Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 18. 17h:47' EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 1242. játékheted kezdete: márc. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
kt 273 | elkészíted a 273. tárgyat |
f 273 | kísérletezel a 273. tárggyal |
fog 88 274 |
tf 3 32 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a vízionár megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [47,5] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
ep 146 50 | építed a 146. tárgyat 50 pontért |
kno 13 1 | képesség-növelés 13 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork sámán jobb vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [45,5] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [44,4] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a rőtmanó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rőtmanó jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
ea 102 3 | eladod a 102. tárgyat 3 |
ve 112 20 | megveszed a 112. tárgyat 20 |
ve 105 2 | megveszed a 105. tárgyat 2 |
ea 48 2 | eladod a 48. tárgyat 2 |
ea 14 2 | eladod a 14. tárgyat 2 |
ve 92 1 | megveszed a 92. tárgyat 1 |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
Erő: | 19 | Szint: | 11 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 148/123 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 68 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 16 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 .); nyílvessző (#108) (7 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
44,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 12 |
13. bányászat: | 5 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 14 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
Összsúly: 47.20 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | kerek kő (#19) | 2 | óndarab (#85) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|