Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 8. 9h:37' EZ A 5. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 9 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [6,-12] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rambó bogár került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rambó bogár bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a rambó bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [7,-12] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a tigroszlán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy óriás patkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás patkány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [10,-11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy móricserjét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy lila brekk. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a lila brekk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [12,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rambó bogár jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
kt 11 1 | elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot) |
f 11 | kísérletezel a 11. tárggyal |
kt 12 1 | elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot) |
MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY) Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne). |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY) Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért. |
PARITTYA (18. TÁRGY) Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve. |
RÁT-FA (77. NÖVÉNY) A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsű fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak. Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de sohasem kel ki. A táplálékot a levegőből nyerik, apró élőlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál, és szárnyas hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyűjthető egy rát-fáról. |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
CSONTSZURONY (12. TÁRGY) Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
Erő: | 11 | Szint: | 4 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 79/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 2 |
12,64 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 92 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 31% életerő alatt 20 TVP-ért |
Összsúly: 17.81 kg | Megterheltség: 55% |
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 3 | kaja (#2) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|