495. forduló, 497. forduló, Onix összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:13'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat legkorábbana 497. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2053
SZÁMLA : XXXX

ONIX KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,95] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 18. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 24 nyílvesszőt (24 arany kikiáltási áron), 1 szem szimbólumot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 81 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+514 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 599.]

* 3. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 559.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 8. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 555.]

* 7. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 8. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 64. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 544.]

* 9. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 504.]

hh 325 413 414 használod a 325. tárgyat a 413. tárgyat a 414. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

hh 9 381 436 használod a 9. tárgyat a 381. tárgyat a 436. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

hh 125 437 111 használod a 125. tárgyat a 437. tárgyat a 111. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

hh 64 384 481 használod a 64. tárgyat a 384. tárgyat a 481. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

hh 114 212 348 használod a 114. tárgyat a 212. tárgyat a 348. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

v 1 9999 5 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 499.]

v 6 9999 30 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 494.]

ek 7 6 10 t. energia kisütése: 7 6 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 csapdaészlelés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +50 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 493.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 19 21 25 mozogsz 19 21 25
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. {max. életpontja: 201-220.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] és 1 smaragd kulcsot. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [21. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP], 1 era formázó minta [era formázó minta ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 jégszív, 1 huhogó bibe, 1 orgyilkos tőr és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy őrült varázsló! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [24. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Főmágus. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Főmágus hosszú szakállát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvágod a Főmágus bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a Főmágus jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy xirnox szív. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 225, gyógyulás: 24, összesen: -201 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját és 1 mágusköpenyt. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 2 gyógykenőcs, 1 mithril sisak, 1 arany masszariasztó, 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 1 ezüstkard (ld. enc.), 1 moa stuki, 30 stukilövedék (ld. enc.) és 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. [63 pontot használtál fel, van még 430.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 425.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bumeráng (186,106)-> (12 ap), mérg. ubuk dobónyíl (186,106)-> (14 ap), rákpajzs (186,106)-> (10 ap), összesen 36 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,95) varkaudar varázsló (#271), őrült varázsló (#255), Főmágus (#273)

[188,106] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 410.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 360.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hófehér hajú, kék szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Bufa hírnöke trófea, egy jégelementál trófea és egy árnylord trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. {Gondolatolvasás: ft 4821;}

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,95] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [153,94] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.

[39 pontot használtál fel, van még 321.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[153,93] Bozótos terepre értél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [153,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű troll férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy trikornis herceg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {ereje: 47.} Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.

(Továbbmész...) [153,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Látsz egy hóhérbimbót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 274.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[152,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]


(Továbbmész...) [151,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 100-111.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-25 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [150,89] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 219.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]

* 3. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 5. BP: keresed a 117. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 19, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 154 pontod maradt, ebből a következő körre 154 pontot vihetsz át. Kapsz még 637 pontot. A következő körben tehát 791 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL)
A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is!

EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY)
A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély.

KARAKTERLAP

Onix, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű drow férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah főpapja vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 496. fordulód.

Erő: 71 (79) Szint: 33 Merészség: 10/8 Magasság: 161 cm
IQ: 63 (71) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 64 (70) Védekezés: 109 Menekülés: 40 % Életkor: 175/205 év
Egészség: 60 (67) Életpont: 558/271 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (67) Varázspont: 1321/294 Pénz: 1245 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/14 Pszi pont: 262/303 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 270
Eddig összesen 2984 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17884 TP-t kaptál. Jelenleg 4638402 TP-d van. A következő szinthez még 361598 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, vámpírféreg. 8 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 154 az új rendszer szerint. A 495. fordulódban 2325 arany került a bankszámládra. 2348 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 szúrófegyverek: 36 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 34 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << Halálpöröly (#635) (140%) << vámpírölő (#951) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 2. nyomkövetés: 109 (+1) 3. lopás: 6
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 31 6. csapdaészlelés: 28 (+10)
7. gyógyítás: 64 8. titkosírás: 26 9. felderítés: 39
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 71 12. taumaturgia: 85
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 233
16. szörnyismeret: 16 17. pszi: * 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 36 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 36
22. úszás: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
átokmurgattyú (#225), királyi őrjáratos (#7006)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (101,5,1) láthatatlanság (#76) óriáserő (#53)
láth. észlelése (#78) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 quwarg tojás (#360) 1 rákpajzs (#98)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
583 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 2 bot (#4)
1 bunkósbot (#9) 8 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
1 ezüstkard (#325) 1 gyógykenőcs (#313) 1 huhogó bibe (#332)
1 jégszív (#282) 5 kaktusztüske (#114) 1 mágusköpeny (#453)
1 mithril sisak (#465) 1 moa stuki (#413) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pszi kő (#248) 4 púderkő (#119) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 remák szív (#264) 2 sáfránypor (#211) 1 smaragd kulcs (#241)
30 stukilövedék (#414) 1 tünde nyíl (#554) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(150,89) Raia rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)
(151,90) pattanóbödék (#145), Leah rúnaköve, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(152,90) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(153,91) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 37. jellempróba, érclelőhely
(153,92) Leah oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(153,93) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(153,94) Raia rúnaköve
(153,95) varkaudar varázsló (#271), őrült varázsló (#255), Főmágus (#273), a 91. labirintus bejárata, Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek