504. forduló, 506. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 19. 15h:11'
EZ A 833. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD
834. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-16,16] koordinátán.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 3 sáfrányport.
Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked 12 kristályfolyadékot. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+179 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 894. hetének nyerőszámai: 27, 2, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 373. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 843.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 843.]

* 2. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 843.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 843.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 803.]

* 4. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 803.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 803.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +49 max. életerő, +49 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 797.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 767.]

* 6. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 767.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 765.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 754.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 750.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 750.]

at 1548 30 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kb 360 10 kiveszel a bankból a 360. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
VV 19 12 27 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
TF 4 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 66 116 373 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy darázsfelhő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 151-190.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 196, gyógyulás: 19, összesen: -177 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 710.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 66 116 157 elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 708.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 19 12 86 elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 708.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-15,15] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 22.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. {max. életpontja: 301-320.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 107, gyógyulás: 59, összesen: -48 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-14,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Látsz egy quwarg bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Viza EtDran előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 41.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [-13,13] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [74 pontot használtál fel, van még 634.]

m 2 mozogsz keletre
[-12,13] Még mindig füves síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 619.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-11,12] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. {max. életpontja: 801-900.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [-10,11] Vált a terep: dombság után sűrű erdő.

Találsz egy óriás liánt. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-9,10] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 62, gyógyulás: 26, összesen: -36 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {támadása: 42.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 75, gyógyulás: 30, összesen: -45 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {támadása: 30.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Tguarkhan támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 17 arany, egy aranytű, 3 fekete gyöngy és egy igazgy. fülbevaló. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 26, összesen: -10 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak, egy vashegyű lándzsa, egy kristálygömb és egy rövid íj. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [103 pontot használtál fel, van még 516.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 509.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 508.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 466.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 426.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 386.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 232 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-49 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 19, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sünmedve. 4 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 646 pontot. A következő körben tehát 846 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 505. fordulód.

Erő: 53 (54) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 55 Támadás: 25 (27) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 53 Védekezés: 87 (92) Menekülés: 40 % Életkor: 170/174 év
Egészség: 55 (57) Életpont: 488/366 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 64 (67) Varázspont: 824/452 Pénz: 10814 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/267 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2433 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16282 TP-t kaptál. Jelenleg 1494464 TP-d van. A következő szinthez még 205536 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Notermanthi, taalru. A 503. fordulódban 22284 arany került a bankszámládra. 22506 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 27/19 (+9%)
vágófegyverek: 26/69 (+5%) ütőfegyverek: 26/1 lőfegyverek: 30/14 (+4%)
dobófegyverek: 17/68

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/38 2. nyomkövetés: 133/80 (+18%) 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/11 (+6%) 5. csapdakészítés: 31/53 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/41
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/87 9. felderítés: 59/51 (+6%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 52/7 (+8%) 12. taumaturgia: 37/26 (+4%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 99/73 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/39
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. vitalitás: 5/20 20. bányászat: 36/74 (+3%) 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fiatalság itala (#473) 1 sötét tekercs (#535)
1 spiritusz (#170) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57) 3 darázsszárny (#652)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsttőr (#322)
6 fekete gyöngy (#99) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 11 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 13 quwarg tojás (#360) 2 rövid íj (#107)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 tünde nyíl (#554) 3 vasérc (#152)
1 vashegyű lándzsa (#182) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-16,16) darázsfelhő (#763)
(-15,15) quwarg királynők (#153), Leah oltár, 50. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(-14,14) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), NépekMindenSzigete (1548. kalandozó)
(-13,13) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(-11,12) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(-10,11) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(-9,10) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek