504. forduló, 506. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 25. 15h:04'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 varázskövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+169 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 763.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 758.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 753.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+5 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 749.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 747.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 743.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 743.]
Beizzik a turbómágia. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 743.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 743.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

hu 1108 1105 1561 hulladék: 1108 1105 1561
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csorba csatabárdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz törpe szekercét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: csorba csatabárd (186,106)-> (1200 ap), Krogan buzogánya (186,106)-> (230 ap), törpe szekerce (186,106)-> (kudarc), összesen 1430 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 733.]

kb 305 2 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 733.]

hh 305 305 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 732.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 731.]

vps 25 VP spórolása: 25
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 731.]

ek 116 80 1508 t. energia kisütése: 116 80 1508
Katonai kötszer gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Szakértő mozdulatokkal kötöd be sebeidet a ryuku felcserek eszközével. (+215 életerő.) A ryuku kötszert az alkarodra tekered (ott vannak a legcsúnyább sebek), hátha segít. (+215 életerő.) A ryuku kötszert az alkarodra tekered (ott vannak a legcsúnyább sebek), hátha segít. (+179 életerő.) [3 pontot használtál fel, van még 728.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 723.]

vv 227 elmormolod a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 721.]

lm 25 26 27 mozogsz 25 26 27
A teremnek, ahova most léptél, két kijárata van. Az egyik, amelyiken jöttél, a másik oldalt található boltíven keresztül vezet a következő helyiségbe. A szoba egyébként teljesen üres, valószínűleg régen, amikor még törpék voltak itt mindenütt, akkor sem lehetett túl sok funkciója. Furcsállod, hogy a mennyezetről egy cső ereszkedik alá, de mivel abban biztos nincs kincs, többet nem is törődsz vele. [2. SZINT 25. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe kínzómester. {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester jobb karját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a törpe kínzómester jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megkarcolod a törpe kínzómester jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A törpe kínzómester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 220, gyógyulás: 194, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden további nehézség nélkül átsétálsz a boltív mögötti helyiségbe. [2. SZINT 26. PONT] Hamarosan egy törpe kincstárost pillantasz meg. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 294 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a törpe kincstáros testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 84, gyógyulás: 156, összesen: +72 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP].
Összeszorított fogakkal, minden veszélyre felkészülve lépsz a következő helyiségbe. Oldalt, káprázatos aranypáncélokba öltöztetett szobrok állnak, mintha csak a helyet őriznék. A legkülönbözőbb testtartásban tartják fegyvereiket, de olybá tűnik, ha lesújtani kellene velük, mindegyikük ugyanolyan eredményesnek bizonyulna. Elhűlve sétálsz tovább. [2. SZINT 27. PONT] Hamarosan egy törpe kincstárost pillantasz meg. {támadása: 60.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gömbvillám varázslat. 299 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros mokány testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a törpe kincstáros testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 82, gyógyulás: 151, összesen: +69 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Nem lepődsz meg, hogy egy törpe kincstáros lakik itt. {max. életpontja: 1091-1165.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros bal lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe kincstáros testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 178, gyógyulás: 36, összesen: -142 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe kincstáros. Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros bal vállát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a törpe kincstáros testét. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpe kincstáros jobb oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megkarcolod a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a törpe kincstáros testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 203, gyógyulás: 41, összesen: -162 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[9 pontot használtál fel, van még 712.]

