Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 15. 9h:37' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 512. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 242 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A kisebb quwarg isten csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], 6 vas dobónyíl, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
hu 72 135 56 | hulladék: 72 135 56 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 220 90 385 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
hh 1133 1253 916 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ve 677 1 | megveszed a 677. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
pbe 7500 | beraksz a bankba 7500 aranyat |
fa 1329 3530 1 | feladod az 1329. tárgyat a 3530. kalandozónak (1 darabot) |
faa 1658 313 1158 | feladod az 1658. tárgyat a 313. tárgyat az 1158. tárgyat |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [258,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor bal szárnyát. (8 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1541, sebződés: 12, gyógyulás: 228, összesen: +216 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével megvagdalod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+82 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel párszor megpöccinted a rothadó borzalom testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A rothadó borzalom belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 111 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a rothadó borzalom testét. (2 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel gyengén megütöd a rothadó borzalom testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény összetapos! 103 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3047, sebződés: 741, gyógyulás: 281, összesen: -460 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel néhányszor súrolod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 110 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével megvagdalod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel súrolod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Összetipor lábával. 117 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3320, sebződés: 740, gyógyulás: 459, összesen: -281 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a végzetes szójer jobb hátsó lábát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy őskristály-szilánk! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a végzetes szójer nyakát. (6 támadással 771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a végzetes szójer testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csápjaival a végzetes szójer csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. A végzetes szójer nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A végzetes szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a végzetes szójer testét. (6 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a végzetes szójer jobb oldalát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. A végzetes szójer nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérg. vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2646, sebződés: 579, gyógyulás: 548, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [257,65] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Süsü vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 0, gyógyulás: 180, összesen: +180 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 355 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan házőrző fejét. (6 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tleikan házőrző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2398, sebződés: 265, gyógyulás: 433, összesen: +168 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 710 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton idéző testét. (6 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel gyengén megütögeted a kreiton idéző bal oldalát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével megvagdalod a kreiton idéző szellemalakját. (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel megpöccinted a kreiton idéző egyik csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2140, sebződés: 0, gyógyulás: 253, összesen: +253 ÉP}
hh 1607 1546 392 | használod az 1607. tárgyat az 1546. tárgyat a 392. tárgyat |
A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a szellemdarázs fejét. (6 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs bal vállát. (3 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel súrolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1656, sebződés: 349, gyógyulás: 369, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 568 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét ülnök testét. (6 támadással 763 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ülnök jobb oldalát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). {HD:} Kígyópengével kicsit megvágod a sötét ülnök farkát. (1 támadással 129 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel megpöccinted a sötét ülnök jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 angyalok gyűrűje. 12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2117, sebződés: 251, gyógyulás: 56, összesen: -195 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 568 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 220 életpontot vesztettél. A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-680 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 900, gyógyulás: 4, összesen: -896 ÉP}
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [255,63] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [256,62] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy ro'galhal kísértet jön feléd.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet bal oldalát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet bal vállát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ro'galhal kísértet vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (3 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ro'galhal lánc. 11503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 218, gyógyulás: 336, összesen: +118 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 1425 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a ködmágus testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a ködmágus bal karját. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ököllel épp hogy eltalálod a ködmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A ködmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2469, sebződés: 300, gyógyulás: 66, összesen: -234 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rothadó borzalom belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 841 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Összetipor lábával. 122 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével megkarcolod a rothadó borzalom kuszaságát. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel súrolod a rothadó borzalom testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny megtipor. 111 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2849, sebződés: 1686, gyógyulás: 390, összesen: -1296 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [254,60] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy nothar cserje van. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [254,59] Síkság, továbbra is csak síkság.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
hu 310 893 895 | hulladék: 310 893 895 |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[181,104] A síkság után kisebb hegyek következnek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Jól kivehetőek a távolban.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 3 VP-t.]
kt 72 1 | elkészíted a 72. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
Erő: | 70 (101) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (108) | Támadás: | 117 (122) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 68 (87) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 68 (92) | Életpont: | 1844/1748 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 67 (104) | Varázspont: | 3326/2922 | Pénz: | 8714 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 22/11 | Pszi pont: | 205/254 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 40/90 (+2%) | szúrófegyverek: | 36/67 |
vágófegyverek: | 39/8 (+8%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | *40/100 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/10 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 114/75 (+32%) | 3. mászás: | 40/82 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 43/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/73 (-300%) | 6. gyógyítás: | 39/90 |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 25/82 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 175/54 (+32%) | 11. taumaturgia: | 142/58 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 6/5 |
13. versengés: | 22/85 | 14. harcművészetek: | 44/28 | 15. zene: | 8/0 |
16. szörnyismeret: | 61/41 (+20%) | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 8/20 (-300%) |
19. vadászat: | 9/70 | 20. vitalitás: | 6/32 | 21. bányászat: | 44/53 (+3%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 14/20 | 24. csapatmunka: | 11/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 614 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 4 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (133,42,1) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | ősi sorvasztás (#258) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 231 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7857 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | áldott kő (#642) | |||
1 | arkog kő (#632) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
24 | gyógykenőcs (#313) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | mithril (#352) | 1 | moa munkáskesztyű (#1329) | |||
4 | nothar bogyó (#923) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | vasérc (#152) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
3 | spiritusz (#170) | 7 | szögletes kő (#17) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | vas dobónyíl (#189) |