Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 4. 12h:05' EZ A 1080. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 1081. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1534 1253 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
* 2. KP: vv 188 165 71 | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: vv 24 26 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 182 76 | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: vv 19 139 73 | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: kb 36 6 0 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: vv 28 73 73 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: vv 112 382 227 | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 10. KP: hh 1098 1097 2167 | használod az 1098. tárgyat az 1097. tárgyat a 2167. tárgyat |
h 1589 965 979 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 100 211 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1225 386 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1287 176 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 470 472 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 524 565 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 566 471 | használod az 1589. tárgyat |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
261 | 262 | 263 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[186,61] Lakott területre érkeztél.
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod az őrült varázsló testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 21, gyógyulás: 92, összesen: +71 ÉP}
ve 3 50 | megveszed a 3. tárgyat 50 |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ve 1377 | megveszed az 1377. tárgyat |
ve 1344 | megveszed az 1344. tárgyat |
ve 1376 | megveszed az 1376. tárgyat |
ve 1818 | megveszed az 1818. tárgyat |
ve 1811 | megveszed az 1811. tárgyat |
ve 566 10 | megveszed az 566. tárgyat 10 |
ve 471 5 | megveszed a 471. tárgyat 5 |
ve 884 5 | megveszed a 884. tárgyat 5 |
ve 877 5 | megveszed a 877. tárgyat 5 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 288 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 127 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöföd a massza testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a massza, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 6 109 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 323, gyógyulás: 116, összesen: -207 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[262,117] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Hoztad? - támad rád rögtön a banya, amint megjelensz előtte.
- Izé... - hebegsz-habogsz, majd bevallod, hogy még egyet sem sikerült összegyűjtened abból, amit kért. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 2 téfea-agy, 4 szvó-ektoplazma, 1 fémrúd, 1 vaskulcs, 10 elkarog szőr.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő fertőzött ent nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 247 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a fertőzött ent korhadó gyökerét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fertőzött ent csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 632 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a fertőzött ent rothadó kérgét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 1012, gyógyulás: 197, összesen: -815 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga jobb lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (151 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 803, gyógyulás: 119, összesen: -684 ÉP}
v 198 270 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
261 | 262 | 263 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[270,97] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
a 565 2489 2 | átadod az 565. tárgyat a 2489. kalandozónak (2 darabot) |
aa 566 471 472 | átadod az 566. tárgyat a 471. tárgyat a 472. tárgyat |
aa 877 1332 1517 | átadod a 877. tárgyat az 1332. tárgyat az 1517. tárgyat |
aa 1376 1344 1818 | átadod az 1376. tárgyat az 1344. tárgyat az 1818. tárgyat |
aa 1811 1287 3 | átadod az 1811. tárgyat az 1287. tárgyat a 3. tárgyat |
aa 877 884 471 | átadod a 877. tárgyat a 884. tárgyat a 471. tárgyat |
* 1. BP: v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan áruló testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütögeted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 52 életpontot vesztettél. A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Vámpírölővel megdöfködöd a tleikan áruló robusztus termetét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a tleikan áruló robusztus termetét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 63 életpontot vesztettél. A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A tleikan áruló csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 772, gyógyulás: 0, összesen: -772 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
VASTAG RYUKU KULCS (1344. TÁRGY) A ryuku labirintusokban található zárakba sokszor az ilyen tömzsi, de ugyanakkor vastag kulcsok illenek. Az apró recék a kulcs felületén a legfontosabbak a használat során. Még a legügyesebb tolvajok is kudarcot vallhatnak ezeknek a sárgabőrűek által készített, ellenálló záraknak a feltörése során. Tehát, ha egy ryuku épületbe akarsz bevonulni, jobb ha van nálad egy ilyen. A kulcs nem mágikus, így nem veszik el, ha a hozzárendelt zárat kinyitotta. |
OGWAWA KULCS (1376. TÁRGY) Az ogwawa zárkészítők finom alkotását, egy aprólékos gonddal, hosszú idő munkájával elkészített kulcsot tartasz a kezedben. Természetesen a zárat, amihez a kulcs tartozik, hasonló aprólékossággal készítették el, így még a legképzettebb tolvajnak is nehéz dolga lesz, ha a saját módszereivel próbálja kinyitni az ezzel védett ajtót. Az Ogwawa Klán monopolhelyzetben van a ryuku szigeteken, szakmai hírnevük mindenfelé megelőzi őket. A nemesi házak csak velük dolgoztatnak. Jó hát, hogy most egy ogwawa kulcshoz jutottál (mázlid van, hogy egy olyan szamurájt fogtál ki magadnak, akinek van bejárása valamelyik palota ogwawa kulccsal őrzött helyiségeibe is). Ha azonban nem tudod a titkos varázsszót egy-egy ilyen kulcs használatakor, a tárgy elfüstöl, s nem fogod tudni többet használni. |
KRISTÁLY KULCS (1818. TÁRGY) Ezt a kulcsot egyetlen darab mágikus kristályból faragták ki. Az aprólékosan csiszolt eszköz millióféleképpen veri vissza a fényt, egész szórakoztató nézegetni, bár nyilván használható is lesz majd valamire. Sajnos, mint egyéb mágikus kulcsokat, ezt sem tudod egynél többször felhasználni, ha nem ismered a hozzá tartozó varázsszót. |
KÁOSZKULCS (884. TÁRGY) Ha sokáig figyelsz egy káoszkulcsot, megállapíthatod, hogy rövid idő alatt a színskála összes színében tündökölni kezd. Ismeretlen anyaga könnyen hajlik. Ha a hozzá tartozó zárral egyesül, olyan, mintha önálló tudattal bírna: végigpróbálgatja az összes lehetséges formát, míg meg nem találja azt, amivel az adott zár kinyitható. Sajnos ezután nincs az a szakképzett tolvaj, aki ki tudná vakarni a káosz-zár réseiből, így a következő ajtónál már nem veheted hasznát. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
KROMHOR XANATHAL (618. LÉNY) Kromhor Xanathal az árnytündér történelem leghíresebb ködmágusa. Még nagyon régen, évezredekkel ezelőtt, csapatnyi fajtársa élére állva hadjáratot indított Leah élőholt lényekből álló seregei ellen. A két fél Eldüen mezején sorakozott fel egymással szemben, majd több nappalba és éjszakába nyúló öldöklés kezdődött köztük. Hogy ki nyert, azt nehéz lenne megállapítani, mindkét oldalon akkorák voltak a veszteségek. A maroknyi túlélő szétszéledt az árnybirodalom területén, köztük Kromhor Xanathal is, aki a ködmágusok száműzött helyzetébe kényszerült. Mint a legtöbb ködmágus árnytündéren, Kromhor Xanathalon is csak mágikus fegyverrel lehet sebet ejteni, valamint szintszívó képességgel rendelkezik, ami miatt csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni. |
TLEIKAN ÁRULÓ (606. SZÖRNY) A tleikanok ősi népe már a történelem hajnalán itt élt: amikor még a hódító fajok el sem nevezték a kontinenst Ghallának, sőt még nem is léteztek; amikor az Esthar császárság papjai és a Bo'adhun birodalom barbárjai le sem települtek ezen a vidéken; amikor a kyorgok még gyerekcipőben jártak a mágia művészetének kitanulását illetően; és mielőtt még az egyetemes evolúció végső állomásaként megszületett a sokadik humanoid faj: a tündéreké, akik később különcségüknek köszönhetően az élet árnyoldalának lakóivá váltak. A tleikanokat ritkán háborgatták nyíltan ezek a fiatal nemzedékek, hiszen meglepően hamar nyilvánvalóvá vált számukra: egy esetleges összetűzésből csak ők húzhatják a rövidebbet. A tleikanok egy csoportját, akik nyíltnak bizonyultak az új dolgok és a változás iránt, és egyértelműen az árnytündérek lázadó életszemléletét találták követendő példának (az istenek hatalmával való szembeszegülést), száműzték az ősi társadalomból. Leah pedig őket is megátkozta, így végeredményben üldözötté váltak. A tleikan árulókat egyértelműen felismerni többszöri mutáción keresztülment végtagjaikról, arányaiban piciny fejükről. Mivel a pusztában kóborló egyedeik amennyire csak lehet, elsajátították az árnytündér gondolatokat, az élőkkel szembeni barátságosságra ne is számíts. Vagy... ezt majd a lény eldönti. Vágófegyverrel sebet ejteni rajtuk: képtelenség. |
Erő: | 59 (73) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 54 (81) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 54 (69) | Védekezés: | 105 (114) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/40 év |
Egészség: | 45 (59) | Életpont: | 1318/949 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (64) | Varázspont: | 2748/2267 | Pénz: | 17770 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 90/90 | Pszi pont: | 424/287 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | *40/100 |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 30/73 (+3%) | lőfegyverek: | 35/4 (+1%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
270,97 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/29 | Max életkor 87 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 64/64 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 109/22 | 3. lopás: | 7/16 |
4. mászás: | 23/88 | 5. csapdakészítés: | 14/45 | 6. csapdaészlelés: | 17/17 |
7. gyógyítás: | 91/78 (+138%) | 8. titkosírás: | 14/27 | 9. felderítés: | 39/34 |
10. szörnyidomítás: | 10/32 | 11. teológia: | 109/26 (+17%) | 12. taumaturgia: | 169/66 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 9/3 | 14. versengés: | 20/22 (+5%) | 15. harcművészetek: | 3/99 |
16. zene: | 11/10 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | *40/100 |
19. zárnyitás: | 4/84 | 20. vadászat: | 8/93 | 21. vitalitás: | 4/69 |
22. bányászat: | 35/60 | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/33 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 12 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | villámsújtás (#89) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. (teljesítve) |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 35 (limit: 693), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 295. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1291. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | vámpírölő (#951) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | nitmák penge (#837) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Daramoula pálcája (#950) | 1 | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Zarknod szeme (#740) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | troglodita fúvócső (#905) | ||||
