Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 27. 12h:07' EZ A 588. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD 589. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
kb 305 2 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
hh 305 305 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
205 | 206 | 207 | |
20 | |
|
|
21 | |
|
|
22 | |
|
|
[183,31] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
ve 1508 50 | megveszed az 1508. tárgyat 50 |
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával teljesen átszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 62, gyógyulás: 6, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[206,21] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Bufa hírnöke. {max. életpontja: 451-500.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 66 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Bufa hírnöke jobb karját. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Bufa hírnöke bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (6 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 173, gyógyulás: 21, összesen: -152 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó fejét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a halálhozó testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. {KCC:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb lábát. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálhozó bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 44 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 608, gyógyulás: 85, összesen: -523 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 133 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 105 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a kísértetvarázsló testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) {KCC:} A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kísértetvarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 3 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 262, gyógyulás: 7, összesen: -255 ÉP}
(Továbbmész...) [207,20] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy mantikór volt a rémület okozója. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 23 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
lm 21 5 20 | mozogsz 21 5 20 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 162 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az árnyékdémon testét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnyékdémon lángoló karját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 37 életpontot vesztettél. Kitámasztólándzsával megdöfködöd az árnyékdémon lángoló karját. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 459, gyógyulás: 56, összesen: -403 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az árnyékdémon testét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az árnyékdémon testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 35 életpontot vesztettél. {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd az árnyékdémon sötét masszáját. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az árnyékdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 351, gyógyulás: 53, összesen: -298 ÉP}
lm 901 19 900 | mozogsz 901 19 900 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon sötét masszáját. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod az árnyékdémon testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 30 életpontot vesztettél. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az árnyékdémon testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 432, gyógyulás: 49, összesen: -383 ÉP}
bb 305 248 522 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot) |
ef 90 525 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: h 892 10 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÉRCKONVERZIÓ (275. VARÁZSLAT) A törpe ősök jobban ismerték az érceket, mint manapság bárki is e világon. Mérhetetlen tudásuk odáig terjedt, hogy már szinte bármit meg tudtak tenni a bányásztermékekkel. Az Érckonverzió varázslattal egy kevés mágikus energia koncentrálásával 2 ezüstdarabból némi varázspontot lehet kinyerni. Minél ügyesebb bányász vagy, annál több lesz a kinyert varázspont, vagyis a kinyert energia mennyisége a bányászat szakértelmeddel arányos. A varázslatot a V 275 paranccsal mondhatod el 5 TVP-ért és 3 VP-ért. Kísérletezhetsz más fémekkel is, ebben az estben a V 275 (érc) parancsot kell kiadnod. Minél értékesebb fémet használsz, annál több varázspontra tehetsz szert. Az eljárás annyira megterheli a szervezetet, hogy egy körben max. egyszer használhatod ezt a varázslatot. |
Erő: | 60 (63) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (48) | Támadás: | 54 (58) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (38) | Védekezés: | 86 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 117/189 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 931/922 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 1971/0 | Pénz: | 11052 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 95/0 | Pszi pont: | 173/558 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 40/49 (+1%) |
vágófegyverek: | 30/51 (+1%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 32/52 (+2%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
208,20 mezőn táborozol, a 123. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/45 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 108/19 (+10%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 26/25 | 5. csapdakészítés: | 41/9 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 37/17 (+6%) |
7. gyógyítás: | 46/30 (+13%) | 8. titkosírás: | 44/10 (+12%) | 9. felderítés: | 37/98 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 56/56 (+14%) | 12. taumaturgia: | 98/63 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 8/83 | 14. versengés: | 20/56 (+15%) | 15. harcművészetek: | 23/0 |
16. zene: | 56/18 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 25/98 (+1%) |
19. zárnyitás: | 28/26 (+51%) | 20. vadászat: | 33/53 | 21. vitalitás: | 3/66 |
22. bányászat: | 44/13 (+8%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 12/25 |
25. főzés: | 32/42 (+11%) | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | méregsemlegesítés (#14) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | márvány sárkány (#328) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $245 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 995 | kaja (#2) | 546 | mákrózsa virág (#56) | 145 | gyöngymangó (#135) | 635 | vasérc (#152) | 1234 | quwarg tojás (#360) | 400 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | 80 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | $76 | sallank karom ($128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 100 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 118 | kvazár (#244) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 101 | vas dobónyíl (#189) | $192 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | $22 | trikornis szarv ($198) | 200 | rókafarok (#124) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5299 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | drótszőr (#37) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | tükör (#43) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | fiatalság itala (#473) | 39 | katonai kötszer (#1508) | |||
1 | kulcsszilánk (#942) | 1 | pókláb (#1378) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | vámpírfog (#1221) |
205 | 206 | 207 | 208 | 209 | |
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|