Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 4. 12h:38' EZ A 870. JÁTÉKHETED, 509. FORDULÓD 871. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1125 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 188. varázslatot a 78. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 147. varázslatot a 211. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 168. varázslatot a 164. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 441. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 275. varázslatot a 215. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 853. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 895. tárggyal a 739. tárgyat |
hh 1099 1269 1253 | használod az 1099. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 593.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 582.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 571.]
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vv 112 182 72 | elmormolod a 112. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
fno 1 1 | fejl. pont elköltés 1 1 |
hu 1078 1081 1082 | hulladék: 1078 1081 1082 |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
kf 865 895 1088 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 895. tárggyal az 1088. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan pörölyt ellenfeledre rohansz. Biethlan pöröllyel gyengén megütögeted a fekélyes hernyó fejét. (9 támadással 1094 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Zarknod szemével néhányszor súrolod a fekélyes hernyó fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Biethlan pöröllyel gyengén megütöd a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zarknod szemével csak érinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2239, sebződés: 107, gyógyulás: 363, összesen: +256 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan pöröllyel párszor súrolva eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (9 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a dübörgő bahrot jobb vállát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A dübörgő bahrot sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A dübörgő bahrot megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 bahrot bőrt. 13167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 0, gyógyulás: 271, összesen: +271 ÉP}
(Továbbmész...) [229,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő fekélyes hernyó nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a biethlan pörölyt ellenfeledre ugrasz. Biethlan pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 1101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 186 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor megpöccinted a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-26 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2108, sebződés: 70, gyógyulás: 311, összesen: +241 ÉP}
(Továbbmész...) [229,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a pikkelyes ptog belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biethlan pöröllyel gyengén megütögeted az ében tigris testét. (9 támadással 1087 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted az ében tigris bal vállát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Karmaival az ében tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében tigris feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1817, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1268 763 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Marokra fogva a biethlan pörölyt ellenfeledre ugrasz. Biethlan pöröllyel gyengén megütögeted a trakatoid jobb oldalát. (9 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a trakatoid bűzös végtagját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 39 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A trakatoid csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Biethlan pöröllyel párszor megpöccinted a trakatoid testét. (3 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 337 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a trakatoid bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A trakatoid csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-52 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13817 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2396, sebződés: 135, gyógyulás: 44, összesen: -91 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 837 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mithril karddal kicsit megvagdalod a hájas okerón jobb első lábát. (5 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13263 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 50, gyógyulás: 126, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [228,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekélyes hernyó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan pörölyt ellenfeledre támadsz. Biethlan pöröllyel párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 1114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Biethlan pöröllyel megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Zarknod szemével csak érinted a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 37 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2254, sebződés: 109, gyógyulás: 75, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [228,89] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ében tigris. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris bal oldalát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biethlan pöröllyel néhány helyen meghorzsolod az ében tigris testét. (9 támadással 1088 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod az ében tigris testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Karmaival az ében tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1777, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
kf 872 897 882 | kézbeveszed/felveszed a 872. tárgyat a 897. tárggyal a 882. tárgyat |
h 697 2600 | használod a 697. tárgyat |
kf 739 466 613 | kézbeveszed/felveszed a 739. tárgyat a 466. tárggyal a 613. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a biethlan pörölyt a másikra támadsz. Biethlan pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a harcos hárpia bal lábát. (9 támadással 986 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a harcos hárpia bal karját. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! Biethlan pöröllyel gyengén megütögeted a harcos hárpia jobb vállát. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 374 életpontot sebeztél. Zarknod szemével csak érinted a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 16 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] 13986 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2445, sebződés: 2, gyógyulás: 338, összesen: +336 ÉP}
