512. forduló, 514. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 17. 9h:13'
EZ A 547. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD
548. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,25] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+108 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+348 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 729. hetének nyerőszámai: 17, 23, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 843.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 839.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 835.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 830.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A 7 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az Orkhan Thai jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 121, gyógyulás: 7, összesen: -114 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy galachmit, 3 gyöngymangó és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 780.]

v 198 222 19 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,25) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238)

[222,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy drakolder csatamezőt. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 770.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[223,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy esthari vérszopó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az esthari vérszopó fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 559, gyógyulás: 281, összesen: -278 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [224,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy krathan csontváz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz bal lábát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Fényaurád 6 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 161, gyógyulás: 174, összesen: +13 ÉP}


(Továbbmész...) [224,16] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő Baalgarmon szolgája nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Baalgarmon szolgája bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Baalgarmon szolgája inas karját. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A Baalgarmon szolgája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Baalgarmon szolgája bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 21 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 577, gyógyulás: 141, összesen: -436 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy verg elmeszaggató. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a verg elmeszaggató jobb oldalát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a verg elmeszaggató testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel épp hogy megszúrod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 156, gyógyulás: 192, összesen: +36 ÉP}

[61 pontot használtál fel, van még 680.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+124 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 650.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[225,15] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.


(Továbbmész...) [226,15] Fák, mindenütt csak fák.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vapár cserjét.

(Továbbmész...) [227,14] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy drakolder csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 614.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
[228,14] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [227,15] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [227,16] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

[36 pontot használtál fel, van még 578.]

m 6 mozogsz nyugatra
[226,16] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zseléféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zseléféreg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (103 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg tekergő farkát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zseléféreg testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 3366 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 404, gyógyulás: 61, összesen: -343 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [17 pontot használtál fel, van még 561.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+116 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 531.]

be 103 bemész a 103. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után rátalálsz a testzabálók barlangjának bejáratára. A barlangtól északra, egy fa tövében egy nagyobb sziklát látsz, szinte bizonyos, hogy ez volt az, amely megmentette Kratifix életét. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Izgatottan nekiindulsz. Ahogy haladsz befelé a barlang folyosószerű nyúlványában, egyre elviselhetetlenebb, émelyítő és orrfacsaró bűz ölel körül. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 2 4 5 mozogsz 2 4 5
Hamarosan egy kisebb csarnokba érkezel, melynek teteje a sötétség homályába veszik. Apróbb neszek verődnek vissza a terem tükörsima sziklafalairól. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sötét szisszenő! (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (167 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 141 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel többször eltalálod a sötét szisszenő bal vállát. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sötét szisszenő fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 496, gyógyulás: 202, összesen: -294 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Egy keskeny, hosszú folyosó húzódik előtted. Izgatottan vonulsz végig rajta. [3. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
A folyosó egy nagyobb terembe torkollik, melynek padlózatát megsárgult csontok borítják. [4. PONT.] Egy sötét szisszenőt veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (168 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét szisszenő pikkelytestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 149 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 135 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A sötét szisszenő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 511, gyógyulás: 173, összesen: -338 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Végigsétálsz az előtted húzódó hosszú folyosón. Kibírhatatlan dögszag kevereg a barlang levegőjében. [5. PONT.] Egy sötét szisszenőt veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (197 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sötét szisszenő pikkelytestét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 128 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A sötét szisszenő megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sötét szisszenő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 475, gyógyulás: 191, összesen: -284 ÉP}

Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 8. PONTRA.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[63 pontot használtál fel, van még 463.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+119 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 433.]

lm 6 9 mozogsz 6 9
A barlangfolyosó-mennyezet vészes közelségbe süllyedt ezen a részen. Néhol le kell hajolnod, hogy továbbhaladhass. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sötét szisszenő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét szisszenő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (182 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő bal vállát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sötét szisszenő farkát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A sötét szisszenő fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sötét szisszenő bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 259, gyógyulás: 189, összesen: -70 ÉP}


