Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:15' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 517. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1542 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot az 57. varázslatot a 78. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 177. varázslatot a 165. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 201. tárgyat |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
ek 116 40 284 | t. energia kisütése: 116 40 284 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 40 128 | t. energia kisütése: 116 40 128 |
fl 8 284 | lopsz a 8. fajúaktól a 284. tárgyat |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 147 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 28. varázslatot |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 177 165 53 | elmormolod a 177. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
ftv 92 412 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 412. szörnyet |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 810.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 799.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 788.]
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 777.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 766.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 755.]
kb 260 20 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot) |
vv 177 165 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 499 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 324, gyógyulás: 149, összesen: -175 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 314 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír drakón testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 38, gyógyulás: 141, összesen: +103 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a gh'raiton ölész testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A gh'raiton ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4907, sebződés: 928, gyógyulás: 4, összesen: -924 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[374,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távolból robbanások hangját hallod. Felfedeztél egy áldozati oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy skarlátdémon került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (86 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 216, gyógyulás: 6, összesen: -210 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 482 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 154, gyógyulás: 145, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 553 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal vállát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 145, gyógyulás: 6, összesen: -139 ÉP}
(Továbbmész...) [371,63] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősöreg góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 587 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 165, gyógyulás: 199, összesen: +34 ÉP}
v 198 391 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
[391,43] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy skarlátdémon. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 119 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (71 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 190, gyógyulás: 6, összesen: -184 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 269 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb karját. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával megcsapod az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 11, gyógyulás: 122, összesen: +111 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 312 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 36, gyógyulás: 142, összesen: +106 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 505 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Notermanthi báró jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 60, gyógyulás: 168, összesen: +108 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [393,44] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Látsz egy sárkánybarlangot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 655 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 293, gyógyulás: 194, összesen: -99 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 316 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal oldalát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón bal oldalát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a márvány drakón bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 45, gyógyulás: 150, összesen: +105 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 804 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Folrang testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (130 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Folrang bal vállát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a Folrang fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A Folrang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A Folrang farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Folrang megcsapja a fejedet. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A Folrang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tűzúr csizmáját. 23200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 577, gyógyulás: 185, összesen: -392 ÉP}
rm 950 534 80 | rombolsz a 950. tárggyal az 534. tárgyat 80 pontért |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 10 | imádkozol |
szk 964 | keresed a 964. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 499 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 109, gyógyulás: 4, összesen: -105 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 678 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (97 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 277, gyógyulás: 4, összesen: -273 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 29 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 81 (106) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 87 (94) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 81 (86) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/56 év |
Egészség: | 74 (80) | Életpont: | 958/396 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (94) | Varázspont: | 3416/351 | Pénz: | 5403 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 24/10 | Pszi pont: | 321/235 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 32/81 |
vágófegyverek: | 5/74 | ütőfegyverek: | 43/43 (+8%) | lőfegyverek: | 14/62 |
dobófegyverek: | 37/95 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/59 | 2. nyomkövetés: | 120/64 (+37%) | 3. lopás: | 59/28 |
4. mászás: | 27/93 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 32/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 45/83 |
7. gyógyítás: | 75/38 (+46%) | 8. titkosírás: | 19/22 | 9. felderítés: | 32/14 |
10. szörnyidomítás: | 8/93 | 11. teológia: | 156/60 (+69%) | 12. taumaturgia: | 139/49 (+18%) |
13. versengés: | 9/98 | 14. zene: | 6/79 | 15. szörnyismeret: | 24/89 (+18%) |
16. pszi: | 23/83 (+6%) | 17. zárnyitás: | 25/90 | 18. vadászat: | 16/50 |
19. vitalitás: | 4/37 (+6%) | 20. bányászat: | 34/6 (+9%) | 21. úszás: | 14/85 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
lopsz az elfektől (2) sötét italt (#284), a trolloktól (5) sötét italt (#284), a gnómoktól (6) sötét italt (#284), a mutánsoktól (9) sötét italt (#284), az elfektől (2) fiatalság italát (#473), a törpéktől (3) fiatalság italát (#473), az árnymanóktól (4) bármit, az emberektől (1) sötét italt (#284), az alakváltóktól (7) sötét italt (#284), az emberektől (1) sáfrányport (#211), az árnymanóktól (4) sötét italt (#284), a kobuderáktól (8) bármit, a kobuderáktól (8) sötét italt (#284) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), armageddont lövő lények (#9099), ezerszemű bestia (#288), gh'raiton ölész (#412) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
nukleáris cickány (#155), Éjharcosok (#9131), ryuku gólem (#394), csápos otagi (#395), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), ezerszemű bestia (#288), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,45,2) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
skarlátia (#293) | óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
varázsenergia (#161) | láthatatlanság (#76) | túlvilág lehelete (#177) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), sötét halál (#45), pusztító végzet (#106), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
pusztító végzet (#106) | >> | jók (#990) | pusztító végzet (#106) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
pusztító végzet (#106) | >> | semlegesek (#989) | pusztító végzet (#106) | >> | gonoszok (#988) | |
agykorbács (#97) | >> | élőholt ősmágus (#179) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | gh'raiton ölész (#412) | fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás sámán (#324) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az Árnybirodalmat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy gh'raiton ölésszel! |
2.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld halhatatlanságodat legalább 4%-kal! |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 1 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 6 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
32 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1207 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 3 | toxyl (#591) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | |||
1 | ubuk tüske (#131) |