(Továbbmész...) [228,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő fekélyes hernyó nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan pörölyt ellenfeledre ugrasz. Biethlan pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 1105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 232 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2160, sebződés: 58, gyógyulás: 180, összesen: +122 ÉP}
(Továbbmész...) [229,92] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fekélyes hernyó került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biethlan pörölyt a másikra támadsz. Biethlan pöröllyel párszor megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 1089 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 405 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 47 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-21 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2176, sebződés: 40, gyógyulás: 60, összesen: +20 ÉP}
kb 886 1 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
v 198 256 96 | elmormolod a 198. varázslatot |
[256,96] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg egyik lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biethlan pöröllyel párszor súrolva eltalálod a tüskés totemblarg testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zarknod szemével súrolod a tüskés totemblarg jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 45 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 12575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: Solisar aurája létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biethlan pöröllyel néhányszor súrolod a tleikan ölőművész testét. (9 támadással 1035 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütögeted a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. A fényaura 25 ép-t sebez. A tleikan ölőművész karmai majdnem eltalálnak! Biethlan pöröllyel párszor megpöccinted a tleikan ölőművész jobb lábát. (4 támadással 459 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütöd a tleikan ölőművész testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan ölőművész karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a tleikan ölőművész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2631, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich jobb oldalát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan pörölyt ellenfeledre rontasz. Biethlan pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a kreiton lich egyik csápját. (9 támadással 1105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zarknod szemével párszor megpöccinted a kreiton lich jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A kreiton lich elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 700 életpontot vesztettél. Biethlan pöröllyel párszor súrolva eltalálod a kreiton lich groteszk fejét. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A kreiton lich csápol, de mindhiába. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 446 életpontot vesztettél. A kreiton lich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 1355, gyógyulás: 108, összesen: -1247 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biethlan pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 1084 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó nyakát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Biethlan pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranyfétis. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2286, sebződés: 72, gyógyulás: 373, összesen: +301 ÉP}
vv 79 167 11 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 11. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan pörölyt a másikra ugrasz. Biethlan pöröllyel párszor megpöccinted a harcos hárpia jobb oldalát. (9 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Biethlan pöröllyel párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia testét. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 197 életpontot sebeztél. Zarknod szemével csak érinted a harcos hárpia testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 43 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 16 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 13986 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2291, sebződés: 2, gyógyulás: 347, összesen: +345 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 851 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón fejét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal kissé megkarcolgatod a hájas okerón tömzsi lábát. (5 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13263 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 50, gyógyulás: 102, összesen: +52 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg bal oldalát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-22 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a biethlan pörölyt ellenfeledre rohansz. Biethlan pöröllyel néhányszor súrolod a tüskés totemblarg egyik lábát. (9 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 338 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 12575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 51, gyógyulás: 38, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a biethlan pörölyt ellenfeledre rohansz. Biethlan pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (9 támadással 1128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A dübörgő bahrot agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a dübörgő bahrot rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 bahrot bőrt. 13167 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
ef 22 511 | energia fejlesztése 22 |
szk 489 | keresed a 489. szörnyet |
kb 591 10 | kiveszel a bankból az 591. tárgyat (10 darabot) |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
kf 531 1158 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
bpk 10 | bef. parancs kivétele: 10 |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
bb 886 179 17 | beraksz a bankba a 886. tárgyat (179 darabot) |
f 1137 1170 | kísérletezel az 1137. tárggyal az 1170. tárggyal |
f 168 27 | kísérletezel a 168. tárggyal a 27. tárggyal |
in 4221 494 558 | leírod a 4221. kalandozónak a 494. szörnyet az 558. tárgyat |
in 4221 497 559 | leírod a 4221. kalandozónak a 497. szörnyet az 559. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot) |
* 7. BP: | leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 895. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat a 853. tárggyal |
