Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 6. 15h:05' EZ A 541. JÁTÉKHETED, 508. FORDULÓD 542. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kf 1369 | kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (8 támadással 629 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pikkelyes ptog jobb vállát. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10821 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 168, gyógyulás: 206, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot a másikra ugrasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb vállát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Nitmák karddal megcsapod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló szellemtestét. Kritikus ütés! (4 támadással 374 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A kísértetvarázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar katona lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona kivillanó vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Fényaurád 18 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1256, sebződés: 123, gyógyulás: 105, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. Nitmák karddal alaposan megvágod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot a másikra rontasz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 17, gyógyulás: 87, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő csataremák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák véres nyúlványait. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák nyakát. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. A fényaura 11 ép-t sebez. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 192, gyógyulás: 223, összesen: +31 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal vállát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot a másikra ugrasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 3538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 69, gyógyulás: 10, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hírnök került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csataremák egyik csápját. (8 támadással 670 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A fényaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1580, sebződés: 193, gyógyulás: 199, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Felfedeztél egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot a másikra rohansz. {KCC:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan a másikra rontasz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 78, gyógyulás: 11, összesen: -67 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák testét. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (8 támadással 694 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 208, gyógyulás: 189, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona fejét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 8110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1031, sebződés: 127, gyógyulás: 113, összesen: -14 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
im 2 | imádkozol |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra rontasz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Fényaurád 31 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
Erő: | 72 (90) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (84) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 63 (72) | Védekezés: | 133 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 66 (80) | Életpont: | 1021/753 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (86) | Varázspont: | 2086/1350 | Pénz: | 279 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 17/4 | Pszi pont: | 188/195 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/84 (+2%) | szúrófegyverek: | 41/69 (+4%) |
vágófegyverek: | *21/100 (+52%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/56 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 121/53 (+50%) | 3. mászás: | 26/34 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 28/95 | 5. csapdaészlelés: | 31/37 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/28 (+11%) | 8. felderítés: | 25/81 (+14%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 104/45 (+40%) | 11. taumaturgia: | 69/42 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/36 (+9%) | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 | 17. pszi: | 21/44 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/0 | 21. bányászat: | 33/76 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 12 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
279 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | csalánvirág (#582) | 12 | ében toboz (#578) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | víz (#27) |