Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 17. 9h:13' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A 7 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az Orkhan Thai jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 121, gyógyulás: 7, összesen: -114 ÉP}
v 198 222 19 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az esthari vérszopó fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 559, gyógyulás: 281, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [224,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy krathan csontváz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz bal lábát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Fényaurád 6 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 161, gyógyulás: 174, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [224,16] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő Baalgarmon szolgája nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Baalgarmon szolgája bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (87 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Baalgarmon szolgája inas karját. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A Baalgarmon szolgája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Baalgarmon szolgája bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 708 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 21 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 577, gyógyulás: 141, összesen: -436 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a verg elmeszaggató jobb oldalát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a verg elmeszaggató testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel épp hogy megszúrod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 156, gyógyulás: 192, összesen: +36 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [226,15] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [227,14] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy drakolder csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [227,15] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [227,16] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zseléféreg testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (103 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg tekergő farkát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zseléféreg testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 3366 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 404, gyógyulás: 61, összesen: -343 ÉP}
im 2 | imádkozol |
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 2 4 5 | mozogsz 2 4 5 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét szisszenő jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (167 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 141 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel többször eltalálod a sötét szisszenő bal vállát. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sötét szisszenő fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 496, gyógyulás: 202, összesen: -294 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (168 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét szisszenő pikkelytestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 149 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 425 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 135 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A sötét szisszenő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 511, gyógyulás: 173, összesen: -338 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (197 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sötét szisszenő pikkelytestét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 128 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A sötét szisszenő megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sötét szisszenő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 475, gyógyulás: 191, összesen: -284 ÉP}
im 2 | imádkozol |
lm 6 9 | mozogsz 6 9 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét szisszenő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (182 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő bal vállát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sötét szisszenő farkát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A sötét szisszenő fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sötét szisszenő bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 259, gyógyulás: 189, összesen: -70 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a testzabáló rasáth testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a testzabáló rasáth kígyózó farkát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a testzabáló rasáth testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 151 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a testzabáló rasáth bal oldalát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a testzabáló rasáth testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 170 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A testzabáló rasáth szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 589, gyógyulás: 216, összesen: -373 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 23 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY) Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket. |
VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY) Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY) A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó... |
TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY) Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY) Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
Erő: | 72 (83) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (82) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 65 (77) | Védekezés: | 136 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/46 év |
Egészség: | 66 (83) | Életpont: | 993/627 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 74 (90) | Varázspont: | 2086/808 | Pénz: | 4595 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 17/14 | Pszi pont: | 188/206 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 41/77 (+3%) |
vágófegyverek: | 22/7 (+1%) | ütőfegyverek: | *23/100 (+2%) | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/78 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (110%) << ököl (#28) (120%) << nitmák kard (#856) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 123/8 (+13%) | 3. mászás: | 26/37 |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 (+12%) | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/28 | 8. felderítés: | 24/75 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 106/1 (+39%) | 11. taumaturgia: | 69/71 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/63 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/58 (+3%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/22 | 21. bányászat: | 33/82 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 13 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 16 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
491 | arany (#50) | 1 | galachmit (#310) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | |||
1 | szem szimbólum (#142) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vörös zselé (#862) |