Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 27. 12h:04' EZ A 540. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD 541. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
id 240 145 | idomítod a 240. szörnyet 145 pontért |
ff 856 28 | felt. fegyverváltás: 856 28 |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
v 198 217 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[217,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [219,66] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Elendil, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon nyakát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Nitmák karddal felnyitod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2961 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 66, gyógyulás: 15, összesen: -51 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (8 támadással 300 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 322 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [220,67] Még mindig füves síkságon vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.
im 2 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az elemi pulzátor csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 9263 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 231, gyógyulás: 212, összesen: -19 ÉP}
Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző jobb oldalát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző jobb vállát. (8 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. A fényaura 11 ép-t sebez. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 678, gyógyulás: 223, összesen: -455 ÉP}
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ősi szellem szellemtestét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősi szellem testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az ősi szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 107, gyógyulás: 120, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [220,69] Az erdőt síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében tigris. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Nem találtad el. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris testét. Kritikus ütés! (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Vámpírölővel többször eltalálod az ében tigris nyakát. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Fényaurád 11 sebzést okoz. Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 705, gyógyulás: 308, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [220,70] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
im 2 | imádkozol |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 128 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia bal karját. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Fényaurád 10 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 524, gyógyulás: 232, összesen: -292 ÉP}
(Továbbmész...) [219,72] Továbbra is síkságon vagy.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rohansz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A fényaura 31 ép-t sebez. Az 5 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Az 5 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák karddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. A 6 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) {KCC:} Nitmák karddal megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 18 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP], 15 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 58, gyógyulás: 7, összesen: -51 ÉP}
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
kno 4 3 | képesség-növelés 4 |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
kb 360 40 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (40 darabot) |
bb 593 16 | beraksz a bankba az 593. tárgyat (16 darabot) |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY) Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt. |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY) Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak, ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY) Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat. |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
Erő: | 72 (90) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 75 (84) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 63 (76) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/43 év |
Egészség: | 65 (79) | Életpont: | 1020/708 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (86) | Varázspont: | 2086/1421 | Pénz: | 10821 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 188/220 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/80 | szúrófegyverek: | 41/62 (+3%) |
vágófegyverek: | *20/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/23 |
dobófegyverek: | 32/43 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/52 | 2. nyomkövetés: | 120/94 (+10%) | 3. mászás: | 26/10 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 28/43 (+300%) | 5. csapdaészlelés: | 31/37 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/61 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 13/36 (+167%) |
10. teológia: | 103/71 (+23%) | 11. taumaturgia: | 69/24 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 16/32 (+11%) |
13. versengés: | 21/12 (+14%) | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/68 | 17. pszi: | 21/35 (+2%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 3/0 (+11%) | 21. bányászat: | 33/74 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
kí koncentráció (#69) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
energiafolyam (#136) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | fiatalság itala (#473) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | jégkristály (#593) | 8 | pirkit (#153) | |||
12 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 14 | kaja (#2) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 39 | quwarg tojás (#360) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |