Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 22. 0h:00' EZ A 5. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) Diadalmasan beszerzel egy homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-1] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy homokvarány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-1] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a homokvarány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 2 életpontot vesztettél. Ezt a támadást elhibáztad! Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis homokvarány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy démontetű. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [30,-1] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
VARÁNYSZEM (30. TÁRGY) Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod. |
KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY) Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni. |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY) Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
Erő: | 10 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 69/24 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
30,19 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | |||||||
1 | fáklya (#36) | |||||||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
6 | varányszem (#30) | |||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5] |
Összsúly: 10.05 kg | Megterheltség: 28% |
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | mandibulapenge (#125) | 6 | varányszem (#30) |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|