Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 3. 9h:16' EZ A 541. JÁTÉKHETED, 507. FORDULÓD 542. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog fejét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10814 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 372, gyógyulás: 250, összesen: -122 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
id 470 295 | idomítod a 470. szörnyet 295 pontért |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy karbin plazma. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [187,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ea 223 2 | eladod a 223. tárgyat 2 |
be 640 200 400 | bemész a 640. épületbe |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák karddal megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 4 pirkit. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 148, gyógyulás: 21, összesen: -127 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
vtn 192 | varázslat tanulás: a 192. varázslatot |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Marokra fogva a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 154, gyógyulás: 22, összesen: -132 ÉP}
ea 210 10 | eladod a 210. tárgyat 10 |
ea 633 2 | eladod a 633. tárgyat 2 |
ea 368 1 | eladod a 368. tárgyat 1 |
ve 135 300 | megveszed a 135. tárgyat 300 |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra rontasz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 623 30 7 | bemész a 623. épületbe |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal párszor kilyukasztod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nitmák karddal végigvagdosod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az 1 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP]. 10672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 125, gyógyulás: 15, összesen: -110 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
Erő: | 72 (90) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (84) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 63 (76) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 65 (79) | Életpont: | 1021/706 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (86) | Varázspont: | 2086/1616 | Pénz: | 51 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 188/189 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/82 | szúrófegyverek: | 41/65 |
vágófegyverek: | 21/48 (+48%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/50 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 121/3 | 3. mászás: | 26/30 |
4. csapdakészítés: | 28/95 | 5. csapdaészlelés: | 31/37 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/67 | 9. szörnyidomítás: | 16/75 (+339%) |
10. teológia: | 104/5 (+17%) | 11. taumaturgia: | 69/36 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 16/43 |
13. versengés: | 21/27 | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/93 (+25%) | 17. pszi: | 21/42 (+4%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/0 | 21. bányászat: | 33/76 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7244 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 10 | fűszertartó (#210) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | törpe őskő (#633) | |||
2 | víz (#27) | 1 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | fokhagyma (#403) | 92 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 19 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | xirnox szív (#213) |