Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 24. 9h:27' EZ A 88. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 89. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a manifesztátor fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manifesztátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
* 1. KP: | gyógyítás 20 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kt 553 | elkészíted az 553. tárgyat |
kt 334 5 | elkészíted a 334. tárgyat (5 darabot) |
f 334 112 | kísérletezel a 334. tárggyal a 112. tárggyal |
kt 554 5 | elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot) |
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a proteinfecske farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [76,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
(Továbbmész...) [76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az emberevő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner karmazsin huhogó trófeát, és kinyersz egy alkalmas emberevő trófeát. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 136/73 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 60/16 | Pénz: | 618 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 14 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 16 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 19 | 6. teológia: | 2 |
7. taumaturgia: | 2 | 8. szörnyismeret: | 4 | 9. vadászat: | 6 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
Összsúly: 45.11 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fabontó (#106) | 2 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 5 | rákfatty váladék (#333) | |||
2 | spiritusz (#170) | 2 | tüske (#22) | 1 | vapár ág (#110) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | tünde íj (#553) | 4 | tünde nyíl (#554) |