4. forduló, 6. forduló, Zoé összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 8. 9h:37'
EZ A 5. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

ZOÉ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [4,-13] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[5,-12] Félig kiégett területen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy sérült bolhakutya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 9 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [6,-12] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rambó bogár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rambó bogár bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [7,-12] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összefutsz egy barna, rövid hajú, piros szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre sárga. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @mkkk. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Sylen Cadistan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, csillogó szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Törp Misi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas árnymanó férfival. Bőre teljesen fehér! Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Lobonc. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy kopasz, kék szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Akmara a Fika. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[8,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy démontetű. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mészáros Lőrinc. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [9,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy óriás patkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás patkány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.)

(Továbbmész...) [10,-11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy móricserjét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy lila brekk. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a lila brekk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[11,-10] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @III. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [12,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rambó bogár jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz csontkést. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 11 1 elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 16.]

f 11 kísérletezel a 11. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz csontszuronyt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

kt 12 1 elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen csontszuronyt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 132 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY)
Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne).

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

RÁT-FA (77. NÖVÉNY)
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Zoé, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. Ez az 5. fordulód.

Erő: 11 Szint: 4 Merészség: 4/4 Magasság: 174 cm
IQ: 15 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 79/32 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 40 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 109 TP-t kaptál. Jelenleg 309 TP-d van. A következő szinthez még 191 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 2

12,64 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 31% életerő alatt 20 TVP-ért

Összsúly: 17.81 kg Megterheltség: 55%
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 3 kaja (#2) 6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(5,-12) bolhakutya (#17)
(6,-12) rambó bogár (#14), tavacska
(7,-12) mély kút (#93), tigroszlán (#43), @mkkk (2311. kalandozó), @Sylen Cadistan (3196. kalandozó), @Törp Misi (4863. kalandozó), @Lobonc (5293. kalandozó), @Akmara a Fika (5799. kalandozó)
(8,-12) démontetű (#15), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Mészáros Lőrinc (5587. kalandozó)
(9,-12) óriás patkány (#42)
(10,-11) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), lila brekk (#11)
(11,-10) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), @III (1975. kalandozó)
(12,-10) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), rambó bogár (#14)

Üzenet küldése a karakternek