* 9. BP: | használod az 1271. tárgyat |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
TRAKATOID (480. SZÖRNY) A trakatoidok a bo'adhun lápvidék rejtélyes ragadozói. Ha te veszed észre előbb, csupán hosszú és vékony, szanaszét dobált csápjait láthatod, melyek ismeretlen helyről tekergőznek elő az összes lehetséges irányba. Ha viszont ő vesz észre előbb, biztos, hogy kidugja fejét a bűzös sárréteg alól, majd miközben orrfacsaró támadást indít szaglóérzéked ellen, megragad csápjaival, és a föld alá rángat. Ha ez sikerül neki, már nem sok esélyed maradt a legyőzésére. Síkos, plazmaszerű bőre szinte bármilyen szúrófegyver támadásának sikerrel ellen tud állni. |
Erő: | 74 (104) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 125 cm |
IQ: | 73 (86) | Támadás: | 85 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 73 (72) | Védekezés: | 126 (134) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/254 év |
Egészség: | 73 (83) | Életpont: | 1369/2161 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (85) | Varázspont: | 3333/1182 | Pénz: | 2219 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 22/4 | Pszi pont: | 414/39 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 2/7 |
vágófegyverek: | 33/6 (+2%) | ütőfegyverek: | 52/20 (+10%) | lőfegyverek: | 17/7 |
dobófegyverek: | 41/40 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (195%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); vas dobónyíl (#189) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
255,97 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/39 | 2. nyomkövetés: | 145/6 (+45%) | 3. mászás: | 29/91 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 36/41 (+58%) | 5. csapdaészlelés: | 20/8 (-600%) | 6. gyógyítás: | 69/63 |
7. titkosírás: | 6/51 | 8. felderítés: | 33/79 | 9. szörnyidomítás: | 18/13 |
10. teológia: | 246/71 (+67%) | 11. taumaturgia: | 138/41 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 5/5 |
13. versengés: | 13/94 | 14. zene: | 11/69 | 15. szörnyismeret: | 48/50 (+20%) |
16. pszi: | 35/4 (+90%) | 17. zárnyitás: | 32/36 | 18. vadászat: | 12/68 |
19. vitalitás: | 6/32 | 20. bányászat: | 54/0 | 21. úszás: | 10/15 |
22. főzés: | 13/36 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 50 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 100 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
elfogod greén örvényt (#443) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), ezerszemű bestia (#288), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Folrang (#331) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), Eruol (#378) (csak egyszer), ro'galhal gyóntató (#524), quwargok (#9093), quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), quwarg lázhozó (#478), quwarg széltáncos (#540), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
törpe (#3), Zsebmetsző Joe (#1041), semlegesek (#989), jók (#990), mösze uralkodó (#789), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 14 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (130,34,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
mágikus ütés (#147) | fényaura (#211) | varázsszem (#184) | égető tekintet (#164) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | mentális pajzs (#72) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
Solisar aurája (#240), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | |
istenítélet (#284) | >> | gonoszok (#988) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | rubin góliát (#473) | |
istenítélet (#284) | >> | Uthan Teriadan (#505) | istenítélet (#284) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | őshonos sziklozug (#447) | tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | |
tűzgolyó (#155) | >> | csupaszbőrű maclogh (#490) | istenítélet (#284) | >> | táncoló ogre (#435) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | istenítélet (#284) | >> | Koponyazúzó Emma (#495) | |
istenítélet (#284) | >> | Fehér Özvegy (#500) | istenítélet (#284) | >> | kyorg szolgasárkány (#493) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | istenítélet (#284) | >> | káoszdémon (#547) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | eszement trappoló (#549) | istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | szörnyszülött-fióka (#561) | istenítélet (#284) | >> | mutánsféreg (#554) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kémsárkány (#545) | |
istenítélet (#284) | >> | homokcápa (#448) | istenítélet (#284) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
istenítélet (#284) | >> | Morghatal A'ton (#544) | energiaspirál (#232) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
háló (#186) | >> | Quwargamanga (#963) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | quwarg ősmágus (#302) | istenítélet (#284) | >> | selyemszárnyas (#541) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | bo'adhun csapás (#266) | >> | ködmágus (#597) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | kreiton jótündér (#538) | varázsvédelem II (#108) | >> | kreiton lich (#536) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | bosszúálló (#562) | varázsvédelem II (#108) | >> | Garmhuun familiáris (#543) | |
fürgülés (#92) | >> | animált korall (#445) | kitartás (#362) | >> | tengeri parduan (#565) | |
fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | hhaar burka II (#162) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | fürgülés (#92) | >> | rubin góliát (#473) | |
fürgülés (#92) | >> | dögbűzös liliom (#455) | fürgülés (#92) | >> | mennydörgő titán (#444) | |
fürgülés (#92) | >> | Koponyazúzó Emma (#495) | fürgülés (#92) | >> | táncoló ogre (#435) | |
fürgülés (#92) | >> | Toodrok Din (#503) | fürgülés (#92) | >> | manaelementál (#290) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tisztítótüzem ellen eddig nem volt védelem, és ezután sem akarom, hogy legyen a sötétség teremtményei számára. Oltáromnál zúzz porrá 3 vörös immunitáskövet! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 126, pontszámod: 2240. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 12 királynő, 23 élőholt, 8 vadász, 17 nagymester, 10 parafenomén, 6 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 673 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | extra takarmány (#1360) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fáklya (#36) | 12 | grifftojás (#179) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 17 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyfétis (#766) | 2 | bahrot bőr (#938) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kreommat szirom (#925) | 2 | sötét ital (#284) | |||
3 | toxyl (#591) | 33 | víz (#27) |