Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 16. 9h:08' EZ A 668. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 669. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Alkotó kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac jobb oldalát. (2 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
v 22 641 | elmormolod a 22. varázslatot |
ff 28 964 955 | felt. fegyverváltás: 28 964 955 |
hh 1546 963 392 | használod az 1546. tárgyat a 963. tárgyat a 392. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-19 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyakát. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
le 1548 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat |
kf 969 475 | kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat a 475. tárggyal |
vv 209 227 168 | elmormolod a 209. varázslatot a 227. varázslatot a 168. varázslatot |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 786 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló fejét. (5 támadással 515 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló vastag alkarját. (8 támadással 1230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az eszement trappoló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 16909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2631, sebződés: 2, gyógyulás: 255, összesen: +253 ÉP}
(Továbbmész...) [266,60] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy hóhérbimbó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy raaba-fa van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bumshir óriásmacska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 786 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dramoan kő [dramoan kő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 18433 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 38) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2535, sebződés: 37, gyógyulás: 239, összesen: +202 ÉP}
(Továbbmész...) [265,60] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy raaba-fát. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy raskhiir szellem lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 342 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a raskhiir szellem testét. (6 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A raskhiir szellem megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a raskhiir szellem testét. (6 támadással 993 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A raskhiir szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 35) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2649, sebződés: 381, gyógyulás: 407, összesen: +26 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kiszáradás varázslatot dobsz ellenfeledre. 935 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kémsárkány testét. (5 támadással 531 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (75 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány testét. (7 támadással 1094 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ököllel gyengén megütögeted a kémsárkány testét. (2 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A kémsárkány karma a fejed mellett suhan el! A kémsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a kémsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21067 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 52) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3028, sebződés: 131, gyógyulás: 18, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [263,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszionikus entitás. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 2318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! A pszionikus entitás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gyémántplazma [gyémántplazma ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 18514 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2318, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [262,63] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy kyorg szolgasárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 935 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a kyorg szolgasárkány testét. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (64 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a kyorg szolgasárkány bal vállát. (6 támadással 979 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével kicsit megvágod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Karmaival a kyorg szolgasárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 66 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2957, sebződés: 237, gyógyulás: 237, összesen: +0 ÉP}
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Kígyópengével végigvagdosod a kyorg őrgólem fejét. (6 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A kyorg őrgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 2) össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 161, gyógyulás: 426, összesen: +265 ÉP}
(Továbbmész...) [260,63] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy troglodita harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 786 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troglodita harcos sárgás bőrét. (8 támadással 1249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) A troglodita harcos megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a troglodita harcos bal lábát. (4 támadással 733 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A troglodita harcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A troglodita harcos farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2858, sebződés: 295, gyógyulás: 291, összesen: -4 ÉP}
kb 980 3 | kiveszel a bankból a 980. tárgyat (3 darabot) |
be 695 | bemész a 695. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elég csak a távozásra gondolnod, és a láthatatlan teleporton keresztül el is hagyod a piramist. [5 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 3 VP-t.]
be 695 | bemész a 695. épületbe |
v 198 281 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[281,57] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Chara-din avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy pézsmatök van. Nyugatra egy Raia oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
be 132 | bemész a 132. titkos labirintusba |
lm 900 2 100 | mozogsz 900 2 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 786 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 101 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző egyik csápját. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző fejét. (6 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14188 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 87) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2132, sebződés: 101, gyógyulás: 165, összesen: +64 ÉP}
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester testét. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kreiton átokmester egyik csápját. (6 támadással 986 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kreiton átokmester elhibázza az ütést csápjával. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton átokmester ráncos csápját. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kreiton átokmester csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16816 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 25) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2331, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 935 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-70 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [283,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kémsárkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 935 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kémsárkány testét. (5 támadással 517 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (150 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: kátrány, 2 jégkristály, 2 kaktusztüske, kaja, 4 ragasztó, pirkit. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kígyópengével néhányszor megcsapod a kémsárkány testét. (5 támadással 791 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Karmait felemelve, a kémsárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kémsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a kémsárkány fejét. (4 támadással 660 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Félrehajolsz, de a kémsárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A kémsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A kémsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21067 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 91) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3012, sebződés: 294, gyógyulás: 37, összesen: -257 ÉP}
(Továbbmész...) [284,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 786 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló vastag alkarját. (4 támadással 428 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló bal karját. (8 támadással 1208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az eszement trappoló rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16909 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 90) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2551, sebződés: 0, gyógyulás: 250, összesen: +250 ÉP}
im | imádkozol |
id 459 150 | idomítod a 459. szörnyet 150 pontért |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
ZARKNOD PÁNCÉLJAI A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól. A tleikanok Ghalla vezető fajainak nagyon régmúltjából merítették a receptet - minden fajnak a valaha feltalált legtökéletesebb ruhadarabot készítik el. A páncéldarabok végső formájukat bonyolult mágikus rituálé során nyerik el, ehhez speciális mágikus komponensekre van szükség. Az ősi tl'urlang háború idején a páncélok elkészítéséhez szükséges komponenseket a négy birodalom biztosította. A fajt meghatározó drágakövek az esthar császárságtól, az ötvözetet a viselőjéhez kötő fétiseket a bo'adhun tözsektől kapták. A mágikus képességeket meghatározó kyorg relikviákat összetett átokvarázslat védte, nehogy a titkos technikák az ellenség kezébe jussanak. A páncél mintáját meghatározó, a varázsigéket tartalmazó tekercseket pedig az árnytündérek készítették. Ezeket csakis a tleikanok tudják felolvasni, és ha rossz kezekbe kerül, azonnal elporlad. Ha nem tudod, hogy most éppen egy fétis vagy egy kyorg relikvia birtokába jutottál, olvasd át még egyszer az enciklopédiát, és ha ez sem segít, gondolj bele, hogy melyik területen is szerezted a tárgyat! Első lépésként azt kellene kitalálnod, melyik az az esthar drágakő, amely a te fajodnak szükséges páncél alkotóeleme. Ehhez az F <drágakő> parancsot használd, ha ilyen kő birtokába jutsz. Ha megvan a drágakő, folytathatod a kutatást. Az F <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> paranccsal megvizsgálhatsz három tárgyat, és megállapíthatod, hogy készíthető-e belőlük páncél, a neked megfelelő drágakő segítségével (a páncélról enciklopédiát ekkor még nem fogsz kapni, csak ha elkészítették neked!) Ha működő kombinációhoz jutottál, keresd fel Zarknod piramisát, és add ki a KT <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> parancsot, 50 TVP árán. Természetesen, a fajodnak megfelelő drágakőből is elhasználódik egy ilyenkor. Gondoskodj róla, hogy legyen nálad 5000 arany, a telakit ötvözet költségeire! Ha érvénytelen kombinációt adsz meg, az 50 TVP-t akkor is elveszted, sőt az erre szánt pénzedet sem kapod vissza. A teljes vértezet minden darabjának összegyűjtése természetesen rengeteg energiát kíván, de a szerencsének kisebb szerepe van, mint gondolnád. Először is, a drágakövek és fétisek cserélhetőek. A kyorg relikviák ugyan nem átadhatóak, de mivel ezek állandó hiánycikkek, Zarknod piramisánál, a KT <1. relikvia> <2. relikvia> paranccsal bármikor kicserélik két felesleges relikviádat egy véletlenszerű harmadikra. A tekercsek szintén nem átadhatóak, és ezeket sajnos csereberélni sem lehet. Van egy különleges tekercs, a kij. Ez nem páncél, hanem egy nagyhatalmú mágikus kulcs elkészítésének módját tartalmazza. Amikor Zarknod után kutatsz, még jól jöhet, ha van nálad egy ilyen kulcs, amelyet a többi páncélhoz hasonlóan kell elkészíteni. |
KREITON AGY (1142. TÁRGY) Minden mágus álma, hogy egyszer egy kreiton agyába láthasson, hogy onnan minden ősi varázslat receptjét és rituáléját pillanatok alatt elsajátíthassa. Nos, erre eddig nem termett még biológus, de talán sikerül valami más felhasználási módját találnod a kreitonok agyának. A még halálában is lilán pulzáló szervet azonban nem könnyű kimetszeni, hiszen elég egy eret átvágnod, és az agy, mint valami kocsonya, szétfolyik az ujjaid között. |
Erő: | 70 (96) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (94) | Támadás: | 133 (138) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 204 (214) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 65 (92) | Életpont: | 1801/2675 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 65 (1) | Varázspont: | 3252/2201 | Pénz: | 2704 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/5 | Pszi pont: | 205/226 | Halhatatlanság: | 16 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 40/19 (+6%) | szúrófegyverek: | 36/67 |
vágófegyverek: | 38/40 (+5%) | ütőfegyverek: | 17/65 (+13%) | lőfegyverek: | 9/23 |
dobófegyverek: | 40/65 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/94 | 2. nyomkövetés: | 113/33 (+9%) | 3. mászás: | 38/98 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 43/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/37 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 24/94 | 9. szörnyidomítás: | 24/93 (+150%) |
10. teológia: | 170/81 (+560%) | 11. taumaturgia: | 140/95 (+524%) | 12. szerencsejáték: | 5/83 |
13. versengés: | 22/49 | 14. harcművészetek: | 44/28 | 15. zene: | 7/78 |
16. szörnyismeret: | 60/19 (+34%) | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 7/69 |
19. vadászat: | 9/48 | 20. vitalitás: | 6/10 | 21. bányászat: | 44/16 (+12%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 13/60 (+10%) | 24. csapatmunka: | 11/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 524 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), vtoeken döntőbíra (#627) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
villámmágia (#227) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (132,3,1) | varázsenergia (#161) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 44 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | jégkristály (#593) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kátrány (#580) | |||
1 | madártoll (#112) | 5 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | ilkin érc (#232) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kreiton agy (#1142) | 3 | quwarg tojás (#360) | 2 | raaba-gumó (#936) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szopókő (#259) | 1 | ugh méreg (#166) |