Lövedékek | ||||||||
30 | ezüsttollú nyíl (#363) | 147 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||||
Páncélok | ||||||||
$1 | dalebg.kristályvért ($564) | 1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | pszi katalizátor (#610) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | kyorg köpeny (#741) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | sode (#1374) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 9 | mópat token (#585) | 2 | * | ősplazma (#839) | ||
1 | torz fülkarika (#1148) | 1 | tűztagadó (#1979) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
1 | natharion gömb (#865) | 4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | ||
2 | * | szerencsetalizmán (#366) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 2 | vortex amulettje (#607) | |
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 2 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | mászó-karperec (#392) | ||
1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
19 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | Rughar gyűrűje (#518) | ||
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval. éjköve (#2181) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | 1 | * | zinthurgirtó érem (#2194) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
35 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 343] | ||||||
2 | dentor szüttyő (#590) | [bennük 20 csepp kátrány (#580), fér még: 0] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8] | ||||||
20 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 100] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 76 csepp spiritusz (#170), fér még: 104] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
11 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 110] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 90 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | ásó (#34) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 21 | csontkulcs (#74) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
2 | draklen kulcs (#1377) | 2 | fáklya (#36) | 30 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | furulya (#233) | 16 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
5 | inváziós trófea (#2166) | 247 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 4 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | mágikus gyertya (#1600) | |||
2 | mágikus térkép (#2167) | 22 | manakristály (#500) | 3 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 3 | moa katalizátor (#386) | 35 | moa kristály (#2203) | |||
1 | moa töltő (#525) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | oldalzsák (#1172) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 45 | pszi kő (#248) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
5 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
4 | törpe őskő (#633) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 22 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 1 | Zu'lit tarsolya (#537) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 46 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csalánvirág (#582) | 123 | csillezsályalevél (#1253) | |||
37 | csuklyavirág (#133) | 3 | darázsfarok (#654) | 9 | darázsszárny (#652) | |||
4 | dramoan kő (#967) | 153 | drótszőr (#37) | 2 | eknozol (#540) | |||
1 | entitás esszencia (#1833) | 2 | era formázó minta (#418) | 28 | ezüstdarab (#326) | |||
38 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 15 | galachmit (#310) | |||
3 | gór formázó minta (#444) | 46 | gyöngymangó (#135) | 5 | iknegurin (#541) | |||
22 | kaktuszbogyó (#429) | 48 | kék orchidea (#68) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lapockacsont (#33) | 9 | lótuszvirág (#447) | |||
34 | madártoll (#112) | 152 | mákrózsa virág (#56) | 11 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mihlanil (#539) | 2 | moa gyémánt (#385) | 2 | moa gyöngy (#378) | |||
5 | moa jádekő (#382) | 2 | moa rubin (#379) | 9 | moa smaragd (#377) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 33 | mutáns csont (#331) | |||
93 | pirkit (#153) | 14 | praglonc hártya (#215) | 16 | púderkő (#119) | |||
8 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg tojás (#360) | 14 | rókafarok (#124) | |||
1 | sárkány ékkő (#1632) | 21 | Thargodan esszencia (#328) | 18 | varányszem (#30) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 3 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 264.98 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (22 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 23 | extra takarmány (#1360) | 75 | ezüstdarab (#326) | 270 | gyöngymangó (#135) | 4 | holdbőr (#1236) | 1 | hósárkány pajzs (#1394) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 10 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 355 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pengepajzs (#425) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 100 | vashegyű nyíl (#176) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amul kulcs (#565) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
15 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
17447 | arany (#50) | 1 | draklen kulcs (#1377) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | moa kristály (#2203) | 1 | pirkit (#153) | |||
6 | spiritusz (#170) |
269 | 270 | 271 | |
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|