Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jún. 27. 9h:23' EZ A 674. JÁTÉKHETED, 506. FORDULÓD 675. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszertartó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
le 511 1394 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat az 1394. tárgyat |
kf 1322 560 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 560. tárggyal |
vv 109 227 127 | elmormolod a 109. varázslatot a 227. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 963 892 1546 | használod a 963. tárgyat a 892. tárgyat az 1546. tárgyat |
v 198 257 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[257,57] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Chara-din avatárja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg fejét. (5 támadással 656 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 0, gyógyulás: 149, összesen: +149 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 802 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 51) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2139, sebződés: 0, gyógyulás: 151, összesen: +151 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 802 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző szellemalakját. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kreiton idéző testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 51) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2097, sebződés: 141, gyógyulás: 189, összesen: +48 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (2 támadással 256 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac nyakát. (2 támadással 241 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a kronokukac nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [254,59] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [254,60] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy borkonyó cserje van. Délnyugatra egy nothar cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [256,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs fejét. (8 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a szellemdarázs jobb vállát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 78) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 79, gyógyulás: 241, összesen: +162 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Kígyópengével végigvagdosod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ezeréves lélek testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {FM:} Kígyópengével kicsit megvágod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel gyengén megütöd az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-94 életerő). Véres nyál csordul ki az ezeréves lélek száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ro'galhal lánc (ld. enc.). 20515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 9) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2579, sebződés: 565, gyógyulás: 76, összesen: -489 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel néhányszor súrolod a rothadó borzalom testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Összetipor lábával. 110 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 97) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 385, gyógyulás: 301, összesen: -84 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnytündér csontváz jobb lábát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (290 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 8 ugh méreg, 2 szögletes kő, 2 nothar bogyó. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod az árnytündér csontváz kiálló bordáit. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az árnytündér csontváz bőrcsimbókos testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnytündér csontváz testét. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az árnytündér csontváz bal lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (8 életpontot sebezve.) Az árnytündér csontváz megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.)
{FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod az árnytündér csontváz jobb vállát. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az árnytündér csontváz jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt az árnytündér csontváz karodon és lábadon. (2 támadástól 488 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 67) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3143, sebződés: 1611, gyógyulás: 266, összesen: -1345 ÉP}
(Továbbmész...) [256,63] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Epameinóndasz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [257,65] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik.
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (2 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel súrolod a szellemdarázs jobb vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1979, sebződés: 403, gyógyulás: 362, összesen: -41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 802 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő nyakát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1924, sebződés: 0, gyógyulás: 213, összesen: +213 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 802 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (6 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan behemót testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a tleikan behemót jókora fejét. (5 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel súrolod a tleikan behemót egyik csápját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2602, sebződés: 484, gyógyulás: 371, összesen: -113 ÉP}
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szellemdarázs szellemtestét. (6 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a szellemdarázs testét. (2 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel csak érinted a szellemdarázs jobb szárnyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9099 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1972, sebződés: 494, gyógyulás: 385, összesen: -109 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 802 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kreiton bűvölő jobb vállát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2001, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 802 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a kreiton idéző jobb vállát. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A kreiton idéző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13513 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1980, sebződés: 106, gyógyulás: 205, összesen: +99 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[259,64] A bozótost ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
be 695 | bemész a 695. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 6: kijárat 14: kijárat |
Elég csak a távozásra gondolnod, és a láthatatlan teleporton keresztül el is hagyod a piramist. [5 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 3 VP-t.]
kf 511 741 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 741. tárggyal |
ef 3 505 | energia fejlesztése 3 |
t 330 1 | támadod a 330. szörnyet |
t 711 1 | támadod a 711. szörnyet |
t 627 1 | támadod a 627. szörnyet |
t 9099 1 | támadod a 9099. kalandozót |
t 179 1 | támadod a 179. szörnyet |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY) A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegendő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására. |
Erő: | 70 (95) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (93) | Támadás: | 131 (136) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 66 (87) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 68 (94) | Életpont: | 1704/1640 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 65 (97) | Varázspont: | 3258/1302 | Pénz: | 4801 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/7 | Pszi pont: | 205/258 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 40/46 (+13%) | szúrófegyverek: | 36/67 |
vágófegyverek: | 38/63 (+6%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/38 (+5%) |
dobófegyverek: | 40/77 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/10 | 2. nyomkövetés: | 113/79 (+24%) | 3. mászás: | 39/51 (+31%) |
4. csapdakészítés: | 43/37 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 35/55 | 6. gyógyítás: | 39/90 (+11%) |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 25/18 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 172/69 (+55%) | 11. taumaturgia: | 141/55 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 6/5 (+11%) |
13. versengés: | 22/76 (+14%) | 14. harcművészetek: | 44/28 | 15. zene: | 8/0 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 60/53 | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 7/72 |
19. vadászat: | 9/70 (+11%) | 20. vitalitás: | 6/21 | 21. bányászat: | 44/32 (+3%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 13/90 (+10%) | 24. csapatmunka: | 11/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 505 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 4 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (132,12,1) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
villámmágia (#227) | erőpajzs III (#127) | méregsemlegesítés (#14) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 352 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 26 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
11 | madártoll (#112) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 6 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | tükör (#43) | 4 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
319 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rakolits por (#669) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | varázskő (#305) | |||
54 | víz (#27) |