Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 1. 12h:09' EZ A 549. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD 550. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tv 155 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigmetszed a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a gothag döglidérc testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 10253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 142, gyógyulás: 32, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [235,42] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tarajos mandrag. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tarajos mandrag potrohát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tarajos mandrag torát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tarajos mandrag potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérgezett vasnyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vámpírölővel jól megszurkálod a tarajos mandrag potrohát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos mandrag torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő varkaudar szablya felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 403, gyógyulás: 245, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [234,41] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy krathan csontváz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz bal karját. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A fényaura 4 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz fejét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 194, gyógyulás: 199, összesen: +5 ÉP}
im 2 | imádkozol |
v 198 202 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,48] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 7 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) {GYD:} Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 31 ép-t sebez. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók förtelmes fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem bal karját. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [200,49] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [199,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath támad rád.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor bal oldalát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád 3 sebzést okoz. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [201,51] Még mindig bozótos. Látsz egy phua-kúpot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [202,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a taalru egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 192 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 196 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru tigristestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY) Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat. |
Erő: | 72 (83) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 76 (83) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 66 (78) | Védekezés: | 137 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/46 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 1009/680 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2152/206 | Pénz: | 6380 arany | Kép. pont: | 75 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 188/216 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/86 (+2%) |
vágófegyverek: | 22/15 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/11 (+5%) | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/89 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/74 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 123/38 | 3. mászás: | 26/67 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/81 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 107/24 (+39%) | 11. taumaturgia: | 69/91 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/73 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/64 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/22 | 21. bányászat: | 33/86 (+1%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vadászkés (#1264) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
413 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | xirnox szív (#213) |