Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 22. 9h:07' EZ A 682. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 683. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
fno 11 2 | fejl. pont elköltés 11 2 |
kf 1504 441 741 | kézbeveszed/felveszed az 1504. tárgyat a 441. tárggyal a 741. tárgyat |
kf 1394 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1394. tárgyat az 1374. tárggyal |
cir 36 | vándorcirkusz látogatása 36 |
vv 209 112 227 | elmormolod a 209. varázslatot a 112. varázslatot a 227. varázslatot |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 803 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 94, gyógyulás: 4, összesen: -90 ÉP}
kno 17 2 | képesség-növelés 17 |
ba 9096 | nem támadod a 9096. kalandozót |
hu 632 232 226 | hulladék: 632 232 226 |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
fkt 578 20 1 | felt. készítesz az 578. tárgyat (20 darabot) |
v 198 190 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,61] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (4 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+89 varázspont.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 0, gyógyulás: 181, összesen: +181 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő ml'othag szürcsölő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 962 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {FM:} Kígyópengével megvagdalod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 968 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 985 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (6 támadással 983 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 20911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4713, sebződés: 599, gyógyulás: 125, összesen: -474 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 465 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kr'uagon pusztító bal oldalát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (6 támadással 997 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (20 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító bal oldalát. (6 támadással 1001 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (6 támadással 951 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (77 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 973 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.)
Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4690, sebződés: 1621, gyógyulás: 237, összesen: -1384 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy taalru készül a lemészárlásodra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 981 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 953 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész bal oldalát. (6 támadással 999 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) {HD:} Kígyópengével megvagdalod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 966 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Félrehajolsz, de a gh'raiton ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.)
Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4727, sebződés: 1525, gyógyulás: 313, összesen: -1212 ÉP}
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 803 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (72 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megcsapod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 190 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-23 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia elhibázza az ütést csápjával. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 26 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 337, gyógyulás: 8, összesen: -329 ÉP}
hh 1546 504 1607 | használod az 1546. tárgyat az 504. tárgyat az 1607. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a taalru testét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru feléd harap, de sikertelenül. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 276 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi hatás! Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 7904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A lidérckirály karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 0, gyógyulás: 155, összesen: +155 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 509 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kr'uagon pusztító jobb oldalát. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 987 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) {HD:} Kígyópengével megvagdalod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (6 támadással 978 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 955 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 1005 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.)
{FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító testét. (4 támadással 668 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 21230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4826, sebződés: 1826, gyógyulás: 271, összesen: -1555 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 638 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rd'alv lélektipró izzó testét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (139 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (6 támadással 982 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 60 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a rd'alv lélektipró testét. (6 támadással 966 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 59 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2065, sebződés: 1211, gyógyulás: 67, összesen: -1144 ÉP}
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
h 578 6 | használod az 578. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a viharóriás testét. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A viharóriás öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megütöd a viharóriás bal lábát. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [359,68] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.
(Továbbmész...) [359,69] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszbajnok. Itt csata lesz.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok fejét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 803 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 7 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
kt 599 6 | elkészíted az 599. tárgyat (6 darabot) |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 803 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-19 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézsisak felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 376, gyógyulás: 7, összesen: -369 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
LÁTHATATLANSÁG KÖPENYE (441. TÁRGY) Ezt a vékony, szinte átlátszó selyemköpenyt valamikor pókfonálból szőtték. Igen sérülékeny, átsüt rajta a nap, keresztülfújja a szél, mégis igen sokan kedvelik. Hogy miért? Mert a minták közé mágikus szálakkal rúnákat szőttek, aminek következtében a köpeny egy igen hasznos tulajdonsággal bír: ha felveszed a KF 441 paranccsal, vagy használod a H 441 paranccsal (úgy, hogy már rajtad van a köpeny, azaz be van KF-elve) és elköltesz 7 VP-t, láthatatlanná válsz egészen a következő köröd elejéig. Ha már van rajtad láthatatlanság, a varázslat természetesen nem fog kisülni. Hogy ez miért is jó? Jobban tudsz lopni, tőled nem tudnak lopni, jobb lesz a védettséged, és a kalandozók nem látnak - de megtámadni sem tudod őket. A köpeny használatához min. 5-ös taumaturgia szükséges. |
TEKNŐSBŐR NADRÁG (1504. TÁRGY) Ifjú Radelf, a különös sárkány-teknős, az apjától örökölte a kincsek utáni olthatatlan vágyat, ezért szüntelenül gyűjtöget és harácsol. Valahol, mélyen a víz alatt, létezik egy titkos rejtekhely is, egy fészek, ami telis-tele van zsákmányolt drágaságokkal. Ifjú Radelf itt tölti, szerzeményein fekve, újabb kincsek utáni sóvárgással telt napjait. Ez a +12 védettséget biztosító bőrgatya (ami a max. ÉP-det 140-nel növeli, és minden tulajdonságodra ad 2-t) is így tapadhatott a teknőc hasi páncélján. Sajnos a bestia erős antimágikus hatása átsugárzódott rá, ami (hacsak nem érted már el az 50. szintet) téged is gátol a varázslásban, ezért ez esetben fel sem veszed. |
MIHLANIL KESZTYŰ (603. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil kesztyű elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Gór formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a kesztyűt kívülről bekened. Bár nem a legkényelmesebb viselet, viszont hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. Harcművészek a mihlanil kesztyű viselésekor ütésenként D6+1 mágikus sebzést kapnak a normál ütésen felül. A kesztyű elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Megjegyzés: a mihlanillal kapcsolatban létezik még egy legenda, miszerint ha mihlanil tárgyak megfelelő kombinációját viseled, akkor a mihlanil hihetetlen mágikus hatalommal ruház fel, minden alkalommal, amikor elég hatalmas ellenféllel küzdesz, gyógyító energiák szabadulnak fel. Hogy ez igaz-e vagy sem, próbáld ki magad! |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
Erő: | 70 (102) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 68 (90) | Védekezés: | 226 (236) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/42 év |
Egészség: | 68 (97) | Életpont: | 2121/1779 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 67 (107) | Varázspont: | 3326/1964 | Pénz: | 1670 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 25/13 | Pszi pont: | 218/17 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 40/95 (+5%) | szúrófegyverek: | 36/67 |
vágófegyverek: | 39/13 (+5%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | 41/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/24 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 115/15 (+40%) | 3. mászás: | 40/82 |
4. csapdakészítés: | 43/78 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 35/73 | 6. gyógyítás: | 39/90 |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 25/27 (-55%) | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 176/8 (+54%) | 11. taumaturgia: | 142/74 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 6/5 |
13. versengés: | 22/85 | 14. harcművészetek: | 44/28 | 15. zene: | 8/0 |
16. szörnyismeret: | 61/41 | 17. pszi: | *24/100 (+100%) | 18. zárnyitás: | 8/20 |
19. vadászat: | 9/70 | 20. vitalitás: | 6/37 (+5%) | 21. bányászat: | 44/66 (+13%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 14/29 (+9%) | 24. csapatmunka: | 11/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 414 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 4 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, szellemkastély (36) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (133,42,1) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
esszenciavédelem 2 (#188) | láthatatlanság (#76) | villámmágia (#227) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 3) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | arkog kő (#632) | |||
12 | bűvös shuriken (#562) | 3 | ében toboz (#578) | 4 | ilkin érc (#232) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | |||
5 | mihlanil (#539) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | 9 | spiritusz (#170) | |||
2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tleikan karkötő (#895) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 87 | víz (#27) | 1 | vörös dragnit (#1744) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1259 | arany (#50) | 3 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kr'uagon származék (#791) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | ml'othag származék (#792) | 2 | sáfránypor (#211) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |