Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 13. 9h:12' EZ A 132. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 133. játékheted kezdete: júl. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 74 152 | használod a 74. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kf 127 1 | kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe |
tv 110 | támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
v 96 98 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
99 | 100 | 101 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
[98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálhozó bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 52, gyógyulás: 9, összesen: -43 ÉP}
d 15 7 39 | eldobod a 15. tárgyat (7 darabot) 39 |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [100,99] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!
(Feltételes támadás:) Egy vadtroll! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [100,100] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az emberevő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 123 1 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [102,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt mirg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
m 7 2 4 | mozogsz északnyugatra, keletre, délre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 138, gyógyulás: 64, összesen: -74 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 53, gyógyulás: 22, összesen: -31 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 167, gyógyulás: 24, összesen: -143 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] A terep továbbra is sűrű erdő. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 39, gyógyulás: 19, összesen: -20 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 26, gyógyulás: 15, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] A terep továbbra is sűrű erdő. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy varkaudar bajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 56, gyógyulás: 11, összesen: -45 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
kb 152 6 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (6 darabot) |
kb 153 14 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (14 darabot) |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
kt 161 1 | elkészíted a 161. tárgyat (1 darabot) |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY) A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 21 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 20 (26) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 361/164 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (37) | Varázspont: | 401/3 | Pénz: | 4423 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 42/41 | Pszi pont: | 91/25 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 22/44 (+19%) | vágófegyverek: | 2/45 (+27%) |
ütőfegyverek: | 5/90 (+12%) | dobófegyverek: | 14/11 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
103,102 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/63 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 18/19 (+36%) | 3. csapdakészítés: | 6/62 (+15%) |
4. csapdaészlelés: | 1/36 | 5. gyógyítás: | 6/49 | 6. titkosírás: | 1/11 |
7. felderítés: | 1/12 | 8. teológia: | 11/78 (+12%) | 9. taumaturgia: | 17/108 (+16%) |
10. versengés: | 1/26 (+9%) | 11. zene: | 1/29 | 12. szörnyismeret: | 3/40 (+25%) |
13. pszi: | 12/2 (+12%) | 14. vadászat: | 6/43 | 15. bányászat: | 7/71 (+18%) |
16. testépítés: | 3/56 (+74%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (teljesítve) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 165 (limit: 1337), pontszámod: 1 980. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 28, v 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
5 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
36 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | ryuku nadrág (#691) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 20] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 21 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [bennük 122 csepp ugh méreg (#166), fér még: 154] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | furulya (#233) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 25 | krónika (#1725) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
89 | + | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | ||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
40 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
4 | dorony tüdő (#212) | 91 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | főnixtoll (#563) | 3 | galachmit (#310) | |||
39 | gyöngymangó (#135) | 2 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 6 | madártoll (#112) | 23 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 10 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 20 | pirkit (#153) | 1 | quwarg kristály (#2238) | |||
2 | remák szív (#264) | 3 | rókafarok (#124) | 14 | sallank karom (#128) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 7 | vasérc (#152) | 3 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 107.35 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 6 | pirkit (#153) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 25 | sallank karom (#128) | 1 | szigony (#389) | 9 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | óndarab (#85) | 1 | sallank karom (#128) | |||
7 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
85 | arany (#50) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | madártoll (#112) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 16 | pirkit (#153) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 7 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | homokféreg (#121) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) |
élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) |
fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | Tguarkhan (#212) | quwarg nagymester (#214) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) | pordémon (#253) | manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) |
quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | halálhozó (#419) |
troll bányász (#679) | varkaudar vajákos (#690) | varkaudar katona (#691) | varkaudar che-pap (#704) | láncravert quwarg (#744) |
csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | Mallon (#960) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu iszák (#25) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | grifftojás (#179) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) |
nagy vaskulcs (#186) | trófea nyaklánc (#196) | karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) |
smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) |
furulya (#233) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) | márványkulcs (#245) | fekete bőrcsizma (#247) |
pszi kő (#248) | templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | isteni könnycsepp (#260) |
remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | Tharr Keresztje (#287) |
varázskő (#305) | arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) |
gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | varkaudar csizma (#317) | ezüstdarab (#326) | csontpálca (#329) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | súlyzó (#347) | ezüsttollú nyíl (#363) | vámpírtőr (#364) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szigony (#389) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | kígyóbőr öv (#410) | teknőcpajzs (#417) | Vlagyimir szobra (#433) |
bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) |
főnixtoll (#563) | Thargodan tábor (#588) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) |
sáfránykristály (#675) | szulfagor agyar (#677) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku nadrág (#691) |
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | sáfránykő (#979) | csodák kútja (#1096) | varkaudar látógömb (#1107) |
varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) |
csodabazár (#1404) | agyértágító (#1406) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | Jerome köpenye (#1527) |
varkaudar szimbólum (#1528) | féregnyereg (#1532) | nodonrod kitűző (#1533) | trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) |
Huddens alkarvédője (#1550) | mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | hősiesítő medál (#1558) | Krough fejdísze (#1570) |
grifftoll kesztyű (#1578) | tündöklő szobor (#1587) | féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | aranyozott klipsz (#1623) |
elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | mocsárivércszem (#1758) | varkaudar fellegvár (#1821) | tépett lobogó (#1864) |
örökkéval. éjköve (#2181) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) | mind. ametisztje (#2207) | quwarg kristály (#2238) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna | Agyi extenzió |
A kvatáció megismerése, 1. lépés | A kvatáció megismerése, 2. lépés | Teljes Kvatáció |