50. forduló, 52. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 29. 9h:22'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,98] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

v 7 236 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 178.]

v 7 47 1 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 175.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 135.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a massza bal szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a massza fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a massza farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a massza jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grifftojást. (ld. enc.) 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó (ld. enc.) és 2 pular kristály (ld. enc.). Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 120.]

m 4 mozogsz délre
[31,99] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy acéldarázs. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs torát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az acéldarázs testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [14 pontot használtál fel, van még 106.]

be 12 bemész a 12. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata tökéletesen van álcázva: útmutató nélkül sosem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Odabent hűvös félhomály fogad. Dermedt csend, mintha a hely örökkévaló és vérre éhes lakói türelmesen várnák, hogy beljebb kerülj. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Meglátogatod a 3. pontot. Remélhetőleg a kincs vár ott rád... [3. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 ezüst nyaklánc (ld. enc.), 15 arany és 1 rézkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
A 4. ponthoz igyekszel. Ahogy közeledsz célod felé, egyre erősebb bűzt érzel... [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy százfogú van előtted! (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Visszamész a kivezető lépcsőhöz, és elhagyod a rejtekhelyet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [17 pontot használtál fel, van még 84.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[32,99] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sünmedve testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod az elf férfi táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [33,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo-skorpió közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bo-skorpió testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [27 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 16.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 125/79 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 57/10 Pénz: 470 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 124 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 661 TP-t kaptál. Jelenleg 9571 TP-d van. A következő szinthez még 2429 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 9 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1 (+1)
7. gyógyítás: 13 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 5
10. teológia: 3 11. szörnyismeret: 2 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 3 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 43.13 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 fűszertartó (#210) 1 grifftojás (#179) 2 pular kristály (#239)
1 rézkulcs (#75) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,98) massza (#217)
(31,99) a 12. labirintus bejárata, acéldarázs (#140), százfogú (#53)
(32,99) sünmedve (#33), Sheran oltár, egy elf férfi
(33,99) bo-skorpió (#54), egy ismeretlen isten rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 13. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek