Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 25. 9h:11' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 165 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
171 | 172 | 173 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[165,112] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből. {egyik sebzési módja: 1x 2d3+68.}
Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 250 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb szárnyát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a halálhozó testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 10 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 604, gyógyulás: 231, összesen: -373 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 270 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 123, gyógyulás: 2, összesen: -121 ÉP}
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 260 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos jobb lábát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos jobb karját. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpe ősharcos bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 100, gyógyulás: 148, összesen: +48 ÉP}
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gömbvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 296 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe ősharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 108, gyógyulás: 142, összesen: +34 ÉP}
lm 8 9 10 | mozogsz 8 9 10 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 278 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos jobb lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A törpe ősharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 94, gyógyulás: 136, összesen: +42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre gömbvillám varázslatot lősz. 233 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos jobb lábát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a törpe ősharcos fejét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a törpe ősharcos bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 114, gyógyulás: 156, összesen: +42 ÉP}
lm 13 1 | mozogsz 13 1 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gömbvillám. 254 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 65, gyógyulás: 53, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [167,110] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy jáde draklen. (ld. enc.) {max. életpontja: 2791-3290.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [168,109] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy sebesült kronopók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 95 szúró, 95 vágó, 95 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronopók nyálkás testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a kronopók bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronopók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kronopók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-13 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 póklábat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ében sárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kronopók trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 98, gyógyulás: 22, összesen: -76 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 284 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [170,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
(Továbbmész...) [171,106] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gömbvillám. 253 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával teljesen átszúrod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 21, gyógyulás: 45, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [173,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy barátság szent tüzét. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [174,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.
m 2 | mozogsz keletre |
bb 305 248 522 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (248 darabot) |
ef 90 525 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: h 892 10 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY) A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig! Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére. |
CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY) A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől. |
JÁDE DRAKLEN (810. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban felül is múlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A jáde draklen az elektromosság és villámkeltés nagymestere. Annyira tökéletesen uralja a mágia ezen területeit, hogy ha harcba keveredtek, efféle támadási móddal csupán botor próbálkozás lenne megsebezni őt. |
TOPÁZ DRAKLEN (811. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban felül is múlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A topáz draklenek mindent megfagyasztó jeges leheletét nem könnyű elkerülni. E lény a hidegre teljesen immúnis, és persze a többi támadási mód ellen is alaposan fel van készülve. Elő kell venned minden tudásodat, ha harcba akarsz szállni e teremtménnyel. |
KRONOPÓK (848. SZÖRNY) Egy "mindössze" kutya méretű, kristályosan kék testű pók, amelyet a vadon minden tapasztalt utazója megtanult tisztelni, és nagy ívben elkerülni. A kronopókok valamiféle fáziseltolódásnak köszönhetően félig-meddig egy másik létsíkon is léteznek. Ha valakit megcsípnek, a méreggel együtt a másik világ esszenciájának egy csöppje is belefolyik az áldozatba - így látása elhomályosul, a szó szoros értelmében két világ közt érzi magát. Különlegesen ellenálló szervezetű humánok képesek magukhoz térni a méregtől, mindössze az idő múlását érzik furcsán egy darabig. De a legtöbb átlagos élőlény esszenciája szétfolyik a két világ közt, kiváló és egyszerűen megszerzett lakomát kínálva a kronopók számára. |
PÓKLÁB (1378. TÁRGY) Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására. |
NERUB BEHEMÓT (7239. SZÖRNY) A behemótok a vadon legerősebb teremtményei, ehhez kétség sem férhet. Elegendő egyetlen pillantást vetned erre a kigyúrt, izom, izom hátán nerubra, és te is belátod. Meztelen felsőtestét tetoválások és forradások borítják. Némelyik heg halálosnak látszó vágásnak, vagy szúrásnak lehet a nyoma. Komoly rejtély, hogy hogyan élhette túl mégis ezeket a támadásokat. Afelől sincs semmi kétséged, hogy a behemót nagy párbajhős, mert amint megpillant, kihívást intéz feléd, és a félelem legcsekélyebb jele nélkül lendül támadásba. Mit mondhatnék még? A nerubok számtalan furcsa varázsitalt ismernek, és a behemót ezeket mind vödörszám issza... |
Erő: | 58 (61) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (48) | Támadás: | 54 (58) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (38) | Védekezés: | 86 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 117/189 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 931/1009 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 40 (52) | Varázspont: | 1964/368 | Pénz: | 12198 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 95/0 | Pszi pont: | 173/614 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/68 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 40/23 (+4%) |
vágófegyverek: | 30/37 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 32/28 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << kitámasztólándzsa (#1427) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/85 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 107/9 (+15%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 26/16 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 40/67 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 36/57 (+6%) |
7. gyógyítás: | 43/76 | 8. titkosírás: | 43/98 (+12%) | 9. felderítés: | 37/44 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 55/50 (+40%) | 12. taumaturgia: | 97/98 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 (+12%) | 14. versengés: | 20/6 (+45%) | 15. harcművészetek: | 23/0 |
16. zene: | 55/4 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 25/60 (+1%) |
19. zárnyitás: | 26/12 (+35%) | 20. vadászat: | 33/53 | 21. vitalitás: | 3/66 |
22. bányászat: | 43/72 (+11%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 12/25 |
25. főzés: | 31/87 (+11%) | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 100 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 29, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), halálelementál (#279), sötét ölész (#314) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer), zafír sárkány (#329) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), talriai behemót (#312) (csak egyszer), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (990,0) | Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | Techiulan aurája (#261) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | agyburok (#90) |
villámmágia (#227) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | márvány sárkány (#328) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A mágia és a pszi szorosan összefonódik. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $245 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1010 | kaja (#2) | 459 | mákrózsa virág (#56) | 145 | gyöngymangó (#135) | 635 | vasérc (#152) | 1234 | quwarg tojás (#360) | 400 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | 80 | rézdarab (#70) | 4 | kötél (#92) | $76 | sallank karom ($128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 100 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 118 | kvazár (#244) | 54 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 64 | vas dobónyíl (#189) | $192 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | 40 | ramit kő (#226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | $22 | trikornis szarv ($198) | 200 | rókafarok (#124) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
11 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 8 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | pókláb (#1378) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 18 | víz (#27) |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|