4. forduló, 6. forduló, Peacebringer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 15. 15h:08'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4568
SZÁMLA : XXXX

PEACEBRINGER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [16,2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

kt 36 elkészíted a 36. tárgyat
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 mozogsz északra
[16,1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy móricserjét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lila brekk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lila brekk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. Diadalmasan beszerzel egy lila brekk trófeát. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 18 elkészíted a 18. tárgyat
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 123.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 115.]

m 6 mozogsz nyugatra
[15,1] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. Mosolyogva kidobod a nevetséges lila brekk trófeát, és diadalmasan beszerzel egy homokvarány trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 19 21 elkészíted a 19. tárgyat (21 darabot)
Begyűjtöttél 21 kerek követ. [21 pontot használtál fel, van még 84.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 17 elkészíted a 17. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 82.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz kőkalapácsot. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 mozogsz keletre
[16,1] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét.

[10 pontot használtál fel, van még 62.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 50.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[17,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő királygyík mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ököllel kegyetlenül megütöd a királygyík testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis homokvarány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gonyolék került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gonyolék fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gonyolék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét.

(Továbbmész...) [17,2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rambó bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 14%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[16,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. (ld. enc.) Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis királygyík trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csontlepke trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [16,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).

[20 pontot használtál fel, van még 0.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-1 életerő.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 134 pontot. A következő körben tehát 134 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY)
Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne).

CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben.

KARAKTERLAP

Peacebringer, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez az 5. fordulód.

Erő: 14 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 147 cm
IQ: 11 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 14 Életpont: 73/69 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 26 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 96 TP-t kaptál. Jelenleg 236 TP-d van. A következő szinthez még 14 TP szükséges. Trófeád: csontlepke.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 (+1) lőfegyverek: 1 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. harcművészetek: 2 5. vadászat: 1

Összsúly: 21.80 kg Megterheltség: 57%
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 17 kerek kő (#19)
1 királygyík bőr (#44) 1 kőkalapács (#13) 1 parittya (#18)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,1) homokvarány (#16)
(16,1) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), lila brekk (#11)
(16,3) mély kút (#93), 10. jellempróba, csontlepke (#746)
(16,4) 9. jellempróba
(17,1) királygyík (#26)
(17,2) rambó bogár (#14)
(18,1) gonyolék (#13), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

Üzenet küldése a karakternek