496. forduló, 498. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 22. 9h:06'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397
ingyenf: 1

GORODA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [402,70] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1100 tapasztalati pontot.
A táborozás 11. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Tárgyai között kitűnik egy Ma'yia furulyája, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hakamát, egy haramakit, egy hótarantula köpenyt, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy ryuku függőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy vadászskorpió trófea és egy Zsebmester trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy menekülés mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.


Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+102 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+497 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 716. hetének nyerőszámai: 27, 15, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 866.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 858.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 4512 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 830.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[403,71] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidércóriás közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. (8 támadással 540 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércóriás testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. A lidércóriás meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 93, gyógyulás: 165, összesen: +72 ÉP}


(Továbbmész...) [404,72] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Fényaurád 11 sebzést okoz. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 504, gyógyulás: 244, összesen: -260 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [405,72] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Notermanthi jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi jobb oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 22 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fokhagyma. Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fényaurád 14 sebzést okoz. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és 7 spiritusz. 10543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 233, gyógyulás: 96, összesen: -137 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan légiós jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. A fényaura 19 ép-t sebez. A Thargodan légiós karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 38, gyógyulás: 91, összesen: +53 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy ezerszemű bestia védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nekrit parazita. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [111 pontot használtál fel, van még 719.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+117 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 689.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[405,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Shear'niz'il. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 197 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (114 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shear'niz'il vörös fellegeit. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Shear'niz'il megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy skarlátia varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Shear'niz'il vörös fellegeit. Kritikus ütés! (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. A fényaura 23 ép-t sebez. A Shear'niz'il mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 életköves gyűrű. 21143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 645, gyógyulás: 162, összesen: -483 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz.

(Továbbmész...) [404,70] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült zafír sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (98 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és 7 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 446, gyógyulás: 115, összesen: -331 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+262 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gejzírt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kátránygödör van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz.

(Továbbmész...) [404,69] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy gejzírt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy taalru. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal felnyitod a taalru egyik lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 31, gyógyulás: 11, összesen: -20 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy lidércóriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 458 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércóriás jobb lábát. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. A lidércóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 22, gyógyulás: 78, összesen: +56 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. [90 pontot használtál fel, van még 599.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[403,69] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [402,70] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy ősvortex van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 569.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

lm 3 6 26 mozogsz 3 6 26
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 71 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Egyre éhesebb vagy. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [26. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. [28 pontot használtál fel, van még 536.]

lm 28 31 4 mozogsz 28 31 4
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [29. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-6 életerő.) Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [31. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Borzalmasan éhes vagy. (-58 életerő.) Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. [32 pontot használtál fel, van még 504.]

lm 8 11 16 mozogsz 8 11 16
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-59 életerő.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-51 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 468.]

lm 19 23 26 mozogsz 19 23 26
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [19. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [22. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy kis szobába érkezel. [23. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [26. PONT.] Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. [47 pontot használtál fel, van még 421.]

lm 37 51 13 mozogsz 37 51 13
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [50. PONT.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [51. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. [28 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 18 16 21 mozogsz 18 16 21
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [17. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {KCC:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 55 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 170, gyógyulás: 28, összesen: -142 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [14. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 117 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-157 varázspont).
Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [20. PONT.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [21. PONT.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. [69 pontot használtál fel, van még 324.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+120 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 24 25 25 mozogsz 24 25 25
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy fémesen csillogó mithril ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 33 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [23. PONT.] Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [24. PONT.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Hála Ramirez Crashednek, van nálad feszítővas. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Még jó, hogy kéznél van Ramirez feszítővasa. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
[35 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-51 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 21.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 669 pontot. A következő körben tehát 869 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY)
Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre.
A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 497. fordulód.

Erő: 73 (89) Szint: 45 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 73 (80) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 61 (72) Védekezés: 130 Menekülés: 30 % Életkor: 33/40 év
Egészség: 63 (75) Életpont: 1000/435 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 72 (83) Varázspont: 2010/0 Pénz: 9923 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 17/2 Pszi pont: 178/280 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 10
Eddig összesen 5714 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 115719 TP-t kaptál. Jelenleg 13600345 TP-d van. A következő szinthez még 199655 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, Shear'niz'il. A 491. fordulódban 92953 arany került a bankszámládra. 95741 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/48 ökölvívás: 23/73 szúrófegyverek: 41/34 (+3%)
vágófegyverek: 20/72 (+4%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 28/17 (+5%)
dobófegyverek: 32/30

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (110%) << ököl (#28) (120%) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/42 (+11%) 2. nyomkövetés: 119/50 (+14%) 3. mászás: 25/69
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 30/47 (+48%) 6. gyógyítás: 87/85 (+17%)
7. titkosírás: 8/17 8. felderítés: 25/52 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 101/65 (+35%) 11. taumaturgia: 67/79 (+14%) 12. szerencsejáték: 16/10
13. versengés: 20/85 14. harcművészetek: 20/99 15. zene: 18/60
16. szörnyismeret: 24/68 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 19/8
19. vadászat: 16/71 20. vitalitás: 2/21 21. bányászat: 33/43 (+8%)
22. úszás: 10/5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211)
skarlátia (#293)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
háló (#186) >> márvány sárkány (#328)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 6 gyöngymangó (#135)
1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83) 5 spiritusz (#170)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
293 arany (#50) 1 életköves gyűrű (#1572) 2 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 4 isteni könnycsepp (#260) 12 sárkánypikkely (#292)
1 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(402,70) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, törpe bánya (#435), érclelőhely, Thargodan berzerker (#377)
(403,69) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(403,71) Leah oltár, érclelőhely, lidércóriás (#401)
(404,69) Leah oltár, érclelőhely, taalruk (#249), lidércóriás (#401)
(404,70) zafír sárkány (#329), Dornodon oltár, érclelőhely
(404,72) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(405,71) Shear'niz'il (#7005), érclelőhely
(405,72) Notermanthi (#257), Thargodan mágus (#318), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), nekrit parazita (#787)

Üzenet küldése a karakternek