Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 29. 9h:03' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4521 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [55,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Elérted Maad nyugati határát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a láplidérc fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a láplidérc testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [56,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült sörényes ubuk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával megvagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az óriás csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drónkeselyű bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drónkeselyű nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a drónkeselyű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Többször megcsíp a drónkeselyű. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drónkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
kt 2368 2 | elkészíted a 2368. tárgyat (2 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [59,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sakál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sakál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vortexmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Csontszablyával néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc sáros testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [61,61] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal karját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 0.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY) A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat. |
AZ IDŐ KULCSA (2349. TÁRGY) Az idő kulcsát az idő kódexe mintájára készítették nagyhatalmú mágusok. Funkciójában ugyanzt tudja: a H 2349 <labirintus száma> paranccsal, 100 TVP-ért egy nem küldetéses labirintust újra bejárhatóvá tesz, a szörnyek, kincsek újra megtalálhatók lesznek benne. A kódextől eltérően azonban a kulcs csak egyszer használható, utána elporlad. |
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 12 (21) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 451/236 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 434/82 | Pénz: | 759 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 24/9 | Pszi pont: | 92/59 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 14/4 (+66%) | ütőfegyverek: | 1/96 |
dobófegyverek: | 19/28 (+26%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
61,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 172 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/5 | 2. nyomkövetés: | 12/83 (+35%) | 3. csapdakészítés: | 17/85 (+26%) |
4. csapdaészlelés: | 1/34 | 5. gyógyítás: | 6/15 | 6. titkosírás: | 2/47 |
7. felderítés: | 3/30 | 8. teológia: | 3/77 (+17%) | 9. taumaturgia: | 20/104 (+44%) |
10. szerencsejáték: | 1/47 | 11. versengés: | 2/59 (+20%) | 12. zene: | 1/0 |
13. szörnyismeret: | 3/30 (+22%) | 14. pszi: | 12/46 (+8%) | 15. zárnyitás: | 3/73 |
16. vadászat: | 1/52 | 17. bányászat: | 5/4 | 18. főzés: | 4/23 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 53, 170, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 859 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 2 | éjkő (#2369) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 8 | bomló esszencia (#2367) | 2 | éjurna (#2368) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 7 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tinta (#101) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 3 | varányszem (#30) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | mirg (#75) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) |
quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | kétfejű troll (#163) |
jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) |
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) |
élőholt ősmágus (#179) | pöfögő kregon (#182) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | szutykos remák (#191) |
magnetikus praglonc (#200) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) |
kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | joviális m.szockó (#211) |
Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) |
massza (#217) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) |
átokmurgattyú (#225) | alanori csatamén (#233) | káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) |
Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) |
áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) |
quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) | noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | lidércúr (#252) |
pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | pszi őselementál (#258) |
manaelementál (#290) | Rém (#315) | bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
láplidérc (#352) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | varkaudar kölyök (#685) |
csontlepke (#746) | lajhárlord (#757) | drakolich (#760) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) |
Poomr Ko (#957) | Quirov (#975) | hegymélyi lidérc (#7084) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) |
$antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) |
tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | $csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
$díszes rézpajzs (#84) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $rákpáncél (#97) | $fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
$göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) |
sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | $szvó-ektoplazma (#151) |
$vasérc (#152) | $pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) |
ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $gyöngysor (#192) | trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) |
karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) | $orgyilkos tőr (#225) |
$acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
$tankány karom (#237) | pular kristály (#239) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) |
kvazár (#244) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | remák szív (#264) |
purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | ametiszt medál (#275) |
$sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | Mágikus Koponya (#279) | Fekete Kehely (#283) | Szent Kulacs (#285) |
Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) | bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) | Fairlight köpenye (#303) |
varázskő (#305) | arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | optiri agysisak (#315) | Pusztítás Botja (#316) |
taposó tappancs (#318) | plazmacsillag (#321) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) |
ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | $csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) |
$királyi korona (#338) | súlyzó (#347) | lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) |
quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete tű (#374) |
fény szentélye (#376) | moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) | natali kő (#388) | halcsont (#390) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) |
rájabőr úszógatya (#405) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | vérvörös köpeny (#412) |
stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) | teknőcpajzs (#417) | era formázó minta (#418) | fpi formázó minta (#419) |
agyartőr (#420) | Raia pallosa (#426) | bogyógránát (#430) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) |
arany masszariasztó (#437) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | Muezli aranykeze (#442) | kvazár kesztyű (#445) |
lótuszfőzet (#448) | zangrozi csizma (#451) | mágusköpeny (#453) | krapixlon fürdőruha (#454) | arany pikkelyvért (#456) |
Urgod kesztyűje (#462) | Dantor amulettje (#468) | norgat kulcs (#471) | dizen kulcs (#472) | törpe bakancs (#475) |
drakolder szem (#478) | cápaölő tőr (#480) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) |
sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | kdole (#501) | Eldereth kristály (#511) |
tudás gyöngye (#522) | Luthius karkötője (#527) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | biami kvazárlándzsa (#568) |
Martian tekercse (#569) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | darázsfarok (#654) |
aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Tiume batyuja (#660) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) |
$szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku karvédő (#687) |
$ryuku kopja (#694) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) |
topáz erényöv (#731) | teremtés zsákja (#818) | csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) |
sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | varkaudar szimbólum (#1528) |
szivárványszív (#1529) | megsemmisítő (#1540) | mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | légiós hátizsák (#1560) |
Krough fejdísze (#1570) | fülemüle síp (#1576) | grifftoll kesztyű (#1578) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | keg gomba (#1615) |
fenőkő (#1618) | krónika (#1725) | varkaudar fellegvár (#1821) | gernim balzsam (#1894) | Beholder csapda (#2107) |
varkaudar ékkő (#2168) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) | mind. kristálya (#2264) | Az idő kulcsa (#2349) |
bomló esszencia (#2367) | éjurna (#2368) | éjkő (#2369) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna | Agyi extenzió |
A kvatáció megismerése, 1. lépés | A kvatáció megismerése, 2. lépés |