Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 13. 15h:02' EZ A 114. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 115. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX |
ba 176 | nem támadod a 176. szörnyet |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
v 15 201 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolhakutya farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bolhakutya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt mirg testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a topránypolip testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék tüskés farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-5] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg királynő ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [40,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a garokk testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal megcsapod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im | imádkozol |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 17 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 185/185 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 48/12 | Pénz: | 1286 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 7/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 9/86 (+54%) | ütőfegyverek: | 16/32 | lőfegyverek: | 15/30 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
39,86 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 52 időszaki: 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/88 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 10/23 | 3. mászás: | 4/14 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 3/76 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 2/22 | 6. gyógyítás: | 21/90 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/38 | 9. teológia: | 1/91 (+7%) |
10. zene: | 1/10 | 11. szörnyismeret: | 2/21 (+20%) | 12. zárnyitás: | 1/45 |
13. vadászat: | 2/91 | 14. bányászat: | 8/22 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 6 darabot, csak egyszer), gyöngymangót (#135) (max. 15 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), láplidérc (#352), semlegesek (#989), jók (#990), nők (#999), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 83 (limit: 1045), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8795. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 789 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | láncing (#222) | ||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | varkaudar páncél (#294) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 4 | csontpálca (#329) | 2 | csontszablya (#64) | ||
1 | fúvócső (#20) | 34 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
>1 | kőkés (#6) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | rövid kard (#171) | 1 | szöges bunkó (#8) | 7 | ubuk tüske (#131) | ||
2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | éjkő (#2369) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 11 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | ||
17 | krónika (#1725) | 1 | manakristály (#500) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
1 | + | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | |||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 58] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 3 | gyíkfű (#201) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
51 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 12 | pirkit (#153) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tükör (#43) |
Összsúly: 52.31 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyíkfű (#201) | 2 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | ragasztó (#83) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | víz (#27) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | |
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
sakál (#28) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | manó (#36) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
kőevő (#62) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) |
fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) |
tormikus egér (#218) | vadász quwarg (#241) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) |
halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | óriás szőröspók (#7076) |
hegymélyi lidérc (#7084) | Nehéz Norbi (#7119) | Féktelen Fantom (#7120) | mocsárivérc (#7143) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | szvó-ektoplazma (#151) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
borostyán függő (#162) | ugh méreg (#166) | uzbány csőr (#169) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) |
harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) |
trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | manifeszt.nyúlvány (#214) | dobóháló (#221) |
láncing (#222) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) |
nyílcsapda (#243) | tatu ködmön (#255) | ametiszt medál (#275) | Tharr Keresztje (#287) | varkaudar páncél (#294) |
varázskő (#305) | varkaudar csizma (#317) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | csontpálca (#329) |
rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
szent liget (#439) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | manakristály (#500) | lápi hajlék (#670) |
nyomkereső talizmán (#671) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | Ezüstmágus kürt (#697) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | varkaudar falu (#1109) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | ork csodaszer (#1228) | saválló fülbevaló (#1552) | fenőkő (#1618) | krónika (#1725) |
koponya gyűrű (#1733) | varkaudar fellegvár (#1821) | obszidián penge (#2082) | bronzkard (#2083) | éjkő (#2369) |
halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől |