Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:16' EZ A 548. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD 549. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
bb 310 1 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (1 darabot) |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy tűzbokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Eltűnődsz, vajon milyen lehet egy valódi Történelemkutató intézet? Biztos nem ilyen kis nádfedeles viskó. Sokkal inkább vaskos falakból rakott toronynak képzeled, csillagvizsgálós tetőszobával, hatalmas könyvtárral, másolóinasokkal, szolgákkal, és sok-sok történésszel. Épp idáig jutsz a merengésben, mikor Kratifix terem előtted valahonnan. Az öreg kutató útiruhában van, és igen kimerültnek látszik, ráadásul tetőtől-talpig saras szegény. Udvariasan üdvözlitek egymást.
- Jó hogy jössz! Belátom, egyedül nem boldogulok. Muszáj segítséget kérnem. - sóhajtja egy szuszra. - A legújabb kutatásaim szerint van a közelben, amott, a mocsár mélyén, valahol - mutat görbebotjával a háta mögé -, egy nagyon régi áldozóhely. Még az esthar papok használták, de ők is csak ritkán, különleges szertartások során. Fejembe vettem, hogy felkutatom, ha törik, ha szakad. Van kedved segíteni?
Mivel bőszen bólogatsz, Kratifix máris beavat a részletekbe:
- Nos, akkor találkozzunk a mocsár északkeleti szélénél! Hozd el minél több barátodat, mert méterről-méterre kell átfésülnünk a mocsarat, és minél többen vagyunk, annál biztosabb a siker. Ja, és még valami. Szerintem, aki nálam alacsonyabb, akár el se jöjjön. Nézz rám - húzza ki magát a vénember -, néhol én is mellig süllyedtem az ingoványba.
[Jól végigméred Kratifixet, és úgy véled, kb. 160 cm magas lehet.] (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
be 691 | bemész a 691. épületbe |
kf 1465 2 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zseléféreg testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (189 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a zseléféreg bal vállát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 768, gyógyulás: 120, összesen: -648 ÉP}
(Továbbmész...) [244,43] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy pengekarú nitmák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megdöfködöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 57 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {KCC:} Angolna szálkával megbököd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10148 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 463, gyógyulás: 246, összesen: -217 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Veronel előtt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs! (ld. enc.)
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs testét. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. A szellemdarázs farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Fényaurád 7 sebzést okoz. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +57 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 492, gyógyulás: 286, összesen: -206 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Fényaurád 5 sebzést okoz. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A lény összetapos! 103 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 454, gyógyulás: 155, összesen: -299 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 8056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1277, sebződés: 286, gyógyulás: 217, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. A fényaura 10 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a púpos zsokarg testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Fényaurád 13 sebzést okoz. A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6181 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 215, gyógyulás: 219, összesen: +4 ÉP}
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 317, gyógyulás: 220, összesen: -97 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz hadúr testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr bal karját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 117, gyógyulás: 26, összesen: -91 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák bal lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Fényaurád 4 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 393, gyógyulás: 243, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [248,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy lidérctűz. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 25 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1961 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 244, gyógyulás: 91, összesen: -153 ÉP}
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a natharion gólem testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a natharion gólem testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a natharion gólem testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A natharion gólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 323, gyógyulás: 68, összesen: -255 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 226 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc jobb karját. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 18 ép-t sebez. A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10477 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 157, gyógyulás: 35, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [246,42] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy elemi pulzátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A fényaura 11 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Fényaurád 3 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 csavart smaragd (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 7979 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 433, gyógyulás: 246, összesen: -187 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [245,42] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy pengekarú nitmák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák jobb lábát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 385, gyógyulás: 249, összesen: -136 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Összetipor lábával. 83 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 551, gyógyulás: 167, összesen: -384 ÉP}
v 181 185 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,31] Épületek tűnnek fel.
be 630 4 | bemész a 630. épületbe |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 36 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
PENGEKARÚ NITMÁK (450. SZÖRNY) Ezek az intelligens rovarlények két hátsó lábukra állva közlekednek. Csapatban vadásznak a mutakokra, két, pengévé alakult mellső végtagjukkal pillanatok alatt képesek felszabdalni egy felnőtt állatot. Ha elég sokan vannak, nem ijednek meg senkitől és semmitől, de ha egyedül sikerül egy nitmákot meglepned, akkor valószínűleg a győzelem a tiéd, hiszen a nitmákok gyengék az egy-egy elleni harcban. Ügyelj rá, hogy a nitmákok kiváló vívók - ha vágófegyverrel közelítesz felé, valószínűleg legtöbb csapásodat képes lesz kivédeni. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
VASTAGBŐRŰ MUTAK (442. SZÖRNY) Ezek a vaskos, négylábú, ormányukat lóbáló teremtmények jobbára ártalmatlannak tűnnek, ha megpillantod őket a távolban, a síkságon barangolni. De amikor éjszaka, a dühöngő viharban eléd toppan a sárgán izzó szemű mutak, és agyon akar tiporni, akkor jobban tele lesz a nadrágod, mintha egy Sötét Herceg ütött volna rajtad! A tomboló mutakok még egy veterán kalandozó számára is komoly veszélyt jelentenek. Vastag bőrükben ütőfegyverrel nem sok kárt tudsz okozni, és a mágikus támadások is jobbára lepattannak róluk. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
Erő: | 72 (83) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 65 (77) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/46 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 993/627 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2086/406 | Pénz: | 4521 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 17/16 | Pszi pont: | 188/212 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/81 (+4%) |
vágófegyverek: | 22/7 | ütőfegyverek: | 24/2 (+2%) | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/82 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 123/33 (+25%) | 3. mászás: | 26/57 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 (+11%) | 8. felderítés: | 24/75 | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 106/50 (+49%) | 11. taumaturgia: | 69/85 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/73 (+10%) | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/60 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/22 | 21. bányászat: | 33/83 (+1%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
74 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | angolna szálka (#1465) | |||
5 | bumeráng (#249) | 1 | galachmit (#310) | 23 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
26 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csavart smaragd (#754) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 4 | víz (#27) |