lm 14 28 29 mozogsz 14 28 29
Pompázatos méretekkel megáldott terembe lépsz be. Mintha a falakat is aranyból húzták volna fel, úgy csillognak a rávetülő fénytől. A fény... A mennyezetet mindenhol zselés anyaggal megtöltött, világító gömbök vonják lilás derengésbe. És ekkor veszed észre a terem túlsó végében álló ládákat. Több is van, annyi, amennyit egy hét alatt sem bírnál kinyitogatni. Három felnyársalt alak fekszik a másik sarokban. Lehet, hogy Fodrosszakállú Sidrim és a társai azok. Nem szívesen jutnál a sorsukra, úgyhogy jó lesz sietni. [2. SZINT 14. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 mithril, 500 arany és 1 réz masszariasztó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő káoszkulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 törpe bakancs, 1 törpe őskő, 1 törpe védőgyűrű (ld. enc.) és 1 ryuku köpeny. Gyorsan kiüríted a ládát. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd orrkarika (ld. enc.), 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 1 aranytű és 1 aranytű. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 csuklyavirág és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Összeszorított fogakkal, minden veszélyre felkészülve lépsz a következő helyiségbe. Oldalt, káprázatos aranypáncélokba öltöztetett szobrok állnak, mintha csak a helyet őriznék. A legkülönbözőbb testtartásban tartják fegyvereiket, de olybá tűnik, ha lesújtani kellene velük, mindegyikük ugyanolyan eredményesnek bizonyulna. Elhűlve sétálsz tovább. [2. SZINT 27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Csak pár lépés a következő szoba, mely méreteiben az előzővel egyenlő nagyságú. Káprázatos fény szűrődik északról, mely arany ragyogásba vonja az egész helyiséget - ami egyébként teljesen üres. [2. SZINT 28. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kincstáros van előtted! {támadása: 60.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros bal lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe kincstáros jobb lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpe kincstáros testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 199, gyógyulás: 41, összesen: -158 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A gyógyulás útjára lépsz, miután nagy adag katonai kötszert rátekersz a sérült testrészeidre. (+215 életerő.)
Belépsz az utolsó szobába ezen a folyosón. A poros padlón csizmatalp nyomokat fedezel fel. Egész frissnek tűnnek, lehet hogy nem is olyan régen járt itt valaki ebben az amúgy holtüres szobában? [2. SZINT 29. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy törpe hadvezér lakik itt. Fegyvere egy csorba csatabárd. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe hadvezér testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe hadvezér csillogó vértjét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpe hadvezér csillogó vértjét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe hadvezér újra meg újra lecsap. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe hadvezér fejét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a törpe hadvezér jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe hadvezér minden csapását hárítanod. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 290, gyógyulás: 58, összesen: -232 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+215 életerő.)
[14 pontot használtál fel, van még 698.]

lm 29 29 29 mozogsz 29 29 29
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 698.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 693.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 915 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 692.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,111] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy Krogan, a pusztító. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 680.} Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 35 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Krogan, a pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 38 arany és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (186,106)-> 230 arany, -2 ÉP]. 4 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 124, gyógyulás: 18, összesen: -106 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [167,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {védettsége: 94 szúró, 94 vágó, 94 ütő ellen.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bal lábát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. {KCC:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 605, gyógyulás: 83, összesen: -522 ÉP}

A katonai kötszerrel ellátod sebeidet. (+215 életerő.) A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+215 életerő.)
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 1 Piromenyét, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 4 Orzag bilincse, 1 A bajnok manifesztációja. Ez póker! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Mákrózsa főzet, 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Piromenyét. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Kaszabolósáska, 1 Déja vu, 1 Aranyeső. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Temető, 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó. Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Ellenvarázslat, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Ellenvarázslat, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Piromenyét. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Orzag bilincse, 1 Mákrózsa főzet, 1 Orbitális mackósajt, 1 Influenza. Ez csak egy pár! Nyertél. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 84 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (204 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a csontváz hadúr vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. {támadása: 84.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Ez mellément. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. {KCC:} Oopssz, ez mellément! {GYD:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr bal lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 283, gyógyulás: 37, összesen: -246 ÉP}

Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. A ryuku kötszert az alkarodra tekered (ott vannak a legcsúnyább sebek), hátha segít. (+215 életerő.) A ryuku kötszert az alkarodra tekered (ott vannak a legcsúnyább sebek), hátha segít. (+215 életerő.)
Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy jáde draklen. {támadása: 200.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy topáz draklen. {támadása: 200.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [168,109] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nerub behemót. {max. életpontja: 10501-11500.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy zoloboo törzsfő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 29.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 1 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 592.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[169,108] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 38 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [170,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [171,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ciang Csí. (ld. enc.) {támadása: 46.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Ciang Csí testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A Ciang Csí most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 562.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[172,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával felnyársalod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy drasmólyom! {egyik sebzési módja: 4x 1d6+1.}

Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy barátság szent tüzét. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [174,104] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [46 pontot használtál fel, van még 516.]

m 2 mozogsz keletre
[175,104] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 506.]

bb 305 248 522 beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

ef 90 525 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 7. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 8. BP: h 892 10 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 266 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 28, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 2 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 646 pontot. A következő körben tehát 846 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY)
Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal.

SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY)
Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető.

CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight kisebb papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 505. fordulód.

Erő: 58 (61) Szint: 43 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (48) Támadás: 54 (58) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (38) Védekezés: 86 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 117/189 év
Egészség: 28 (37) Életpont: 931/931 Jellem: semleges Tul. pont: 33
Szerencse: 40 (52) Varázspont: 1971/3 Pénz: 15792 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 173/454 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 5308 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 654 TP-t kaptál. Jelenleg 11 289 320 TP-d van. A következő szinthez még 210 680 TP szükséges. Trófeáid: hiperéber grymeth, triklem drakolder, kronopók. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 6110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 40/44 (+6%)
vágófegyverek: 30/47 (+1%) ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 32/46 (+5%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,104 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/21 (+36%) 2. nyomkövetés: 107/74 (+50%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 26/21 (+1%) 5. csapdakészítés: 40/81 (+7%) 6. csapdaészlelés: 37/11
7. gyógyítás: 43/89 (+13%) 8. titkosírás: 43/98 9. felderítés: 37/98
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 56/7 (+15%) 12. taumaturgia: 98/27 (+10%)
13. szerencsejáték: 8/83 (+12%) 14. versengés: 20/26 (+20%) 15. harcművészetek: 23/0
16. zene: 55/42 (+19%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 25/84 (+5%)
19. zárnyitás: 26/97 (+15%) 20. vadászat: 33/53 21. vitalitás: 3/66
22. bányászat: 43/90 (+7%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 12/25
25. főzés: 32/9 (+11%) 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) Techiulan aurája (#261) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs III (#127) agyburok (#90) méregsemlegesítés (#14) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> márvány sárkány (#328)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 436 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 223 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$245 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1010 kaja (#2) 459 mákrózsa virág (#56) 145 gyöngymangó (#135)
635 vasérc (#152) 1234 quwarg tojás (#360) 400 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) $76 sallank karom ($128) 450 csuklyavirág (#133)
100 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 118 kvazár (#244)
54 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) 64 vas dobónyíl (#189)
$192 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6) 2 tatu dob (#234)
$2 alligátorbőr ($661) 40 ramit kő (#226) 5 ovimon-bogyó (#207)
4 sötét ital (#284) 4 tolmokov-koktél (#351) $22 trikornis szarv ($198)
200 rókafarok (#124)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 csorba csatabárd (#1108) 3 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
2 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 1 káoszkulcs (#884)
9 katonai kötszer (#1508) 1 Krogan buzogánya (#1561) 3 rézdarab (#70)
1 törpe szekerce (#1105) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3160 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272)
1 csuklyavirág (#133) 1 galachmit (#310) 3 gyöngymangó (#135)
1 hősiesítő medál (#1558) 11 madártoll (#112) 20 mithril (#352)
1 réz masszariasztó (#436) 1 rézgolyó (#343) 1 ryuku köpeny (#693)
1 smaragd orrkarika (#730) 1 törpe bakancs (#475) 1 törpe őskő (#633)
1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(166,111) Krogan, a pusztító (#7001), 47. jellempróba, érclelőhely
(167,110) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, 45. jellempróba, halálhozó (#419), csontváz hadúr (#423), érclelőhely, jáde draklen (#810), topáz draklen (#811)
(168,109) nerub behemót (#7239), zoloboo törzsfő (#268)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar felderítő (#7133)
(170,107) Raia szent lovagja (#239), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 30. jellempróba
(171,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Ciang Csí (#978)
(172,105) grok-képződmény (#149), oltár, 39. jellempróba, drasmólyom (#60)
(173,104) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 21. jellempróba
(174,104) barátság szent tüze (#484), Tharr oltár
(175,104) patak, 33. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek