Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 25. 15h:04' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 505. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
hu 1108 1105 1561 | hulladék: 1108 1105 1561 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 305 2 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
hh 305 305 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
vps 25 | VP spórolása: 25 |
ek 116 80 1508 | t. energia kisütése: 116 80 1508 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
lm 25 26 27 | mozogsz 25 26 27 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester jobb karját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a törpe kínzómester jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megkarcolod a törpe kínzómester jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A törpe kínzómester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 220, gyógyulás: 194, összesen: -26 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy gömbvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 294 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a törpe kincstáros testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 84, gyógyulás: 156, összesen: +72 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gömbvillám varázslat. 299 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros mokány testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a törpe kincstáros testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 82, gyógyulás: 151, összesen: +69 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros bal lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe kincstáros testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 178, gyógyulás: 36, összesen: -142 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros bal vállát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a törpe kincstáros testét. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpe kincstáros jobb oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megkarcolod a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a törpe kincstáros testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 203, gyógyulás: 41, összesen: -162 ÉP}
lm 14 28 29 | mozogsz 14 28 29 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros bal lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kincstáros mokány testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe kincstáros jobb lábát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpe kincstáros testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 199, gyógyulás: 41, összesen: -158 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe hadvezér testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe hadvezér csillogó vértjét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpe hadvezér csillogó vértjét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe hadvezér újra meg újra lecsap. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a törpe hadvezér fejét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a törpe hadvezér jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe hadvezér minden csapását hárítanod. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 290, gyógyulás: 58, összesen: -232 ÉP}
lm 29 29 29 | mozogsz 29 29 29 |
vpf 25 | VP elővétele: 25 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 35 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Krogan, a pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 38 arany és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (186,106)-> 230 arany, -2 ÉP]. 4 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 124, gyógyulás: 18, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [167,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {védettsége: 94 szúró, 94 vágó, 94 ütő ellen.}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bal lábát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. {KCC:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 605, gyógyulás: 83, összesen: -522 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Ez mellément. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr zörgő csontjait. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. {KCC:} Oopssz, ez mellément! {GYD:} Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr bal lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 283, gyógyulás: 37, összesen: -246 ÉP}
(Továbbmész...) [168,109] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nerub behemót. {max. életpontja: 10501-11500.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a zoloboo törzsfő jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 1 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 38 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [170,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [171,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ciang Csí. (ld. enc.) {támadása: 46.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Ciang Csí testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A Ciang Csí most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával felnyársalod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [174,104] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet.
m 2 | mozogsz keletre |
bb 305 248 522 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot) |
ef 90 525 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: h 892 10 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY) Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal. |
SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY) Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
Erő: | 58 (61) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (48) | Támadás: | 54 (58) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (38) | Védekezés: | 86 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 117/189 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 931/931 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 1971/3 | Pénz: | 15792 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 95/0 | Pszi pont: | 173/454 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 40/44 (+6%) |
vágófegyverek: | 30/47 (+1%) | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 32/46 (+5%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/21 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 107/74 (+50%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 26/21 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 40/81 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 37/11 |
7. gyógyítás: | 43/89 (+13%) | 8. titkosírás: | 43/98 | 9. felderítés: | 37/98 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 56/7 (+15%) | 12. taumaturgia: | 98/27 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 8/83 (+12%) | 14. versengés: | 20/26 (+20%) | 15. harcművészetek: | 23/0 |
16. zene: | 55/42 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 25/84 (+5%) |
19. zárnyitás: | 26/97 (+15%) | 20. vadászat: | 33/53 | 21. vitalitás: | 3/66 |
22. bányászat: | 43/90 (+7%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 12/25 |
25. főzés: | 32/9 (+11%) | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) | méregsemlegesítés (#14) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | márvány sárkány (#328) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $245 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1010 | kaja (#2) | 459 | mákrózsa virág (#56) | 145 | gyöngymangó (#135) | 635 | vasérc (#152) | 1234 | quwarg tojás (#360) | 400 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | 80 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | $76 | sallank karom ($128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 100 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 118 | kvazár (#244) | 54 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 64 | vas dobónyíl (#189) | $192 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | $22 | trikornis szarv ($198) | 200 | rókafarok (#124) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | csorba csatabárd (#1108) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 1 | káoszkulcs (#884) | |||
9 | katonai kötszer (#1508) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | törpe szekerce (#1105) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3160 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | galachmit (#310) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 11 | madártoll (#112) | 20 | mithril (#352) | |||
1 | réz masszariasztó (#436) | 1 | rézgolyó (#343) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | smaragd orrkarika (#730) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
1 | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|