Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 5. 9h:10' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Orkhan Thai jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 100, gyógyulás: 4, összesen: -96 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a Zinthurg fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Notermanthi fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az ősi szellem fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősi szellem testét. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az ősi szellem bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az ősi szellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Az ősi szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 97, gyógyulás: 96, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [202,53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [202,54] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 34 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [204,56] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 10 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 kőszemet. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 13, gyógyulás: 5, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [205,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Itt csata lesz.
Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 526 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 8, gyógyulás: 155, összesen: +147 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a fényaurától. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű, 19 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 13398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 381, gyógyulás: 68, összesen: -313 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 14, gyógyulás: 5, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál farkát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [362,63] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be.
(Továbbmész...) [361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy megsebesített elemi rin. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 277 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin testét. Kritikus ütés! (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az elemi rin jobb első lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az elemi rin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az elemi rin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 6072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a taalru nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru testét. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a taalru testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és egy xirnox szív. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 36, gyógyulás: 10, összesen: -26 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia jobb csápját. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 galachmitot. 15834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1156, sebződés: 520, gyógyulás: 220, összesen: -300 ÉP}
szk 317 | keresed a 317. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 74 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 78 (85) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 66 (78) | Védekezés: | 137 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/52 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1010/647 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2158/146 | Pénz: | 9040 arany | Kép. pont: | 75 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 188/214 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/87 (+1%) |
vágófegyverek: | 22/19 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/26 (+15%) | lőfegyverek: | 28/26 (+3%) |
dobófegyverek: | 32/91 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/85 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 123/66 (+28%) | 3. mászás: | 26/83 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/87 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 107/52 (+28%) | 11. taumaturgia: | 70/1 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/83 (+10%) | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/66 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/46 (+24%) | 21. bányászat: | 33/90 (+4%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | gyöngymangó (#135) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | pirkit (#153) | 1 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
560 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | holdbőr (#1236) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
13 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mutáns csont (#331) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 14 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |