Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 6. 9h:08' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
Első támadásod első bandita ellen intézed. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [sötét gnóm:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat!
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. [első bandita:] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! [második bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! [sötét gnóm:] Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bandita jobb karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.)
Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a bandita jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [első bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. [első bandita:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Szembefordulsz a következő ellenféllel, útonálló lesz az.
Mallon botjával kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél.
[útonálló:] Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Mivel második bandita áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bandita jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bandita fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 121, gyógyulás: 20, összesen: -101 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kno 13 3 | képesség-növelés 13 |
kno 11 4 | képesség-növelés 11 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
ee 94 131 57 | eladod a 94. tárgyat a 131. tárgyat az 57. tárgyat |
ee 242 33 130 | eladod a 242. tárgyat a 33. tárgyat a 130. tárgyat |
bb 2 60 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 4, gyógyulás: 7, összesen: +3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
be 711 | bemész a 711. épületbe |
fa 160 4096 1 | feladod a 160. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
fa 277 4096 1 | feladod a 277. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1579 4096 1 | feladod az 1579. tárgyat a 4096. kalandozónak (1 darabot) |
fa 2 4096 15 | feladod a 2. tárgyat a 4096. kalandozónak (15 darabot) |
fa 313 4096 2 | feladod a 313. tárgyat a 4096. kalandozónak (2 darabot) |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
286 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [80,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy süvítő rája. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [79,89] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [77,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.
(Továbbmész...) [76,88] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [74,86] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy móricserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
im | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 107.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 96.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 85.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 188/114 | Jellem: | gonosz (28) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 259/1 | Pénz: | 1777 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 14 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 5 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 3 | 11. taumaturgia: | 14 (+4) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 5 (+3) | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. vadászat: | 5 (+1) | 17. bányászat: | 1 | 18. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), a törpéktől (3) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148), az alakváltóktól (7) mocsári penkét (#148), a mutánsoktól (9) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 3 | madártoll (#112) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 2 | víz (#27) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) |
kardfogú fülemüle (#146) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) |
élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) |
dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | érző szívű dromedár (#753) |
alattomos manó (#756) | bandita (#758) | Jerome (#956) | Quirov (#975) | Öregsámán Krough (#7008) |
gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | ||||
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | ||||
tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | ||||
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | ||||
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | ||||
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | ||||
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | ||||
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | ||||
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | ||||
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | ||||
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | ||||
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | ||||
zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | ||||
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | ||||
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | ||||
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | ||||
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | ||||
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | ||||
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | ||||
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ||||
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | ||||
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | ||||
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ||||
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | ||||
rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | ||||
vashegyű nyíl (#176) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ||||
ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||||
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | trikornis szarv (#198) | ||||
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ||||
ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ||||
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | lánckesztyű (#230) | ||||
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) | ||||
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | nagy aranykulcs (#246) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | ||||
regeneráló gyűrű (#254) | templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | isteni könnycsepp (#260) | ||||
remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) | varázskő (#305) | ||||
gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | királyi korona (#338) | ||||
rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | ||||
fény szentélye (#376) | szigony (#389) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | kígyóbőr öv (#410) | ||||
aranypikkely (#415) | bogyógránát (#430) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | ||||
szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) | térkapu (#452) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | ||||
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | aurach bőr (#658) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | ||||
sáska amulett (#668) | rakolits por (#669) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | orvosságos zacskó (#682) | ||||
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | csontamulett (#711) | művészi porolit (#720) | ||||
gólem talizmán (#811) | teremtés zsákja (#818) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | cetbőr válltömés (#1091) | ||||
varkaudar látógömb (#1107) | párducbőr övtáska (#1117) | párducbőr pénztárca (#1118) | sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||||
tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | ||||
fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | ||||
esélynövelő (#1409) | Mallon botja (#1526) | Jerome köpenye (#1527) | grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) | ||||
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |