Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 9h:24' EZ A 88. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 89. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 20 pontért |
kno 7 1 | képesség-növelés 7 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért. |
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
f 103 106 110 | kísérletezel a 103. tárggyal a 106. tárggyal a 110. tárggyal |
f 114 333 | kísérletezel a 114. tárggyal a 333. tárggyal |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvagdalod az emberevő fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [76,59] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod az emberevő nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvagdosod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [77,60] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a garokk bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 47 44 209 | kísérletezel a 47. tárggyal a 44. tárggyal a 209. tárggyal |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
kut 10 | kutatsz -5 pontért |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
ARANYPIKKELY (415. TÁRGY) "Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).] |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY) A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj. |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 135/71 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 60/5 | Pénz: | 516 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 14 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. gyógyítás: | 19 (+1) | 6. teológia: | 2 |
7. taumaturgia: | 2 (+1) | 8. szörnyismeret: | 4 | 9. vadászat: | 6 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
Összsúly: 48.18 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 9 | tüske (#22) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) | karmazsin huhogó (#185) | manaelementál (#290) |
ork sámán (#345) | nektoraf (#355) | kérődző etra (#368) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | ||||
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | ||||
mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ||||
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | ||||
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | ||||
gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | ||||
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | mákrózsa bokor (#55) | ||||
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | ||||
kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | magszim bél (#103) | ||||
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | ||||
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | ||||
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | ||||
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | ||||
grok-képződmény (#149) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ||||
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | vashegyű nyíl (#176) | ||||
mínosz-kúp (#178) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | ||||
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | hurokcsapda (#217) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ||||
nyílcsapda (#243) | fekete bőrcsizma (#247) | templom (#256) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
aranytű (#272) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | ||||
borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | ||||
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | ||||
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | ||||
aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | ||||
Chara-din monolitja (#534) | tünde íj (#553) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | ||||
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | vadászkés (#1264) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |