Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 9. 9h:06' EZ A 667. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 668. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 10. KP: | használod a 916. tárgyat |
hu 747 962 925 | hulladék: 747 962 925 |
kf 1401 | kézbeveszed/felveszed az 1401. tárgyat |
kt 718 1 | elkészíted a 718. tárgyat (1 darabot) |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
hh 937 1546 504 | használod a 937. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
h 1168 13 | használod az 1168. tárgyat |
vv 227 127 72 | elmormolod a 227. varázslatot a 127. varázslatot a 72. varázslatot |
v 198 272 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[272,71] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 24 4 | mozogsz 24 4 |
le 969 | leveszed/lerakod a 969. tárgyat |
kf 1548 | kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat |
ftv 38 627 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 627. szörnyet |
t 627 1 | támadod a 627. szörnyet |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Egy kiszáradás varázslattal köszöntöd a másikat. 748 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vtoeken döntőbíra jobb lábát. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vtoeken döntőbíra palástját. (6 támadással 983 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Sajnos nem sikerült a vtoeken döntőbíra minden csapását hárítanod. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a vtoeken döntőbíra jobb lábát. (4 támadással 677 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A vtoeken döntőbíra fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 28) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3370, sebződés: 321, gyógyulás: 71, összesen: -250 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [272,69] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délnyugatra egy pézsmatök van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [272,68] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy tl'urlang vadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. 1402 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a tl'urlang vadász bal lábát. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a tl'urlang vadász testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a tl'urlang vadász testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2789, sebződés: 894, gyógyulás: 165, összesen: -729 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [272,66] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Továbbmész...) [271,65] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét kaszás. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 467 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás fejét. (6 támadással 654 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét kaszás bal oldalát. (6 támadással 1166 életpontot sebezve.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a sötét kaszás nyakát. (3 támadással 483 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. A sötét kaszás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 581, gyógyulás: 100, összesen: -481 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a gránitelementál bal oldalát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 23 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Alkotó kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a halálosztó kain testét. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 15 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [270,63] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Elönt a forróság. A talajból árad, sőt most mintha még a nap is jobban tűzne. Egy gothag döglidérc jön feléd.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 625 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc testét. (6 támadással 1118 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12161 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1898, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (6 támadással 669 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-58 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. {FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 1044 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-54 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1022 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 50 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 55) össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2879, sebződés: 752, gyógyulás: 105, összesen: -647 ÉP}
(Továbbmész...) [269,62] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találsz egy ősi rúnatornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bohmer Kair előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 5 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9488 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 78) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 5, gyógyulás: 187, összesen: +182 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök töprengő fejét. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Alkotó kalapáccsal többször eltalálod a sötét ülnök jobb lábát. (3 támadással 494 életpontot sebezve.) A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! {FM:} Alkotó kalapáccsal gyengén megütöd a sötét ülnök testét. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 13629 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 47) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1899, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 785 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {FM:} Kígyópengével kissé megkarcolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tleikan behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13629 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 84) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2383, sebződés: 48, gyógyulás: 188, összesen: +140 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 935 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (1 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[268,61] A síkságot ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Alkotó kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot a másikra rohansz. Alkotó kalapáccsal kegyetlenül megütöd a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Alkotó kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a kronokukac farkát. (2 támadással 294 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 459 150 | idomítod a 459. szörnyet 68 pontért |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
QUWARG NYAKPÁNT (1401. TÁRGY) A kitinpáncél-keménységű nyakpánt, melyet ezelőtt a szélesvállú Trixlizzxkit hordott a vállán, rád is pont jó! Minő szerencse! Ha már legalább 45. Tapasztalati Szintű vagy, ki tudod aknázni viselésének előnyeit is: a +5 védekezést, s azt, hogy annak esélye, hogy egy szörny lefejezzen, felére csökken. A quwarg nyakpántot másik vállvédőd tetejére is csatolhatod. |
TLEIKAN NYÁRS (964. TÁRGY) A tleikanok használták ezt a hosszú, vasvillára emlékeztető, három hosszú, hegyes fejben végződő szúrófegyvert. A tleikan nyárs nyelét körben faragott rúnák sorozata alkotja, melyek a fegyverbe épített mágikus energiák kontrollálásáért felelősek. A nyárs ugyanis minden alkalommal egy jégcsóva varázslatot lő ellenfeledre. Sebzése 7D10, forgatásához legalább 30. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Átadni nem lehet. |
TLEIKAN TÖRVÉNYKÖNYV (963. TÁRGY) Minden tleikan bíra a beavatásának első pillanatában megkapja a saját törvénykönyvét. A vaskos kötet az összes belső vétség felsorolásával kezdődik, majd az értük kiszabható büntetéssel folytatódik. A mágikus rúnával teletűzdelt sorok között a legöregebb nép tapasztalatteljes történelme olvasható. Így nem meglepő, hogy ha a H 963 paranccsal, 20 TVP árán végigolvasod, briliáns érzések birtokába jutsz: max. ÉP-d 20-szal, erőd és egészséged 1-gyel nő permanensen. Ezután a tleikan törvénykönyv megsemmisül. Átadni nem lehet. |
Erő: | 68 (94) | Szint: | 51 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (91) | Támadás: | 133 (138) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (87) | Védekezés: | 212 (222) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 64 (91) | Életpont: | 1810/1417 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 65 (100) | Varázspont: | 3202/2495 | Pénz: | 2644 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/3 | Pszi pont: | 205/180 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 40/13 (+3%) | szúrófegyverek: | 36/67 |
vágófegyverek: | 38/35 (+1%) | ütőfegyverek: | 17/52 (+33%) | lőfegyverek: | 9/18 |
dobófegyverek: | 40/62 |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) << ököl (#28) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/94 | 2. nyomkövetés: | 113/24 (+13%) | 3. mászás: | 38/93 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 43/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/37 (+6%) | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 24/94 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 23/43 (+78%) |
10. teológia: | 165/21 (-467%) | 11. taumaturgia: | 135/71 (-490%) | 12. szerencsejáték: | 5/83 (+11%) |
13. versengés: | 22/49 (+14%) | 14. harcművészetek: | 44/28 | 15. zene: | 7/78 |
16. szörnyismeret: | 59/85 | 17. pszi: | *23/100 | 18. zárnyitás: | 7/69 |
19. vadászat: | 9/48 (+11%) | 20. vitalitás: | 6/10 | 21. bányászat: | 44/4 (+11%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 13/50 (+14%) | 24. csapatmunka: | 11/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 502 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), vtoeken döntőbíra (#627) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (116,16,3) |
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | villámmágia (#227) |
erőpajzs III (#127) | mentális pajzs (#72) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | 45. szintű lényekre | |
kiszáradás (#268) | >> | 44. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (idomítás alatt) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | átkozott karkötő (#962) | |||
1 | brill azttar kulcs (#943) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | halgar kulcs (#877) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | káoszkulcs (#884) | 1 | kij formázó minta (#717) | |||
5 | kreommat szirom (#925) | 1 | lélekesszencia (#619) | 4 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | raaba-főzet (#937) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2644 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | Luthius karkötője (#527) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránypor (#211) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | tleikan nyárs (#964) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 51 | víz (#27) |