Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 24. 12h:01' EZ A 469. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 470. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5285 SZÁMLA : XXXX |
go 13 | gonoszkodsz: 13 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával megvagdalod a fabontó szójer bal vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
a 57 2786 1 | átadod az 57. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot) |
a 25 2786 1 | átadod a 25. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot) |
a 48 2786 1 | átadod a 48. tárgyat a 2786. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szőrlajhár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szőrlajhár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [12,-6] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Továbbmész...) [13,-6] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [11,-6] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [10,-6] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a technokolin testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a technokolin testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY) A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
Erő: | 14 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 115/96 | Jellem: | gonosz (19) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 10 (+1) |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 11 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 19 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), zoloboo (#77), kaszabolósáska (#83), rambó bogár (#14) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
Összsúly: 18.87 kg | Megterheltség: 49% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 6 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 3 | ragasztó (#83) |