 | 21. bányászat: | 33/93 (+3%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | fiatalság itala (#473) | 2 | galachmit (#310) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 10 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
459 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mösze hátpáncél (#1229) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | toxyl (#591) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vörös zyel (#606) |