498. forduló, 500. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 11. 9h:29'
EZ A 789. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD
790. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, göndör hajú, barna szemű, bajuszos mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah követője. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bracallone . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mos-Oi átadott neked a 1. napon 42 TU-t.
Az 1. napon összefutsz Sárga Sophie val . A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight hűséges követője. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kvazár páncélt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Brod buzogányát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid.
A 1. napon találkozol egy körszakállas törpe férfival. Udvariasan megkérded, tudna-e adni neked pirkitet. Ő bólint, és átad egy pirkitet. "Csak egy van?" kérdezed mérgesen, s csak későn ébredsz rá, hogy megtörted a varázst. A törpe arca elborul, hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+180 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork sámán nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 842.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 837.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 837.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 827.]

ef 52 512 energia fejlesztése 52
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-52 TU.] [364 pontot használtál fel, van még 463.]

ef 99 512 energia fejlesztése 99
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 428.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyílvessző, 4 sallank nyíl, egy rövid íj, egy szöges páncél és egy bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [45 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 398 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy vadász varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 358 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [45 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 318 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar kósza. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [45 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 315 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-9 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 12.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 640 pontot. A következő körben tehát 840 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 499. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 81 (83) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 44 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 99/106 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 445/408 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1317/1034 Pénz: 8051 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 54/-3 Pszi pont: 170/160
Eddig összesen 3890 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6362 TP-t kaptál. Jelenleg 2469657 TP-d van. A következő szinthez még 130343 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 9435 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 37/26 (+1%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/61 2. nyomkövetés: 145/42 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 23/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 23/71 (+4%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 68/11 (+10%) 12. taumaturgia: 113/51 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 73/17 (+30%) 17. pszi: 11/24 18. zárnyitás: 1/75
19. vadászat: 25/16 20. bányászat: 26/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
kétkezes harc (338)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 891 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 163 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 madártoll (#112)
1 nyílvessző (#108) 1 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
1 rövid íj (#107) 4 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) ork sámán (#345), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), szutykos remák (#191), vadász varkaudar (#108), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek