Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 11. 9h:25' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 209 211 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
v 217 | elmormolod a 217. varázslatot |
kf 951 1 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 1465 2 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe |
v 164 | elmormolod a 164. varázslatot |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
kf 1320 2 | kézbeveszed/felveszed az 1320. tárgyat a bal kezedbe |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg nyakát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 16 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 86, gyógyulás: 23, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [397,73] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zafír sárkány került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (105 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Fényaurád 13 sebzést okoz. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. A fényaura 10 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 655, gyógyulás: 260, összesen: -395 ÉP}
(Továbbmész...) [398,74] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zafír sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (104 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A fényaura 11 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 648, gyógyulás: 238, összesen: -410 ÉP}
im 2 | imádkozol |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 52, gyógyulás: 89, összesen: +37 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (8 támadással 904 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a márvány sárkány jobb első lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 591, gyógyulás: 247, összesen: -344 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (82 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a márvány sárkány testét. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A fényaura 13 ép-t sebez. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 580, gyógyulás: 255, összesen: -325 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 214 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Fényaurád 32 sebzést okoz. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8601 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 115 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón nyakát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón bal első lábát. (8 támadással 445 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 91, gyógyulás: 92, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró bal oldalát. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vámpírölővel többször eltalálod a Notermanthi báró jobb lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fűszertartó, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 14674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 281, gyógyulás: 204, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [400,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a márvány sárkány bal vállát. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 85 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 535, gyógyulás: 260, összesen: -275 ÉP}
(Továbbmész...) [400,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 69 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 124 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal szárnyát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 501, gyógyulás: 130, összesen: -371 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [402,70] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 73 (88) | Szint: | 45 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 73 (79) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 61 (71) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/40 év |
Egészség: | 63 (74) | Életpont: | 989/500 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (81) | Varázspont: | 1990/1 | Pénz: | 9630 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 178/275 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 23/73 (+2%) | szúrófegyverek: | 41/31 (+6%) |
vágófegyverek: | 20/68 (+4%) | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 28/12 (+1%) |
dobófegyverek: | 32/30 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (110%) << ököl (#28) (120%) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 .); vas dobónyíl (#189) (26 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/31 | 2. nyomkövetés: | 119/36 (+35%) | 3. mászás: | 25/69 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 29/99 | 6. gyógyítás: | 87/68 (+15%) |
7. titkosírás: | 8/17 | 8. felderítés: | 25/45 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 101/30 (+28%) | 11. taumaturgia: | 67/65 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 16/10 |
13. versengés: | 20/85 | 14. harcművészetek: | 20/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 24/68 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 2/21 | 21. bányászat: | 33/35 (+9%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), halálelementál (#279), Rém (#315) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 10 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
háló (#186) | >> | márvány sárkány (#328) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 18 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | |||
12 | spiritusz (#170) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
740 | arany (#50) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | fűszertartó (#210) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
26 | sárkánypikkely (#292) | 4 | sötét ital (#284) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |