Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 16. 9h:13' EZ A 581. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD 582. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2048 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 608. tárggyal |
* 2. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (392 darabot) |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | használod az 1099. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 137. varázslatot |
v 381 58 40 | elmormolod a 381. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
kf 971 817 | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 817. tárggyal |
ek 7 3 3 | t. energia kisütése: 7 3 3 |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 603 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 65 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 csillaglövedék. Eltalálod a mösze uralkodó jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a mösze uralkodó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 140 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a mösze uralkodó kitines hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a mösze uralkodó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 384, gyógyulás: 195, összesen: -189 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
be 624 619 3 | bemész a 624. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 568 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 585 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod a taalru herceg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. 149 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru herceg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó, 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy fekete gyöngy és 2 vasérc. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 61, gyógyulás: 211, összesen: +150 ÉP}
(Továbbmész...) [368,63] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sotydo remo Tokdo lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősöreg góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 612 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod az ősöreg góliát bokáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 166, gyógyulás: 144, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [369,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Látsz egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg széltáncos. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe trafálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 22, gyógyulás: 103, összesen: +81 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 582 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe kaptad a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod a smaragd drakón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 158 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 68, gyógyulás: 27, összesen: -41 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 583 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Eltalálod a Sötétség Hercege bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Sötétség Hercege bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 31 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 42 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 141, gyógyulás: 78, összesen: -63 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 199 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (83 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon szilárd részeit. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a skarlátdémon testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a skarlátdémon testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a skarlátdémon testét. Kritikus ütés! (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Távolról skarlátia varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 599, gyógyulás: 399, összesen: -200 ÉP}
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Telibe kaptad az ében halálhajcsár bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 21, gyógyulás: 115, összesen: +94 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 598 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával épp hogy eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 71, gyógyulás: 157, összesen: +86 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 567 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 csillaglövedék. Meglövöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege fejét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Sötétség Hercege jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 154, gyógyulás: 132, összesen: -22 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 563 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a méregféreg testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. 136 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a méregféreg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 148, gyógyulás: 221, összesen: +73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 303 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 103, gyógyulás: 148, összesen: +45 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 604 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 36 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 36, gyógyulás: 6, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 584 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a Notermanthi báró bal vállát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Semmi hatás! (fehér glóbusz védett meg.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 37 arany, egy pular kristály, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 79, gyógyulás: 96, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 578 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 592 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a smaragd drakón csontos pofáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
ftv 155 231 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 231. szörnyet |
ftv 218 377 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 377. szörnyet |
ftv 212 998 | felt. tám/véd. varázslat a 212. varázslatot a férfiakat |
ftv 212 999 | felt. tám/véd. varázslat a 212. varázslatot a nőket |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 6. BP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (392 darabot) |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 511. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (70 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 142, gyógyulás: 82, összesen: -60 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 637 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal első lábát. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A zafír sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó, egy fekete gyöngy, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 29 arany, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüstshuriken és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 493, gyógyulás: 306, összesen: -187 ÉP}
tf 4 2 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
ENERGIASPIRÁL (232. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez a szikrázó spirál tömény mágikus energiával sújt le áldozatára - ez a támadás különösen hatékony a negatív energiából teremtett, sötét lények ellen. Szintenként D8+1 energiasebzést okoz, maximális sebzését 50. szinten éri el (amihez igencsak magas papi rang és teológia szükséges), átlagos 275-ös sebzésével. Az már csak hab a tortán, hogy a varázslat ellen nagyon nehéz a mentődobást megdobni. A varázslat anyagi komponense két isteni könnycsepp, elmondásához 35 varázspont szükséges. |
DÉMONÖLŐ (625. TÁRGY) Ez a kristálykék fénnyel csillogó, óriási kard csak úgy izzik a szent aurától! Ezt a mesés pengét Raia nagyhatalmú papjai kovácsolták Sir Rasolphius és lovagjai számára, hogy hatékonyan tudjanak a Thargodanokkal szembeszállni. A Démonölő forgatása legalább 20-as vágófegyver szakértelmet igényel! A penge egy 4D10+3 sebzésű vágófegyver, de Thargodanok ellen +16 sebzést okoz. A Démonölő forgatásakor +3 támadást kapsz. A Démonölőt nem adhatod át, nem adhatod el, hiszen ilyenkor azonnali visszatér Sir Rasolphiushoz. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, mert esetleg zavar, hogyha jellemed nem megfelelő, égeti a kezedet, egyszerűen add ki a D 625 parancsot. |
QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY) Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen. |
Erő: | 71 (91) | Szint: | 40 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 71 (80) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 60 (73) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 110/173 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 704/518 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 71 (80) | Varázspont: | 3010/1237 | Pénz: | 1617 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 226/77 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 1/34 | szúrófegyverek: | 35/8 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 37/53 (+13%) | lőfegyverek: | 37/30 (+2%) |
dobófegyverek: | 3/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -24.); csillaglövedék (#931) (25 -996.); csillaglövedék (#931) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/18 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 115/93 (+42%) | 3. mászás: | 18/21 (+33%) |
4. csapdakészítés: | 39/60 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/42 | 6. gyógyítás: | 69/89 |
7. titkosírás: | 10/77 | 8. felderítés: | 34/51 | 9. szörnyidomítás: | 20/71 |
10. teológia: | 166/61 (+61%) | 11. taumaturgia: | 162/74 (+64%) | 12. szerencsejáték: | 4/46 |
13. versengés: | 10/81 | 14. zene: | 22/5 | 15. szörnyismeret: | 72/93 |
16. pszi: | 25/7 (+4%) | 17. zárnyitás: | 2/90 | 18. vadászat: | 16/20 |
19. vitalitás: | 3/13 | 20. bányászat: | 35/41 (+17%) | 21. úszás: | 8/68 |
22. főzés: | 9/36 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 15 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 21 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szutykos remák (#191), kputtyintó csalán (#247), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), csontváz lord (#177) (csak egyszer), Banyapók (#305) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), fekete amőba (#364) (csak egyszer), halálmadár (#351) (csak egyszer), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
gnóm (#6), Idő Porszemei (#9130), Összhangzat (#9152), 9313. szövetség (#9313), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (98,23,3) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) |
csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) | óriáserő (#53) | szemmelverés (#137) |
kézrátétel (#381) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
puha ütés (#60) | >> | hegyi óriás (#397) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
energiafolyam (#136) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | ezerszemű bestia (#288) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | erdei rém (#399) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A sötétség urai elsődleges célpontjai támadásunknak. Semmisíts meg három Notermanthi bárót! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, hűségesen követed-e Sir Rasolphius instrukcióit - mutasd be a Démonölőt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 élőholt, 3 vadász, 1 nagymester, 4 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 10 | csalánvirág (#582) | 1 | csillaglövedék (#931) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rémplazma (#616) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | 16 | tüske (#22) | |||
19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
712 | arany (#50) | 2 | angyalok kesztyűje (#609) | 2 | aranytű (#272) | |||
3 | arkog kő (#632) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | Démonölő (#625) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 6 | jégkristály (#593) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 34 | mákrózsa virág (#56) | 9 | mópat token (#585) | |||
1 | mösze hátpáncél (#1229) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | |||
4 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
6 | toxyl (#591) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |