515. forduló, 517. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 11. 9h:12'
EZ A 826. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
827. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
Az 1. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 57 életpontot.
Az 1. napon megintcsak találkozol NépekMindenSzigetével. {egészsége: 41.} Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Krogan buzogányát (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Krogan buzogánya (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
A 9. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 51 életpontot.
A 10. napon összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (97).} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon Drowsy Druid Abasc leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
A 29. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 43 életpontot.
A 35. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 39 életpontot.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
UgyanKedvesPotrien, amikor találkoztál vele, adott neked egy ilkin ércet. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+392 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+76 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor császár nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Fókuszpengével megvagdalod a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Nitmák pengével kicsit megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 849.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 169 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 809.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 769.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 767.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 737.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 728.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +57 max. életerő, +57 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 720.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 720.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: álompor (183,31)-> (3 ap), ametiszt medál (184,32)-> (28 ap), aranygyűrű (184,32)-> (12 ap), ezüst gyűrű (184,32)-> (kudarc), ezüst karkötő (184,32)-> (14 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (20 ap), igazgy. fülbevaló (184,32)-> (60 ap), nagy vaspajzs (183,31)-> (22 ap), obszidián függő (184,32)-> (10 ap), rézpáncél (183,31)-> (24 ap), rézsisak (183,31)-> (7 ap), szvó-ektoplazma (183,31)-> (10 ap), trikornis szarv (183,31)-> (kudarc), ubuk dobónyíl (183,31)-> (5 ap), összesen 215 arany, 28 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 714.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 712.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 712.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 710.]

* 9. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+58 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 10. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 4 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 706.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 169 5 20 elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 701.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 3 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 696.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 691.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,71] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy szánalmas pondró közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 1 szúró, 1 vágó, 1 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Nitmák pengével megvagdalod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a szánalmas pondró bal vállát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Nitmák pengével kicsit megvágod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 238, gyógyulás: 48, összesen: -190 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

[32 pontot használtál fel, van még 659.]

v 198 164 55 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(181,71) nekrofun (#173), Tharr oltár, 21. jellempróba
(183,71) szánalmas pondró (#792)

[164,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Arany Macska formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 649.]

be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 644.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

lm 2 5 11 mozogsz 2 5 11
Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi mester lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kholden kulcsot. Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 rövid kard [rövid kard ládikóba-> (185,60)-> 64 arany, -2 ÉP], 4 nagy vaspajzs [nagy vaspajzs ládikóba-> (185,60)-> 88 arany, -2 ÉP], 4 vassisak [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 72 arany, -2 ÉP] és 3 norgat kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriás csontváz lakik itt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Hamarosan egy zombi mestert pillantasz meg. {max. életpontja: 251-280.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kholden kulcsot. [121 pontot használtál fel, van még 523.]

lm 25 34 38 mozogsz 25 34 38
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [12. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Hamarosan egy csontváz lordot pillantasz meg. Fegyvere egy rövid kard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz lord bal karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a csontváz lord bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 36, gyógyulás: 21, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot [rövid kard ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [16. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [17. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! {max. életpontja: 123-142.} Fegyvere egy rövid kard. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével végigvágod a csontváz lord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot [rövid kard ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [20. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.]
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. {max. életpontja: 101-120.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [25. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. {védettsége: 59 szúró, 37 vágó, 14 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz lord. {max. életpontja: 123-142.} Fegyvere egy rövid kard. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a csontváz lord testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 24, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot [rövid kard ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és 1 zafír erőövet.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [34. PONT.] Hamarosan egy élőholt mágust pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.} Fegyvere egy bot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot, 1 kholden kulcsot, 1 varázskövet, 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 norgat kulcsot. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mágus az. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+12.} Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével felnyitod az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 81 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 53, gyógyulás: 17, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 norgat kulcsot. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [38. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve vámpirizáció. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [297 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 42 47 49 mozogsz 42 47 49
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [41. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [42. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve áldomás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [43. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [44. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi mester lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a zombi mester fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}

Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [45. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [46. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [47. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve alkímia. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [46. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [48. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [49. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Összeakadsz Trollinával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy tanítvány övet, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 70.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[143 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 51 53 55 mozogsz 51 53 55
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [50. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [51. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szörnyészlelés I. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [50. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [52. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mágus lakik itt. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+12.} Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 86 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 20, gyógyulás: 14, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 norgat kulcsot. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [53. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [77 pontot használtál fel, van még 6.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 79 79 79 mozogsz 79 79 79
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 3 23 27 mozogsz 3 23 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 29 31 35 mozogsz 29 31 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: keresed a 393. szörnyet a 157. szörnyet a 7004. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 10. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-57 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 21, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)

ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

ALKÍMIA (7. VARÁZSLAT)
Az alkímia a bölcsek köve nélkül valósítja meg az alkimisták ősi vágyát, az aranycsinálást. Második paraméterként meg kell adnod, hogy melyik, nálad levő tárgyból akarsz aranyat csinálni, harmadikként, hogy hányból (ha egynél több tárgyra varázsolsz). Fairlight, a varázslat kreálója sajnos nem direkt súly-mennyiség alapon alkotta meg ezt a trükköt: egy tárgyból pontosan annyi arany lesz, amennyiért a boltban el tudnád adni. Tehát gyakorlatilag csak a boltig való elcaplatást takarítod meg - azonban ha túl vagy terhelve felesleges tárgyakkal, amelyeket a legközelebbi boltig úgysem cipelnél el, így extra profitra tehetsz szert... A varázslat elmondása 7 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 56 (54) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 171 cm
IQ: 58 Támadás: 33 (35) Agresszió: 10 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 58 Védekezés: 83 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 32/35 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 577/521 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (70) Varázspont: 1060/706 Pénz: 6615 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 30/11 Pszi pont: 226/118 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 42
Eddig összesen 2612 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23590 TP-t kaptál. Jelenleg 2373111 TP-d van. A következő szinthez még 226889 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, albinó küklopsz, őrjáratozó katona. A 508. fordulódban 16898 arany került a bankszámládra. 17573 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 27/83 (+7%)
vágófegyverek: 28/71 (+4%) ütőfegyverek: 26/20 lőfegyverek: 30/51 (+4%)
dobófegyverek: 12/36 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/87 2. nyomkövetés: 106/3 (+5%) 3. mászás: 18/85
4. csapdakészítés: 33/75 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/99 (+33%) 6. gyógyítás: 75/52
7. titkosírás: 15/0 8. felderítés: 56/48 (+6%) 9. szörnyidomítás: 17/38
10. teológia: 54/22 (+21%) 11. taumaturgia: 48/17 (+6%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 106/82 (+30%) 14. szörnyismeret: 31/82 (+34%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/98 (+7%) 17. vadászat: 31/2 18. bányászat: 37/91
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) áldomás II (#169) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 62 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsttőr (#322) 1 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 trikornis szarv (#198) 1 ubuk dobónyíl (#138) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
511 arany (#50) 3 bot (#4) 2 ezüstdarab (#326)
3 kholden kulcs (#470) 3 purifikátor háj (#269) 2 sötét tekercs (#535)
1 varázskő (#305) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), élőholt mágus (#175), Trollina (2455. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészültek a KT képességfa 7. és 8. szintjének képességei:
tudati erősítés II (534) karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban jobb kézre.
pajzshasználat I (535) a pajzs védettsége duplán számít.
varázslómester II (536) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek varázsló varázslataid ellen.
a hit ereje II (537) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek papi varázslataid ellen.
tudati kontaktus II (538) direkt kontaktus I pszi nélküli lényre is lőhető, sebez, és 6 helyett 9 DK-t lőhetsz körönként.
tudati ostrom II (539) sikeres tudatcsata után ellenfél MXTU*1000 TP-t kapsz (de max tied 1%a)
halhatatlanság (540) permanens feltámadás.
a düh vérvörös köde (541) ha akarod erősebb ellenfelek jönnek.
pajzshasználat II (542) a téged ért sebződés csökken, pajzs védettsége/2 %-kal (max. 20%).
mágikus vámpirizáció (543) a sebző varázslataid után gyógyulsz (ősire és néhány varázslatra nem hat)
gyógyítómester (544) GY és gyógyító varázslatok hatékonysága megnő szint%-kal (max. 100%)
elmerombolás (545) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek pszi képességeid ellen.
tudati védelem (546) vesztett tudatcsatánál fele TU vesztés, immunitás poszogó möszékre és chelonicitákra.
nyakláncviselés (547) +1 nyaklánc viselhető
* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.
* Mostantól lehetőség van a TF-en beállítós UL-t küldeni. Erre a következő szabályok vonatkoznak:
1. Két forduló között egy BUL-t lehet lépni.
2. A beállítós fordulóban nem kapsz TVP-t, nem regenerálsz VP-t, PP-t, ÉP-t.
3. Nem ér véget a táborozás.
4. Nem költhetsz TVP-t.
5. A kezdő és befejező parancsok közül csak az hajtódik végre, amelyik parancs engedélyezve van a beállítós fordulóban.
6. Az engedélyezett parancsok:
BA, BB, BPB, BPK, CIR, DD, DX, EXT, FAS, FF, FFK, FGO, FGY, FKT, FKU, FLH, FM, FNO, FOG, FSE, FTV, FU, FVH, GYJ, HU, KB, KF, KNO, KPB, KPK, L, FL, LE, MAK, OV, PBE, PKI, T, TKB, TNO, TV, VI, VIK.
7. A H parancsok közül, csak a H 1 engedélyezett az olimpiai nevezésre.
8. A T, L, FL, FU parancsok nem sülnek ki azonnal, ha a mezőn van is olyan, amire kisülhetne. Csak eltárolódnak.
9. A MAK parancsoknál, hasonlóan a kezdő és befejezőknél, minden parancsot kiír, de csak az hajtódik végre, ami szerepel a fenti listában. A makrókat lehet bővíteni olyan parancsokkal is, amik nem engedélyezettek. Ezek kiíródnak, letárolódnak a makróban, de nem hajtódnak végre.
A beállítós forduló ára 20 vagy kevesebb sor esetén:
e-mail: 15 zseton.
postai forduló: 24 zseton.
A kettő együtt 33 zseton.
20 parancs felett 4 parancsonként +1 zseton. Tehát 21 parancsnál, e-mailben 16 zseton, 25-nél 17 stb.
A beállítós forduló beleszámít a jelenlét bónuszba, és a jelenlét bónusz csökkentheti az árát, de a JB ennek sem csökkenti az árát 20 zseton alatt.
BUL-t küldeni kétféleképpen lehet:
1. A honlapunkról az UL-küldővel. Alul be kell jelölni a Beállítás forduló négyzetet.
2. Ha más módon küld valaki UL-t, akkor a fordulószám és jelszó közé be kell szúrni a &BEALL=OFF paramétert.

Üzenet küldése a karakternek