TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. júl. 22. 12h:21'
EZ A 5. FORDULÓD
|
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!) |
ALTAIR KALANDJAI
202 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,3] koordinátán.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Ishabar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 28. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Tcickany. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 29. napon összefutsz Tcickany. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 77. napon találkozol egy kopasz, zöld szemű, kecskeszakállas elf férfival. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy bunkót tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Sid Sepir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 78. napon összeakadsz Sid Sepir. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 114. napon találkozol egy rövid ősz hajú, zöld szemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tordasz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 132. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ksant. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 141. napon összeakadsz Ksant. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 145. napon összefutsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű troll férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Agykon'Troll. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 145. napon összefutsz Ksant. Felszerelését egy gonyolék trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[16,2] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy surranó kígyó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigvágod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel felnyitod a surranó kígyó farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Továbbmész...) [17,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 199 pontot kell rákölteni.) Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kaszabolósáska. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontlepke. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 118.]
gy 20 |
gyógyítás 20 pontért |
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 98.]
kf 10 |
kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
Előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
m 1 2 |
mozogsz északkeletre, keletre |
[18,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadász tatu többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 162 pontot kell rákölteni.) Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ishabar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [19,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
[20 pontot használtál fel, van még 78.]
kt 29 2 |
elkészíted a 29. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 smirglilevelet. [2 pontot használtál fel, van még 76.]
kt 8 1 |
elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot) |
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
kt 10 2 |
elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot) |
Sajnos csak 1 dárda készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 66.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+7 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 36.]
kf 10 |
kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
[18,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 162 pontot kell rákölteni.) Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
[10 pontot használtál fel, van még 26.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 137 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges. |
SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít. |
KARAKTERLAP
Altair, egy fekete, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Ez az 5. fordulód.
Erő: |
14 |
Szint: |
2 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
167 cm |
IQ: |
13 |
Támadás: |
1 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
99 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
20/20 év |
Egészség: |
13 |
Életpont: |
64/37 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
16 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
1 |
Eddig összesen 8 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 TP-t kaptál. Jelenleg 68 TP-d van. A következő szinthez még 32 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
2 |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. gyógyítás: |
2 |
4. vadászat: |
1 |
|
|
|
|
Összsúly: 6.55 kg |
Megterheltség: 17% |
Még 143 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 |
|
bot (#4) |
1 |
|
kaja (#2) |
2 |
|
víz (#27) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(15,3) szürke házikó (#506)
(16,2) surranó kígyó (#30), 8. jellempróba, oltár
(17,1) oltár, 15. jellempróba, kaszabolósáska (#83), csontlepke (#746)
(18,0) vadász tatuk (#10), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 28. jellempróba, Ishabar (3098. kalandozó)
(19,0) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 30. jellempróba