501. forduló, 503. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 2. 9h:09'
EZ A 822. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD
823. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-31,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 55. pontnál.
A táborozás 17. napján összeakadsz Crysaniával. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy sötét ölész trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy csataremák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked egy fűszertartót és egy fűszertartót.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy fűszertartót és 5 sáfrányport.
Ravashack egyszer odajött hozzád, és adott neked 20 sáfrányport és 3 fűszertartót.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked 14 sáfrányport és 11 fűszertartót.
UgyanKedvesPotrien, amikor találkoztál vele, adott neked 5 sáfrányport. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 881. hetének nyerőszámai: 24, 10, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +49 max. életerő, +49 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 551.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 547.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 184 227 182 elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 543.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 66 116 373 elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 373. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
[A parancs tárolásra került.]

hu 475 198 hulladék: 475 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz törpe bakancsot. Hulladékgyűjtés törölve: trikornis szarv. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 533 968 1536 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 968. tárggyal az 1536. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
A nyakadba akasztod a dramoan talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 543.]

a 368 4784 1 átadod a 368. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kinemfogyó tegezt Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

ef 35 506 energia fejlesztése 35
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 496.]

t 213 1 támadod a 213. szörnyet
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

lm 59 46 mozogsz 59 46
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [56. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [57. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [58. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [44. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [45. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [46. PONT.] [77 pontot használtál fel, van még 419.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 47 63 76 mozogsz 47 63 76
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [61. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [62. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [63. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [67. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [69. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [70. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [72. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Újabb kanyar! [73. PONT.] egy quwarg parafenomén lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy tünde nyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 966% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [74. PONT.] egy quwarg parafenomént pillantasz meg. {támadása: 30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy csillezsályalevél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [76. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 quwarg tojás, 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály. Felpakolsz. [176 pontot használtál fel, van még 243.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 78 63 80 mozogsz 78 63 80
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [75. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [77. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 26, gyógyulás: 38, összesen: +12 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vadász quwarg torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vámpírtőrrel megdöfködöd a vadász quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vadász quwarg torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 25, gyógyulás: 38, összesen: +13 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [51. PONT.] egy quwarg parafenomén lakik itt. {max. életpontja: 151-190.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy bumeráng felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 58, gyógyulás: 10, összesen: -48 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [54. PONT.] Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [55. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [56. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [62. PONT.] 9 qwarg rohamosztagos lakik itt. {támadása: 40.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

9 qwarg rohamosztagos lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

9 qwarg rohamosztagos lakik itt. {max. életpontja: 450-499.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az 1 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst kulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 52, gyógyulás: 10, összesen: -42 ÉP}

A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [80. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. {max. életpontja: 631-680.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten fejét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, 2 ezüst gyűrű, egy rejtőköpeny, egy ezüst karkötő, egy bíbor erőöv és egy nagy bronzkulcs. Danton amulettje porrá omlik. Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Magad mögé lököd a pitiáner ősdentor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 321, gyógyulás: 54, összesen: -267 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Raia pallosát, 1 csontpozdorját (ld. enc.) és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] [175 pontot használtál fel, van még 68.]

bb 360 100 beraksz a bankba a 360. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

vv 58 168 elmormolod az 58. varázslatot a 168. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 66.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 pular kristályt Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 59.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
Fürgén varázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 57.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 57 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 52.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-49 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 24, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 4 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 643 pontot. A következő körben tehát 695 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott.
A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 502. fordulód.

Erő: 53 (54) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 55 Támadás: 25 (27) Agresszió: 10 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 53 Védekezés: 87 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 170/181 év
Egészség: 52 (54) Életpont: 490/475 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 64 (67) Varázspont: 824/498 Pénz: 18383 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/246 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2412 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29394 TP-t kaptál. Jelenleg 1459771 TP-d van. A következő szinthez még 240229 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Notermanthi, taalru. A 501. fordulódban 5233 arany került a bankszámládra. 5259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *26/100
vágófegyverek: 26/55 (+2%) ütőfegyverek: *25/101 lőfegyverek: *29/100 (+7%)
dobófegyverek: 17/68

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/16 2. nyomkövetés: 133/62 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/5 5. csapdakészítés: 31/35 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/41 (+32%)
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/87 9. felderítés: 59/43
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 51/63 (+15%) 12. taumaturgia: 37/13 (+802%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 98/83 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/19
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. vitalitás: 5/20 20. bányászat: 36/67 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) varázsszem (#184) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 466 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 Dantor amulettje (#468)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fiatalság itala (#473) 4 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 tünde nyíl (#554)
1 varányszem (#30) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1200 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 csontpozdorja (#424)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 5 gyógykenőcs (#313)
6 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 Raia pallosa (#426)
1 rejtőköpeny (#277) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-31,29) a 78. labirintus bejárata, quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), kisebb quwarg isten (#213)

Üzenet küldése a karakternek