Egy kisebb terembe jutottál. A padlón félig szétmarcangolt tetemek fekszenek mindenfelé. Talán Kratifix szolgája is itt végezte, fut át az agyadon. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy testzabáló rasáth! (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a testzabáló rasáth testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a testzabáló rasáth kígyózó farkát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a testzabáló rasáth testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 151 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a testzabáló rasáth bal oldalát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a testzabáló rasáth testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 170 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A testzabáló rasáth szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 589, gyógyulás: 216, összesen: -373 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rasáth orrkarikát (ld. enc.) és 1 szem szimbólumot (ld. enc.). Alaposan körülnézel a teremben. Az egyik sarokban különös ruhájú gnóm hulla fekszik, egyértelmű, hogy ő lehetett valamikor Kratifix segédje. Végigkutatod a zsebeit, az egyikben rálelsz a pergamentekercsekre, amelyről a tudós beszélt. Sajnos nem tudod kibogarászni, mit jelentenek rajta az ákombákomok, így csak zsebre vágod, hogy majd egyszer odaadhasd Kratifixnek. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő, 1 pszi kő és 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
A barlangfolyosó-mennyezet vészes közelségbe süllyedt ezen a részen. Néhol le kell hajolnod, hogy továbbhaladhass. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
A folyosó egy kanyarulatába érkeztél, a falakon hosszú bemélyedések jelzik a helyeket, ahol a becsorgó esővíz utat vájt a sziklába. [8. PONT.]
Lehajtod a fejed, hogy átférj azon az alacsony nyíláson, ami egy kisebb terembe vezet. Szanaszét holttestek fekszenek, egyértelmű jelek mutatják, hogy lakmározott belőlük valami. [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Megbotlasz valamiben: 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz.
[50 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 320 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 297 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-59 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 6, 14.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 654 pontot. A következő körben tehát 854 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY)
Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel.

BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY)
Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket.

VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY)
Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg.

VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY)
Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni.

SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY)
A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó...

TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY)
Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén.

RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY)
A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 513. fordulód.

Erő: 72 (83) Szint: 46 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 75 (82) Támadás: 81 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 65 (77) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 33/46 év
Egészség: 66 (83) Életpont: 993/627 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 74 (90) Varázspont: 2086/808 Pénz: 4595 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 17/14 Pszi pont: 188/206 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5926 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70803 TP-t kaptál. Jelenleg 15004513 TP-d van. A következő szinthez még 95487 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 510. fordulódban 102337 arany került a bankszámládra. 103872 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 24/0 szúrófegyverek: 41/77 (+3%)
vágófegyverek: 22/7 (+1%) ütőfegyverek: *23/100 (+2%) lőfegyverek: 28/23
dobófegyverek: 32/78 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 2. nyomkövetés: 123/8 (+13%) 3. mászás: 26/37
4. csapdakészítés: 29/6 5. csapdaészlelés: 31/49 (+12%) 6. gyógyítás: 90/83
7. titkosírás: 8/28 8. felderítés: 24/75 (+18%) 9. szörnyidomítás: 16/75
10. teológia: 106/1 (+39%) 11. taumaturgia: 69/71 (+6%) 12. szerencsejáték: 16/43
13. versengés: 21/63 14. harcművészetek: 21/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/93 17. pszi: 21/58 (+3%) 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 3/22 21. bányászat: 33/82
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
energiafolyam (#136) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 ezüstshuriken (#327) 13 gyöngymangó (#135)
10 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 16 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
491 arany (#50) 1 galachmit (#310) 10 isteni könnycsepp (#260)
9 mákrózsa virág (#56) 1 pszi kő (#248) 1 rasáth orrkarika (#859)
1 szem szimbólum (#142) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vörös zselé (#862)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(222,19) drakolder csatamező (#966)
(223,18) esthari vérszopó (#431)
(224,16) Baalgarmon szolgái (#439), verg elmeszaggató (#430)
(224,17) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, krathan csontvázak (#432)
(226,15) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(226,16) a 103. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), zseléféreg (#453), sötét szisszenő (#458), testzabáló rasáth (#513)
(227,14) 43. jellempróba, Fairlight oltár
(227,15) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), 36. jellempróba
(228,14) drakolder csatamező (#966), oltár, 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek