507. forduló, 509. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 18. 9h:07'
EZ A 841. JÁTÉKHETED, 508. FORDULÓD
842. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,65] koordinátán.
A táborozás 9. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű troll férfival. Fekete a bőre. Elenios személyes tanácsadója. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok páncélt visel. Ruházatát egy zg'umrad facsaró trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (259).} Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Khossus del Maul. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Vadak Ura átadott neked a 14. napon 18 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+179 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 902. hetének nyerőszámai: 24, 20, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 844.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 804.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 802.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 800.]
[0 pontot használtál fel, van még 800.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 794.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 764.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 758.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 757.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]

hh 449 473 használod a 449. tárgyat a 473. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 750.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 745.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 740.]

bb 1536 3 beraksz a bankba az 1536. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 740.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 710.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[365,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Látsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy térkapu van. Északra egy lovagi tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy ében halálhajcsár. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [366,65] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy lovagi tábor van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy méregelementál lehet. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál zsezsgő masszáját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a méregelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a méregelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápjával megérint a méregelementál. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a méregelementál csöpögő állkapcsát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a méregelementál jobb csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápol, de mindhiába. A méregelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kiszedsz egy méregelementál trófeát. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 684.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 684.]

m 1 mozogsz északkeletre
[367,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sárkányfajzat. {támadása: 45.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat farkát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 1000% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 79, gyógyulás: 18, összesen: -61 ÉP}

Észreveszel egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy gejzír van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [17 pontot használtál fel, van még 667.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[368,64] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. {max. életpontja: 281-330.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [369,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Notermanthi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 48.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel megérinted a Notermanthi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy aranytű, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 66, gyógyulás: 47, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,62] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy áldozati oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+25.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat bal oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat melléd csap a farkával! Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb oldalát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 1000% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

[43 pontot használtál fel, van még 624.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[371,61] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.

Látsz egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy áldozati oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [372,61] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Látsz egy ősvortexet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [373,61] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni.

Látsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 573.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[374,61] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Fortuna, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy áldozati oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [17 pontot használtál fel, van még 556.]

bpk 8 bef. parancs kivétele: 8
EK 133 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

bpb 8 bef. parancs berakása: 8

szk 7004 393 157 keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nem teleportálhatsz a síkok között! [5 pontot használtál fel, van még 551.]

ef 30 511 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Beizzik a turbómágia. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 24, 6.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját fal föl a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 649 pontot. A következő körben tehát 849 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 508. fordulód.

Erő: 53 (54) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 55 Támadás: 25 (27) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 55 Védekezés: 88 (93) Menekülés: 40 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 55 (57) Életpont: 490/371 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 64 (67) Varázspont: 824/458 Pénz: 5380 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/264 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2448 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16124 TP-t kaptál. Jelenleg 1539461 TP-d van. A következő szinthez még 160539 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Notermanthi, méregelementál. A 503. fordulódban 22284 arany került a bankszámládra. 22841 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 27/26 (+1%)
vágófegyverek: 26/91 (+12%) ütőfegyverek: 26/1 lőfegyverek: 30/20 (+3%)
dobófegyverek: 17/72

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/60 (+11%) 2. nyomkövetés: 134/52 (+24%) 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/12 5. csapdakészítés: 31/71 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/41
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/87 9. felderítés: 59/51
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 52/66 (+17%) 12. taumaturgia: 37/47 (+10%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 100/63 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/39
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. vitalitás: 5/20 20. bányászat: 37/8 (+28%) 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 11 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 526 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 1 fiatalság itala (#473) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 1 sötét tekercs (#535)
3 trikornis nyereg (#1536) 1 vashegyű lándzsa (#182) 4 víz (#27)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104) 7 mákrózsa virág (#56)
1 mithril (#352) 4 pirkit (#153) 3 ramit kő (#226)
2 tünde nyíl (#554) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(365,65) vaskohó (#155), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(366,65) méregelementál (#306)
(367,64) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(368,64) sárkányfajzat (#340), érclelőhely
(369,63) Notermanthi (#257), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(370,62) törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(371,61) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(372,61) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), érclelőhely
(373,61) törpe bánya (#435), érclelőhely
(374,61) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az új quwargok is megkapták a quwarg altípust. Működik rájuk az FTV, a katalizátor stb.
* A téridő szaggató idézhetővé vált.
* Javítottuk a karakterlapon hibásan kiírt isteni küldetéseket.
* A bo'adhun gyógyítás bónusza mostantól működik a Kiégett Földeken is.
* Javítottuk az időhasító és bajvívó kesztyűt, hogy csak arra adja a + támadásszámot, amire kell.
* Balanszoltunk az új balkezes fegyvereken. Az ütő és a szúró kicsit gyengült.

Üzenet küldése a karakternek