4. forduló, 6. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 21. 12h:02'
EZ A 51. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
52. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-9] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

gyk 13 20 gyakorolsz a 13. tárggyal 20 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. Még sokat kell gyakorolnod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy spagulár. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a spagulár jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a spagulár bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[23,-9] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tazunkaróka. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges kőszáli disznó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tazunkaróka trófeát. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-9] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ormánygőte közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-9] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 mozogsz keletre
[26,-9] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy surranó kígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 102.]

f 4 15 kísérletezel a 4. tárggyal a 15. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 9 elkészíted a 9. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 9 kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[27,-9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rambó bogár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [28,-8] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy szárnyas gömböc. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [29,-7] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. [30 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 mozogsz délkeletre
[30,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű pincsi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű pincsi bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[10 pontot használtál fel, van még 52.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 22 gyógyítás 22 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+6 életerő.) [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 136 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPAGULÁR (82. SZÖRNY)
Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető.

TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges.

SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem?

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY)
A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, csillogó szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez az 5. fordulód.

Erő: 16 (23) Szint: 5 Merészség: 7/7 Magasság: 122 cm
IQ: 10 (17) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 8 (15) Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 20 (27) Életpont: 253/168 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 (19) Varázspont: 160/28 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 32 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 187 TP-t kaptál. Jelenleg 604 TP-d van. A következő szinthez még 396 TP szükséges. Trófeád: tazunkaróka.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 4

30,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 30

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. zárnyitás: 1 5. vadászat: 1 6. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
2 nehezék (#258)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * mind. kristálya (#2264)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 5 kaja (#2)
25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 drótszőr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 3 ormánygőte csont (#21)
1 rókafarok (#124) 2 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 41.04 kg Megterheltség: 26%
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rókafarok (#124) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(22,-9) a 2. labirintus bejárata, spagulár (#82)
(23,-9) tazunkaróka (#81), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(24,-9) oltár, ormánygőte (#18)
(25,-9) olvasztókemence (#86), oltár, 22. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(26,-9) surranó kígyó (#30)
(27,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, rambó bogár (#14)
(28,-8) szárnyas gömböc (#12), oltár
(29,-7) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(30,-6) drótszőrű pincsik (#22)

Üzenet küldése a karakternek