50. forduló, 52. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 18. 17h:47'
EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
1242. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,7] koordinátán.

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. [20 pontot használtál fel, van még 170.]

f 273 kísérletezel a 273. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még 160.]

fog 88 274
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 128.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[48,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vízionár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a vízionár megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,5] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 58.]

kno 13 1 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.) [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.]
[0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[46,5] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,5] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [44,4] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a rőtmanó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rőtmanó jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ. [44 pontot használtál fel, van még 14.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 6.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ea 102 3 eladod a 102. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 112 20 megveszed a 112. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 105 2 megveszed a 105. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ea 48 2 eladod a 48. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ea 14 2 eladod a 14. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran híve vagy. Ez az 51. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 6/1 Magasság: 154 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 148/123 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 68 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 248 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 733 TP-t kaptál. Jelenleg 18 463 TP-d van. A következő szinthez még 6 537 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, uzbány, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 (+1) vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 19 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 12
13. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19.

Összsúly: 47.20 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
2 szuperkötél (#209) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85) 1 szuper dobóháló (#273)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50
3
4
5
6
7
8
(44,4) rőtmanó (#55), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(45,5) 25. jellempróba, rájanyék (#58)
(46,5) ork sámán (#345), gumifa (#38), oltár
(47,5) mínosz-kúp (#178), pszi elementál (#221)
(48,6) Sheran rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), vízionár (#66)

Üzenet küldése a karakternek