Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 22. 9h:06' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 ingyenf: 1 |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy menekülés mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. (8 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércóriás testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. A lidércóriás meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 93, gyógyulás: 165, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [404,72] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád 11 sebzést okoz. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 504, gyógyulás: 244, összesen: -260 ÉP}
(Továbbmész...) [405,72] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Notermanthi jön feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi jobb oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 22 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fényaurád 14 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és 7 spiritusz. 10543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 233, gyógyulás: 96, összesen: -137 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A fényaura 19 ép-t sebez. A Thargodan légiós karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 38, gyógyulás: 91, összesen: +53 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 197 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (114 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shear'niz'il vörös fellegeit. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Shear'niz'il megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy skarlátia varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Shear'niz'il vörös fellegeit. Kritikus ütés! (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. A fényaura 23 ép-t sebez. A Shear'niz'il mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 életköves gyűrű. 21143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 645, gyógyulás: 162, összesen: -483 ÉP}
(Továbbmész...) [404,70] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült zafír sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (98 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és 7 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 446, gyógyulás: 115, összesen: -331 ÉP}
(Továbbmész...) [404,69] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy gejzírt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy taalru. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal felnyitod a taalru egyik lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 31, gyógyulás: 11, összesen: -20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 458 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércóriás jobb lábát. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. A lidércóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 22, gyógyulás: 78, összesen: +56 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [402,70] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 6 26 | mozogsz 3 6 26 |
lm 28 31 4 | mozogsz 28 31 4 |
lm 8 11 16 | mozogsz 8 11 16 |
lm 19 23 26 | mozogsz 19 23 26 |
lm 37 51 13 | mozogsz 37 51 13 |
lm 18 16 21 | mozogsz 18 16 21 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {KCC:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 55 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 170, gyógyulás: 28, összesen: -142 ÉP}
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
lm 24 25 25 | mozogsz 24 25 25 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 19 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY) Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre. A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 73 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 73 (80) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 61 (72) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/40 év |
Egészség: | 63 (75) | Életpont: | 1000/435 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (83) | Varázspont: | 2010/0 | Pénz: | 9923 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 17/2 | Pszi pont: | 178/280 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/73 | szúrófegyverek: | 41/34 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/72 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/17 (+5%) |
dobófegyverek: | 32/30 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (110%) << ököl (#28) (120%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/42 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 119/50 (+14%) | 3. mászás: | 25/69 |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 30/47 (+48%) | 6. gyógyítás: | 87/85 (+17%) |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/52 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 101/65 (+35%) | 11. taumaturgia: | 67/79 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/68 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 33/43 (+8%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 5 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
293 | arany (#50) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vas dobónyíl (#189) |